Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ 

Να παρθούν άμεσα μέτρα εναντίον κάθε μορφής Φασισμού .Φασίστες είναι αυτοί που κάψανε τα παιδιά στη ΜΑΡΦΙΝ ,αυτοί που πετάνε βεγγαλικά στα γήπεδα και κατάστρεψαν τα μάτια του παιδιού από την ΛΑΡΙΣΑ ,αυτοί που χρησιμοποιούν το γκλόπ και την εξουσία για να βγάλουν πάνω σου όλη την αποτυχία της προσωπικής τους ζωής. Έτοιμοι φασίστες είναι αυτοί που έβαλαν τον μουρλό να περιχύσει με καφέ τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ γιατί οι ίδιοι δεν έχουν τα α.....α να το κάνουν μόνοι τους ,εκείνοι που παρότρυναν τα γιαουρτώματα ,οι Πολιτικοί που εκλέγονται χάριν της Δημοκρατίας και μετά την γράφουν στα α....α τους , οι εύκολα υιοθετούντες τις ύβρεις και τα κουτσομπολιά ως εργαλείο επίθεσης εναντίον όλων , διότι η διανοητική τους καθυστέρηση δεν τους επιτρέπει να έχουν πολιτικό λόγο και επιχειρήματα .Εκείνοι που πλαστογράφησαν κατά καιρούς αποτελέσματα εσωκομματικών εκλογών για να υπάρξουν πολιτικά .Οι Δικαστές που στήνουν δίκες για προσωπικά οφέλη. Αυτοί που χρησιμοποίησαν Αλβανούς και Μπράβους για να λύσουν προσωπικές διαφορές .Όλοι αυτοί είναι το έτοιμο υλικό του φασισμού στην ΕΛΛΑΔΑ και η  ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ήρθε και το επισημοποίησε .Όσοι έχουμε μείνει εκτός αυτού του Νυμφώνα πρέπει να αντιδράσουμε σκληρά απέναντι στους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς της κατάστασης ειδάλλως κινδυνεύουν άμεσα τα παιδιά μας . ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΑ


ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΥΡΓΟΥ  -ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ

Μετά από παράκληση κάποιων φίλων από την ΑΛΦΕΙΟΥΣΑ,  κατέβηκα από το ΧΕΙΜΑΔΙΟ όπου είχα δουλειά με νέους  Σταφιδοπαραγωγούς για να παρακολουθήσω την συνεδρίαση του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ,δεδομένου ότι αφορούσε την μεταφορά του Δεματοποιητή.
 Για το θέμα έχω δημόσια εκφράσει άποψη πολλές φορές στο παρελθόν. Όλη η συζήτηση ήταν εκτός θέματος και μάλιστα άλλες στιγμές είχε υστερικό εκφραστικό περιβάλλον και άλλες στιγμές θύμιζε καυγά για το ποιος η που απλώνονται τα ρούχα .
ΟΥΔΕΙΣ ασχοληθηκε με το πρόβλημα με όρους τεχνοκρατικούς και επιστημονικούς ώστε οι παρευρισκόμενοι κάτοικοι ,αλλά και οι Δημ.Σύμβουλοι να συζητήσουν σοβαρά το θέμα και να οδηγηθούν σε μια απόφαση με τεκμηρίωση .
Αφού είχαν μιλήσει όλοι οι ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ και οι ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ των παρατάξεων καθώς επίσης και όλοι οι Πολίτες που παρευρίσκοντο και ζήτησαν τον λόγο ,ζήτησα και εγώ τον λόγο για να προτείνω μια ενδιάμεση λύση η οποία θα έλυνε και το πρόβλημα εγκατάστασης και το πρόβλημα των περιβαλλοντικών επιπτώσεων .
Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο κος ΠΡΟΕΔΡΟΣ του Δημ.Συμβουλίου σε αγαστή συμφωνία με τον κο ΔΗΜΑΡΧΟ μου αρνήθηκαν το λόγο ,παρ'ολες τις διαμαρτυρίες τις δικές μου και κάποιων άλλων παρευρισκομένων .
Την συμπεριφορά του ΠΡΟΕΔΡΟΥ και του ΔΗΜΑΡΧΟΥ την αφήνω στην κρίση των ΠΟΛΙΤΩΝ .
Όμως με θλίβει πραγματικά η <σιωπή των αμνών > δηλαδή των Δημοτικών Συμβούλων που υποτίθεται ότι το πρώτο καθήκον τους είναι η υπεράσπιση της Δημοκρατικής λειτουργίας του ΔΗΜΟΥ . Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν σε αντιδημοκρατικές και λοιπών χαρακτηρισμών ενέργειες της Δημοτικής Αρχής .
Όποιος εξ'άυτών έχει αντίρρηση τον προκαλώ σε Δημόσιο διάλογο.
Όσο για τον ΠΡΟΕΔΡΟ του Δημοτικού Συμβουλίου , ας κριθεί η πολιτική του εντιμότητα και επάρκεια στην διαχείριση του θεσμού από την κοινωνία ,όμως επειδή είμαστε πάνω από 53 χρόνια φίλοι και όχι μόνο,  ειλικρινά πικραίνομαι από τέτοιες συμπεριφορές όταν προέρχονται από την  πλευρά του.
Του θυμίζω απλώς σε ποιους δίνει τόσο καιρό τον λόγο επί παντός του επιστητού στο Δημοτικό Συμβούλιο με τον ισχυρισμό ότι είναι Πολίτες και το δικαιούται .
.Οποιαδήποτε σκοπιμότητα δεν μπορεί να κρύβει την αλήθεια και αυτός πλέον δείχνει να την  φοβάται .

.ΔΥΣΤΥΧΩΣ όπως λέει και ο ΕΛΥΤΗΣ στην <κακή την μοιρασιά πάντα ο Θεός ζημιώνει>. Στην περίπτωση μας Θεός είναι η αλήθεια και με το τι έγινε στο ΠΟΤΟΚΙ και πως θα μπορούσε τότε αλλά και τώρα να γίνει σωστά η εγκατάσταση του Δεματοποιητή.
Τα σχόλια και η ψήφος σας στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές δικά σας.
ΤΟ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ

Ευτυχώς που ανοίξαμε  το  θέμα και φάνηκε πέραν  όλων των  άλλων  για άλλη μια φορά  η παθογένεια  των πολιτικών στην Ηλεία .
Σύρονται πίσω από τα γεγονότα  ,αντιδρούν στην επικαιρότητα και ποτέ δεν  έδρασαν και δεν  δρουν με βάση τις  ανάγκες  ενός  υπάρχοντος  σχεδίου  και μιας συμφωνημένης στρατηγικής .
Το ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ είναι η κορυφή του παγόβουνου .
Κάτω από την κορυφή κρύβονται οι γνωστές σε όλους απώλειες  ,[ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ,ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ , ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ , ΒΙΟΜ.ΖΩΝΗ .ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΙΝΣΤΙΝΤΟΥΤΟ ,και τόσα άλλα .]
ΕΠΙΜΕΝΩ λοιπόν για πολλοστή φορά δημοσίως και ιδιωτικώς .
Οι   Δήμοι της Νότιας Ηλείας  μαζί με το Επιμελητήριο  οφείλουν,  <χθες> και όχι <αύριο> ,. να   συμπτύξουν ένα Αναπτυξιακό   Σύνδεσμο  με άμεσο στόχο την  εκπόνηση ενός Αναπτυξιακού σχεδίου Νότιας Ηλείας [όχι μελέτες για να τα αρπάξουν πάλι κάποιοι ] ,στηριζόμενοι σε ένα Αναπτυξιακό ,Τεχνοκρατικό και Επιστημονικό Συμβούλιο από ντόπιους Επιστήμονες και Τεχνοκράτες .
Το Αναπτυξιακό αυτό σχέδιο πρέπει να <ξεδιπλωθεί >  στους έξης άξονες .
1ον] Οργανωμένη και ενσωματωμένη στις ειδικές συνθήκες του περιβάλλοντος  Τουριστική προοπτική  του χώρου ενιαία .
Από το Γιαννιτσοχώρι , έως το Κατάκολο πρέπει να δημιουργηθεί μια ενιαία ζώνη διακοπών πολύπλευρων προσφορών Τουρισμού.[ ιστορικός ,πολιτιστικός ,θρησκευτικός ,ψυχαγωγικός ,εναλλακτικός ,υγείας ,Τουρισμός Κρουαζιέρας  ως παράγοντες προσέλκυσης Τουρισμού καλύπτονται απόλυτα και σε ανώτατο επίπεδο περιεχομένου σε αυτή την περιοχή.
Η προαναφερόμενη περιοχή μπορεί να εξελιχτεί πολύ καλύτερα από τις ΚΑΝΝΕΣ και την ΙΜΠΙΖΑ η την ΡΙΒΙΕΡΑ .

2ον] Οργάνωση  υποδομών  [στις Δημόσιες και Δημοτικές εκτάσεις ] οργανωμένων χώρων  εμπορίας και επιστημονικής υποστήριξης των αγροτικών προϊόντων της περιοχής και μέσω αυτών , των αγροτών της Περιοχής ,ιδιαίτερα των νέων . [Δημοπρατήριο   και Εργαστήριο πιστοποίησης Γεωργικών και  Κτηνοτροφικών προϊόντων ,Επιχειρηματικό Πάρκο Γεωργικής και Νέας Οικονομικής κατεύθυνσης.]
3ον]Οργάνωση  υποδομών , Παγίων και Ανθρώπινου δυναμικού,  νέων τεχνικών Γεωργίας και Κτηνοτροφίας για την απασχόληση   με στόχο την προσέλκυση Νέων Ανέργων Επιστημόνων και Αγροτών στην ενασχόληση με νέες ανταγωνιστικές
μορφές καλλιέργειας που παράγουν εξόχως ανταγωνιστικά προϊόντα και συμβάλλουν στην αύξηση των εξαγωγών και την μείωση των εισαγωγών Γεωργικών προϊόντων . [Υδροπονικό και Αεροπονικό Πάρκο Κ.Λ.Π.]  
Δεν μπορεί η Δράμα και η Βέροια να εξάγουν χιλ.τόνους ντομάτα και Εμείς, η γενέθλια γη της παραγωγής της,  να την έχουμε μόνο για τις λαϊκές και τα Μανάβικα .Η Αναπτυξιακή καταστροφική διαστροφή του Νομού και αυτών που τον καθοδηγούν τα τελευταία χρόνια  γίνεται ολοφάνερη εάν σκεφτεί κανείς ότι η Δράμα και η Βέροια  που αγόραζαν ντομάτες από Εμάς τώρα μας πουλάνε ντομάτες .Το χειρότερο είναι ότι αυτό ισχύει και για το Βέλγιο .
4ον] Αναβάθμιση των μεταφορών με τις υπάρχουσες υποδομές .
    Εκσυγχρονισμό και εξέλιξη μέσω ΕΣΠΑ και ΣΔΙΤ του Αεροδρόμιου Επιταλίου σε  cargo   και Τσάρτερ αεροδρόμιο , ώστε αφενός  τα οπωροκηπευτικά μας να βρουν αγορές Ευρώπης όπως η ντομάτα Ιεράπετρας  ,αφού το ίδιο βράδυ θα μπορούν να είναι στην αγορά του Μονάχου η άλλων πόλεων της Ευρώπης και της Ρωσίας ,αφετέρου  η ΟΛΥΜΠΙΑ και το ΚΑΤΑΚΟΛΟ θα γίνουν εύκολα σημεία  εισόδου  για την χώρα μας  και όχι σημεία μιας απλής επίσκεψης όπως είναι σήμερα.
Όλα αυτά μπορούν να σχεδιαστούν , να διεκδικηθούν και να υλοποιηθούν άμεσα  από το μέτωπο που προανέφερα,  αρκεί να  μην αρχίσουν κάποιοι , λόγω ανεπάρκειας και αγωνιώδους προσπάθειας να κρατήσουν την καρέκλα τους ,να λένε ότι αυτά δεν γίνονται,  η ναι μεν αλλά και άλλες ανοησίες,  που αυτούς μεν τους βόλεψαν , τον τόπο όμως τον έστειλαν εδώ που κατάντησε .
Η τώρα που υπάρχουν τόσα αδιάθετα λεφτά στο ΕΣΠΑ η ΠΟΤΕ δεν θα γίνουν τα
αναγκαία έργα στην Ηλεία.
Τελειώνοντας θέλω να πω δυο πράγματα .
1ον] Για όλα τα παραπάνω έχουν κατατεθεί πλήρεις προτάσεις εδώ και χρόνια και κατ’επανάληψη ,οι οποίες αγνοούνται με ψέματα και αλαζονικές συμπεριφορές από κάποιους .
Εν όψει των Δημοτικών εκλογών όλα θα βγουν στο φως ζητώντας απαντήσεις δημόσιες και τεκμηριωμένες και όχι καφενείου.
2ον]Κάποιοι εκμεταλλεύονται το θέμα του ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟΥ για να το μετατρέψουν σε κολυμβήθρα του Σιλωάμ ,  κάτι που καθιστά την επιχειρηματολογία τους  έωλη .Αντί λοιπόν να κοιτάνε για άλλη μια φορά την πάρτη τους ,ας κοιτάξουν για πρώτη φορά το καλό του τόπου και ας συστρατευθούν με σεμνότητα σε ένα μεγάλο στόχο ,δηλώνοντας έτσι την συγγνώμη τους διότι χρησιμοποίησαν την κοινωνία για πάρτη τους και όχι για την κοινωνία.
Όσοι δε συμμετέχουν θεσμικά στην Πολιτική ζωή του Νομού καλό είναι να αποδείξουν την πίστη τους στην υπηρεσία της τοπικής κοινωνίας και με καμιά παραίτηση και να μην κρύβονται πίσω από πολιτικάντικα επιχειρήματα και τακτικές ,διότι  η σήψη στην πολιτική ηθική και σκέψη δεν μεταμορφώνει το αντικείμενο σε ροκφόρ αλλά σε καρκίνωμα .



ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ