Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ

ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ

ΕΡΤ  και ΛΟΙΠΑ 


Έχει πλάκα και απελπισία  μαζί  να διαβάζεις και να ακούς τις αναλύσεις για τα γεγονότα των ημερών .
Ούτε ένας δεν διανοείται να πει  ότι ούτως η άλλως βουλιάζουμε  .
Η εγώ ζω σε άλλη χώρα η οι άλλοι ζουν στον κόσμο τους .Στην χώρα που ζω εξελίσσεται μια τραγωδία  διάλυσης των πάντων καθημερινά  και κάποιοι το βιολί τους .Ας ρωτηθεί και κανένας επιχειρηματίας της  πραγματικής οικονομίας ,όχι λαμόγιο , η κανένας εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα που δεν πληρώνεται ,διότι ξέρει ότι δεν έχει ο Επιχειρηματίας,   να  πει τον πόνο του  και τότε θα δούμε  <πόσα  απίδια χωράει ο σάκος >.

Όσο για την ΕΡΤ ,ανοίξει δεν ανοίξει σε λίγο καιρό θα κλείσει διότι δεν θα έχουμε λεφτά να την πληρώνουμε .ΑΥΤΑ 

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

ΕΓΩ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ
ΟΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ .
Η ΕΡΤ και τα κλάματα 
1ον]Η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι φασιστικής έμπνευσης .
2ον]Ο τρόπος διαχείρισης της <λειτουργίας> της ΕΡΤ από κάτι δήθεν Δημοκράτες Συνδικαλιστές τα τελευταία και όχι μόνο χρόνια ,ήταν φασίζουσας νοοτροπίας .
3ον]Απήλαυσα και εγώ όπως πολλοί άλλοι Έλληνες την εξαιρετική ποιότητα κάποιων εκπομπών της ΕΡΤ τα τελευταία 50 χρόνια ,που δεν θα γίνονταν σε ιδιωτικά ΜΜΕ.
4ον]Αγανάκτησα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι ΕΛΛΗΝΕΣ ,διότι είχαμε φτάσει στο σημείο πολλές φορές να μας ενημερώνουν <Δημοσιογράφοι > που δεν ήξεραν Ελληνικά 
5ον]Η λαμογιά στον χώρο αυτό δεν είχε όρια. Ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω.
6ον]Δεν νοείται κράτος χωρίς Δημόσια Τηλεόραση . Το BBC δίδαξε δημοσιογραφία σε όλο τον κόσμο.
7ον]Οι Ηγετίσκοι της Κοινωνίας μας ,ένθεν και ένθεν , για άλλη μια φορά λεηλάτησαν την αλήθεια και εξευτέλισαν το αποτέλεσμα.
8ον]Οι δηλώσεις και τα συναφή μου θυμίζουν  την απελπισία της επικοινωνιακής πολιτικής χωρίς ουσία  και τα ψηφίσματα της δεκαετίας του 80 για αποπυρηνικοποιημένες πόλεις και για τον ρεβιζιονισμό Κομμουνιστικών κομμάτων της Λατινικής Αμερικής .Φώτο και δηλώσεις χωρίς νόημα.
9ον] Το κλείσιμο της ΕΡΤ πράγματι προδικάζει άλλα πράγματα ,αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι διαμαρτυρίες με τον τρόπο που γίνονται δεν προδικάζουν ισχυροποίηση του ΣΑΜΑΡΑ και την εξέλιξη μας σε μια
1Οον] και τελευταίο. Δεν άκουσα κανέναν να λέει <κλείστε το πολυέξοδο τμήμα εκπομπών και κρατήστε το Δημοσιογραφικό με περικοπές μισθών και δαπανών ,μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε .Αυτό θα ήταν πρόταση.


ΟΜΩΣ
Τον Αύγουστο του 2012, ο ανεκδιήγητος Υφυπουργός Ενέργειας  κος ΑΣΗΜΑΚΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ έστειλε αιφνιδιαστικά στην ανεργία ,εν μια νυχτί , 25.000 νέους Επιστήμονες και Τεχνικούς που εργαζόταν στα Οικιακά Φωτοβολταικά και δεν άνοιξε μύτη. Επειδή έτυχε να είμαι αμέσως μετά ,Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδικαλιστικού οργάνου έζησα,  στις προσπάθειες μας  να ανατρέψουμε  την κατάσταση , την αθλιότητα και την υποκρισία των κοπτομένων  για την νεολαία ,την ανάπτυξη του τόπου , κ.λπ. καλό είναι να   δούμε και την σημειολογία των αντιστάσεων και των αντιδράσεων .

Οι νέοι αυτοί ,που έχασαν τον μπούσουλα μέσα σε μια νύχτα και κάποιοι εξ'αυτών έκλαιγαν μπροστά μου,  δεν ήταν δημοσιογράφοι .Ήταν παιδιά που είχαν τελειώσει Πολυτεχνεία με σοβαρά Μεταπτυχιακά  και κυνηγούσαν το μεροκάματο ανεβαίνοντας σε στέγες .
Όμως δεν μπορούσαν ούτε να κατεβάσουν διακόπτες ,ούτε να καταλάβουν το Ραδιομέγαρο,  ούτε να φέρουν μέσα στο σπίτι μας τον πόνο τους .Τον τράβηξαν και τον τραβάνε μόνα τους. Αυτό που με πίκρανε  όμως πάρα πολύ  ,ήταν η στάση των <Αριστερών> κομμάτων ,τα οποία  χωρίς γνώση του θέματος  ,δεν καταδέχτηκαν να ασχοληθούν σοβαρά με το θέμα ,αρνήθηκαν έστω και ενημερωτικές συναντήσεις ,  ώστε  τουλάχιστον να αποκτήσουν γνώση του θέματος ,ενώ τώρα κόπτονται .
Αρκέσθηκαν  σε κάτι απόψεις ηλίθιο-ανεπαρκών Συμβούλων τους,  που δεν έχουν βγάλει μεροκάματο στην ζωή τους και ότι ξέρουν για την ζωή ,το έμαθαν από κομματικά έντυπα και site.
Όταν λέω λοιπόν ότι δεν έχουμε ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ με  ευαισθησίες κοινωνικού βάθους  και σχέδιο για την χώρα, αυτά εννοώ .
Όποιος  θέλει, ας ανοίξουμε τον διάλογο ,όσο είναι νωρίς ακόμη ,χωρίς υστερίες ,ψυχοπαθολογικούς ελιτισμούς και παραληρήματα ιδεολογικού μεγαλείου.
Και επί τη ευκαιρία , εάν εκείνος ο υστερικός και αλαζονικός σοσιαλ-φασίστας,  μου πει για ότι το  θέμα της ΕΡΤ είναι η <ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ> ,επειδή δεν ξέρει ούτε την πολιτική θεωρία της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ,θα του πω ότι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι ένα κοινωνικό συμβόλαιο συμβίωσης με πρώτο άρθρο την Συνέπεια λόγων και Πράξεων και δεύτερο άρθρο την ιεράρχηση των αναγκών της κοινωνίας σύμφωνα με τις αρχές δικαίου και όχι σύμφωνα με την πρόσβαση η μη σε κέντρα εξουσίας κάποιων οργανωμένων κοινωνικών ομάδων.
 Έννοιες και άρθρα που έχουν  καταργηθεί  προ πολλού στην πράξη από το σύνολο του Πολιτικού κόσμου στην χώρα μας  ,αλλά και την κοινωνία μας
ΑΥΤΑ .ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ .ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΑΝ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΝΗ ΤΩΝ {ΕΞΗΡΤΗΜΕΝΩΝ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΩΝ.}

ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΑΣ ΔΕΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΔΙΚΑ  ΜΑΣ ,ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΛΑΝΗΤΗ. 

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013



Η πραγματική σκέψη ενός χωρίς εισαγωγικά διανοούμενου της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ . Είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς ,απολαμβάνεις την γραφή του.

ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ 
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ 

Καθώς την επόμενη ιστορική περίοδο η κοινωνικό-πολιτική σύγκρουση με τις δυνάμεις της νεοφιλελεύθερης εκθεμελίωσης της κοινωνίας θα εκφραστεί με την αντιπαράθεση δύο αντίπαλων Πολιτικών Σχεδίων για το παρόν και το μέλλον –σχεδίων που αφορούν όλες τις βασικές παραμέτρους της ζωής των ανθρώπων : την εργασία, την ευημερία, την κοινωνική προστασία, τη δημοκρατία και τον πολιτισμό- το δικό μας Σχέδιο πρέπει, πέραν των άλλων, να αποδείξει την αξιακή και ηθική του υπεροχή.
• Επειδή εμείς οι αριστεροί υπερασπιζόμαστε τις ιδέες της καθολικής χειραφέτησης του κόσμου της εργασίας, των νέων, των γυναικών και των αδύναμων από τις δουλείες του καπιταλισμού, δεν έχουμε κανένα λόγο να υπερασπιστούμε τις στρεβλώσεις και τις παθογένειες που σημάδεψαν τη διαδρομή της χώρας πριν από τη μεγάλη κρίση.
Δεν έχουμε κανένα λόγο να υπερασπιζόμαστε μια συνδικαλιστική πρακτική –εκτροφείο ιδιοτελών επιδιώξεων και διαφθοράς.
Δεν έχουμε κανένα λόγο να αποσιωπούμε την εκτεταμένη, συνειδητή φοροδιαφυγή των εύπορων μεσοστρωμάτων.
Δεν έχουμε κανένα λόγο να αρνιόμαστε ότι τμήμα των εργαζομένων στη δημόσια διοίκηση, υλοποιώντας το (ευρηματικό) στερεότυπο «αυτοί κάνουν πως μας πληρώνουν – εμείς κάνουμε πως δουλεύουμε», συνέβαλαν στη δυσφήμιση του δημόσιου χώρου και έδωσαν άλλοθι σε όλους όσοι θέλουν να τον διαλύσουν.
• Επειδή η ριζοσπαστική αριστερά αντιτάχθηκε από την πρώτη στιγμή στην καθολική ενοχοποίηση της κοινωνίας για τα δεινά της κρίσης και στον τιμωρητικό Λόγο του νεοφιλελευθερισμού και των κεντροαριστερών συνοδοιπόρων του, το Πολιτικό της Σχέδιο δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως επιστροφή στο παρελθόν πελατειακών προνομίων που ενισχύουν τις ανισότητες και τον κατακερματισμό της κοινωνίας.
Ο αντικαπιταλισμός μας δεν εξαντλείται στη νοσταλγία εκείνων των κεκτημένων που αναπαράγουν την κυριαρχία των «από πάνω».
Ο αντικαπιταλισμός μας δεν θα εκφραστεί μ’ ένα πρόγραμμα – χυλό, χωρίς ταξικό και αξιακό ευδιάκριτο πρόσημο, χωρίς αιχμές, μέτωπα και προτεραιότητες.
Ο αντικαπιταλισμός μας δεν είναι «ο αντικαπιταλισμός των ηλιθίων και των λουφαδόρων».
Δεν θέλουμε «να γλυτώσουμε από τις τίγρεις και να ταΐσουμε τους κοριούς».
Αρχή φόρμας
·          
Argyris Salpeas Όπως πάντα ,τόσα χρόνια ,άριστο κείμενο που οφείλει να προσυπογράψει κάθε προοδευτικός χωρίς αγκύλες πολίτης .Όμως, όπως πάντα , στα χαρακτηριστικά του σχεδίου λείπει η αποτελεσματικότητα ,χαρακτηριστικό που έλλειπε πάντα από τα σχέδια της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ στον τόπο μας .Η ηθική υπεροχή δεν αρκεί πλέον για ένα σχέδιο εξουσίας. Ο ρεαλισμός και η άμεση αποτελεσματικότητα μετατρέπουν ένα ιδεοποιημένο και ιδεοπαραγωγικό σχέδιο σε πρόταση εξουσίας. Κατά τα άλλα, η γραφή Γιαντζόγλου, παραμένει από τις ελάχιστες μη υστερικές γραφές στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ 
Τέλος φόρμας


ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ 
Οι σημερινές εκλογές στο ΠΑΣΟΚ του Νομού μας ,αποτελούν δείγμα άμυνας των μηχανισμών να κρατήσουν τις καρέκλες τους ,αρκούμενοι να διαχειρίζονται ένα κόμμα σε <κώμα> ,αρνούμενοι να συμπράξουν σε μιά ανοικτή διαδικασία μέσα στην κοινωνία ,ανασυγκρότησης του Δημοκρατικού και προοδευτικού χώρου.

 Ένα κόμμα που <ευαγγελίζεται> την κοινωνική απελευθέρωση ,την Δημοκρατία ,την κριτική και την αυτοκριτική ,τι σχέση έχει με τηλεφωνικούς επιλεκτικούς μηχανισμούς ,που υποκαθιστούν αφυδατωμένοι την ενεργή κοινωνική συμμετοχή .
Θέλουν να κρατήσουν καρέκλες? Ας τις κρατήσουν ,αλλά να ξέρουν ότι στο σύντομο μέλλον αυτές οι καρέκλες θα έχουν μόνο αράχνες και καθόλου εξουσία .
Αυτά προς το παρόν.