Ζήλωσε δόξαν
Λυμπέρη ο κος Χριστοδουλόπουλος?
Η
χθεσινή ανακοίνωση για το θέμα των σκουπιδιών του κου Χριστοδουλόπουλου,
Αντιπεριφερειάρχη και επίδοξου Δημάρχου Αμαλιάδας, κατά τις φήμες, εμπεριέχει
τουλάχιστον τρία στοιχεία:
Α)Ένα
περισσό «θάρρος» σε κόσμια έκφραση
Β)Μία
σοβαρή έλλειψη υπευθυνότητας ρόλου.
Γ)Μια
αλόγιστη προτροπή σε αδιαλλαξία και μη λύση
Είναι
περισσό «θάρρος» διότι ο ρόλος του σήμερα είναι του Αντιπεριφερειάρχη και
Περιφερειακού Συμβούλου, άρα ευθύνεται για
το σύνολο των προβλημάτων και των λύσεων της Περιφέρειας που τον εξέλεξε ,είτε
είναι άμεσος υπεύθυνος είτε όχι.
Είναι
περισσό θάρρος, διότι ως Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών υπογράφει εντάλματα
πληρωμών για ένα «πρόγραμμα έρευνας διαχείρισης αποβλήτων» χωρίς ουσία, όπου θα
μπορούσε να καταγράψει έστω τη διαφωνία του για πεταμένα χρήματα, όταν τα
Επιστημονικό Ανθρώπινο Περιβάλλον των
Νέων του Νομού στενάζει για τις προτιμήσεις της Τοπικής
Αυτοδιοίκησης σε <Επιστήμονες > άλλων Πόλεων .
Κύριε
Χριστοδουλόπουλε μας καταγγέλλεται <τους Πυργιώτες εννοείται> για έλλειψη Παιδείας
.
Στον
ΠΥΡΓΟ έχουμε παιδεία για να δανείσουμε κιόλας .
Διότι
εάν δεν είχαμε δεν θα ανεχόμαστε όλα αυτές τις αναπτυξιακά νεκροθαφτικές
πολιτικές του Δημάρχου Αμαλιάδας τόσα χρόνια , για το καλό του Νομού.
Πόση Παιδεία χρειάζεται αλήθεια , για να ξέρεις ότι
οι Διοξίνες από τις καύσεις των σκουπιδιών της Αμαλιάδας τόσα χρόνια στα Κονιδέικα
,γεμίζουν καρκίνο την ΗΛΕΙΑ κατάσταση για την οποία δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ ?
Πόση
έλλειψη Δημοκρατικής Παιδείας χρειάζεται για να ανέχεσαι
τόσα
χρόνια ,να σχεδιάζεται η <Τριανταφυλλιά > με μηδενική ενημέρωση για τις
προβλεπόμενες υποχρεώσεις της κοινωνίας του Νομού?
Πόση
έλλειψη Παιδείας χρειάζεται όντας Αντιπεριφερειάρχης , να απαντάς σε αποδειγμένες
διαμαρτυρίες μου σπατάλης χρημάτων της Περιφέρειας ότι είναι ανοησίες ,ενώ δεν κάνατε καν τον κόπο να τις ερευνήσετε .
Εάν
θέλετε να ακολουθήσετε τα βήματα Λυμπέρη
στις προσωπικές σας φιλοδοξίες θα πρέπει
να αναλογιστείτε τα παρακάτω:
1)Ο
κος Λυμπέρης έγινε Δήμαρχος της Αμαλιάδας μέσω των σκουπιδιών, αλλά αυτό το
πλήρωσε ο Νομός 20 χρόνια χωρίς λύση του προβλήματος.
2)Ήρθε
η ώρα που όλη η Ηλεία θα καταλάβει ότι το επιχειρησιακό σχέδιο της
Τριανταφυλλιάς είναι αναπτυξιακός βερμπαλισμός του κου ΛΥΜΠΕΡΗ και θα αρνηθεί
να τον ακολουθήσει στον δρόμο των κλειστών συμφωνιών και συζητήσεων , που αντί
να λύσουν το πρόβλημα θα
δημιουργήσουν μεγαλύτερα και νέα
προβλήματα στο λαό της Ηλείας.
3)Ο
λαός του Πύργου ήδη έχει καταλάβει τι έχει παιχτεί εις βάρος του τα τελευταία
χρόνια και σύντομα θα το δείξει προς κάθε κατεύθυνση ,φεύγοντας από τους
αντιεπιστημονικούς εν κρυπτώ σχεδιασμούς του μέλλοντός του.
Το
να βάζεις σε ένα περίπτερο τέντες και να το μοστράρεις μετά για σύγχρονη πόλη, είναι
για ιθαγενείς και είμαι βέβαιος ότι ούτε οι Αμαλιαδαίοι ούτε οι Πυργιώτες είναι
πλέον ιθαγενείς.
Επί
τη ευκαιρία ,ας ενημερωθούν κάποιοι, ότι πολύ σύντομα ο Πύργος θα περάσει από την
κατάσταση της καταστροφής και της καθυστέρησης σε κατάσταση πρωτοπορίας, χάρις στον
ζήλο και την επάρκεια Νέων Επιστημόνων από τον Πύργο και την Αμαλιάδα
,καλό δε θα είναι να παρακολουθήσουν όσοι νοιάζονται ,
για να μάθουν τι σημαίνει Ανάπτυξη μέσω της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Κύριε
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΕ
ασχοληθείτε
με τις τις μη ηθικές ενέργειες που γίνονται στους χώρους της Πολιτικής σας ευθύνης και
αφήστε τους ΠΥΡΓΙΩΤΕΣ .
Προσέξτε μόνο μήπως η ιστορία επαναληφθεί ως φάρσα
Θα τον ξαναβρούμε σύντομα τον δρόμο μας ως ΠΥΡΓΙΩΤΕΣ
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ