Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013




Ο ΧΡΟΝΟΣ 
Ο χρονος ειναι ενα εφευρημα των ανθρωπων για να ειναι συνεπεις στα ραντεβου τους.
Η κινηση ειναι μορφη υπαρξης της υλης .
Ο ανθρωπος υπαρχει επειδη <κινουνται >ολες οι μορφές υπαρξης του ωστε να ειναι συνεπεις με τα ραντεβου των ερεθισματων τους . 
Αν δεν κινηθουμε ,δεν θα υπαρξουμε .
ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΆ



Προς ΗΡΑΚΛΕΙΔΕΙΣ ΠΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

[Κομμάτων ,προσωπικοτήτων και λοιπών παθογενών καταστάσεων ]Όλα και εντός και εκτός εισαγωγικών.
Η ιεράρχηση των αρχών του ΠΟΛΙΤΗ είναι η εξής μία και καμιά άλλη.
1ον] Η αλήθεια [Εθνικόν είναι το αληθές ΣΟΛΩΜΟΣ]
2ον]Η πραγματική και πολύπλευρη ενημέρωση και όχι η αποδοχή της μιας και μόνης αλήθειας που βολεύει 
3ον]Ο διάλογος χωρίς συνθήματα, αναθέματα ,και απαξιώσεις προσώπων ,όταν δεν έχουμε επιχειρήματα 
4ον] Ο μη αποκλεισμός από τον δημόσιο διάλογο κανενός ,ιδιαίτερα με κόλπα νεότευκτης πουτάνας.

5ον]Το κόμμα το υπερασπίζεσαι αφού πρώτα υπερασπιστείς τις αξίες που το δημιούργησαν. Η υπεράσπιση του κόμματος δεν προέχει των αξιών για τις οποίες υπάρχει , διότι τότε έχουμε τα γνωστά εκφυλιστικά και καταστροφικά για την ανθρωπότητα αποτελέσματα [Φασισμός ,Σταλινισμός και άλλα .]
6ον]Δεν αρνείται να ενημερωθεί ,διότι φοβάται ότι πιθανόν η ενημέρωση να τον βγάλει από την νιρβάνα του φορέα της μοναδικής αλήθειας .
7ον]Δεν μετατρέπεις την αλήθεια σε ψέμα παρουσιάζοντας την μισή ,διότι αυτό είναι επικοινωνιακή μεθοδολογία δεν είναι πολιτική ηθική .
ΤΕΛΟΣ οι κοινωνίες πάνε μπροστά με εμπνεύσεις , οράματα και γνώση ,δεν πάνε μπροστά με ψέματα και αποκλεισμούς διότι τότε δεν φτιάχνεις ελεύθερες κοινωνίες ,φτιάχνεις κοπάδια για να παριστάνεις τον τσοπάνη γιατί δεν κάνεις για κάτι καλύτερο.
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

ΖΗΤΑΜΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ

Το θέμα «ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ» πρέπει να εξεταστεί σε μηδενική βάση.

Το προγραμματισμένο σχέδιο για την Τριανταφυλλιά πρέπει να επανεξεταστεί γιατί είναι πλέον ασύμφορο και κινδυνεύει να χρεώσει τους σημερινούς κατοίκους της Ηλείας πολλά χρήματα για πάρα πολλά χρόνια
Εν ολίγοις
Οι συμβατικές υποχρεώσεις της ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑΣ θα έχουν δύο όρους.
Α)Εγγυημένη ποσότητα
Β)Συμφωνημένη τιμή ανά τόνο αποβλήτων κάθε Δήμου
Οι δύο αυτοί όροι θα υποχρεώνουν τους Δήμους για 20,25 ή 27 χρόνια να πηγαίνουν συγκεκριμένες ποσότητες στο εργοστάσιο και να πληρώνουν ανάλογα ποσά. Με τους ψυθιριζόμενους υπολογισμούς ο Δήμος Πύργου θα πληρώσει 2,8 εκ ευρώ του χρόνου στον εργοστασιάρχη με τις πραγματικές τιμές της Ελληνικής αγοράς θα πληρώνει επί 20 ή 27 χρόνια 4-4,5 εκ ευρώ το χρόνο. Οι δε υπόλοιποι Δήμοι του Νομού, θα πληρώνουν ανάλογα ποσά.
Που θα τα βρουν και εάν τα βρουν γιατί να τα πληρώνουν αφού υπάρχουν ήδη πολλά συστήματα ολικής και ενεργειακής αξιοποίησης με τα οποία όχι μόνο δε χρειάζεται να πληρώνουν οι Δήμοι, αλλά μπορούν και να εισπράττουν, εάν γίνει σωστός και σύγχρονος σχεδιασμός.
ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Α)Να δημοσιοποιηθούν όλες οι υπογεγραμμένες συμβάσεις του ΦΟΣΔΑ και τα παρελκόμενα πρωτόκολλα.
Β)Να δημοσιοποιηθεί λεπτομερώς , ο υπάρχων σχεδιασμός και να υπάρξει δημόσια διαβούλευση.
Γ)Να μην υπογράψει ο Δήμαρχος Πύργου καμία σύμβαση που θα δεσμεύει την Πόλη για τα επόμενα 20 τουλάχιστον χρόνια και εάν έχει υπογράψει να αποσύρει την υπογραφή του μέχρι να ενημερωθούν οι πολίτες για την αλήθεια του εγχειρήματος σε δημόσιο διάλογο.
Δ)Δηλώνουμε ότι εάν δεν συμβούν τα παραπάνω θα προσφύγουμε οπωσδήποτε για να υπερασπιστούμε το μέλλον της πόλης μας και των παιδιών μας.

Για την κίνηση
ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΦΩΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ 
Ζήλωσε δόξαν Λυμπέρη ο κος Χριστοδουλόπουλος?

Η χθεσινή ανακοίνωση για το θέμα των σκουπιδιών του κου Χριστοδουλόπουλου, Αντιπεριφερειάρχη και επίδοξου Δημάρχου Αμαλιάδας, κατά τις φήμες, εμπεριέχει τουλάχιστον τρία στοιχεία:
Α)Ένα περισσό «θάρρος» σε κόσμια έκφραση
Β)Μία σοβαρή έλλειψη υπευθυνότητας ρόλου.
Γ)Μια αλόγιστη προτροπή σε αδιαλλαξία και μη λύση

Είναι περισσό «θάρρος» διότι ο ρόλος του σήμερα είναι του Αντιπεριφερειάρχη και Περιφερειακού Συμβούλου,  άρα ευθύνεται για το σύνολο των προβλημάτων και των λύσεων της Περιφέρειας που τον εξέλεξε ,είτε είναι άμεσος υπεύθυνος είτε όχι.
Είναι περισσό θάρρος, διότι ως Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών υπογράφει εντάλματα πληρωμών για ένα «πρόγραμμα έρευνας διαχείρισης αποβλήτων» χωρίς ουσία, όπου θα μπορούσε να καταγράψει έστω τη διαφωνία του για πεταμένα χρήματα, όταν τα Επιστημονικό Ανθρώπινο Περιβάλλον  των Νέων  του Νομού  στενάζει για τις προτιμήσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε <Επιστήμονες > άλλων Πόλεων .

Κύριε Χριστοδουλόπουλε μας καταγγέλλεται  <τους Πυργιώτες εννοείται> για έλλειψη Παιδείας .
Στον ΠΥΡΓΟ έχουμε παιδεία για να δανείσουμε κιόλας .
Διότι εάν δεν είχαμε δεν θα ανεχόμαστε όλα αυτές τις αναπτυξιακά νεκροθαφτικές πολιτικές του Δημάρχου Αμαλιάδας τόσα χρόνια , για το καλό του Νομού.
Πόση Παιδεία χρειάζεται αλήθεια , για να ξέρεις ότι οι Διοξίνες από τις καύσεις των σκουπιδιών της Αμαλιάδας τόσα χρόνια στα Κονιδέικα ,γεμίζουν καρκίνο την ΗΛΕΙΑ κατάσταση για την οποία δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ ?
Πόση έλλειψη Δημοκρατικής Παιδείας χρειάζεται για να ανέχεσαι
τόσα χρόνια ,να σχεδιάζεται η <Τριανταφυλλιά > με μηδενική ενημέρωση για τις προβλεπόμενες υποχρεώσεις της κοινωνίας του Νομού?
Πόση έλλειψη Παιδείας χρειάζεται όντας Αντιπεριφερειάρχης , να απαντάς σε αποδειγμένες διαμαρτυρίες μου  σπατάλης χρημάτων της Περιφέρειας  ότι είναι ανοησίες ,ενώ  δεν κάνατε  καν τον κόπο να τις ερευνήσετε .


Εάν θέλετε  να ακολουθήσετε τα βήματα Λυμπέρη στις προσωπικές σας  φιλοδοξίες θα πρέπει να αναλογιστείτε  τα παρακάτω:
1)Ο κος Λυμπέρης έγινε Δήμαρχος της Αμαλιάδας μέσω των σκουπιδιών, αλλά αυτό το πλήρωσε ο Νομός 20 χρόνια χωρίς λύση του προβλήματος.
2)Ήρθε η ώρα που όλη η Ηλεία θα καταλάβει ότι το επιχειρησιακό σχέδιο της Τριανταφυλλιάς είναι αναπτυξιακός βερμπαλισμός του κου ΛΥΜΠΕΡΗ και θα αρνηθεί να τον ακολουθήσει στον δρόμο των κλειστών συμφωνιών και συζητήσεων , που αντί να λύσουν  το πρόβλημα θα δημιουργήσουν  μεγαλύτερα και νέα προβλήματα στο λαό της Ηλείας.
3)Ο λαός του Πύργου ήδη έχει καταλάβει τι έχει παιχτεί εις βάρος του τα τελευταία χρόνια και σύντομα θα το δείξει προς κάθε κατεύθυνση ,φεύγοντας από τους αντιεπιστημονικούς εν κρυπτώ σχεδιασμούς του μέλλοντός του.
Το να βάζεις σε ένα περίπτερο τέντες και να το μοστράρεις μετά για σύγχρονη πόλη, είναι για ιθαγενείς και είμαι βέβαιος ότι ούτε οι Αμαλιαδαίοι ούτε οι Πυργιώτες είναι πλέον ιθαγενείς.

Επί τη ευκαιρία ,ας ενημερωθούν  κάποιοι,  ότι πολύ σύντομα ο Πύργος θα περάσει από την κατάσταση της καταστροφής και της καθυστέρησης σε κατάσταση πρωτοπορίας, χάρις στον ζήλο και την επάρκεια Νέων Επιστημόνων από τον Πύργο και την Αμαλιάδα ,καλό  δε θα  είναι να παρακολουθήσουν όσοι νοιάζονται , για να μάθουν τι σημαίνει Ανάπτυξη μέσω της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Κύριε ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΕ
 ασχοληθείτε με τις  τις μη ηθικές ενέργειες  που γίνονται στους χώρους της Πολιτικής σας ευθύνης και αφήστε τους ΠΥΡΓΙΩΤΕΣ .
Προσέξτε μόνο μήπως η ιστορία επαναληφθεί ως φάρσα
Θα τον ξαναβρούμε σύντομα τον δρόμο μας ως ΠΥΡΓΙΩΤΕΣ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ 

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

18 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ και ΑΥΤΟΦΩΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΥΡΓΟΥ Συζηταμε στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ στις 7 το απογευμα ,<Μας αξιζει αυτη η Πολη?> Ας συζητησουμε και ας μετρηθουμε! Ποσοι ειμαστε σε αυτην την ΠΟΛΗ που δεν τρεχουμε πισω απο κανενα !!
Η παρουσία σου δεν ενεχει καμία δεσμευση σου !