Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Ο κο ΛΥΜΠΕΡΗΣ και ο κος ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ απο κοντα ,αφου δεχτηκαν εγγραφες προτασεις εδω και χρονια για την χρηση ανανεωσιμων Πηγων Ενεργειας στα Αθλητικά κεντρα των Πολεων τους , λογω της μεγαλης εμπιστοσυνης που τρεφουν για το Επιστημονικό δυναμικό των Πολεων τους , εδοσαν τις μελετες των εργων σε Αθηναιους . Αυτο αποτελει <υβρη> για τους νεους Ανεργους Επιστημονες της Περιοχης τους ,αλλα και για τους γονεις αυτων των παιδιων που μοχθησαν για να τα σπουδασουν.
ΜΠΡΑΒΟ και στους ΔΥΟ . Να τους ξαναψηφισετε για να μην χασει ο Νομος τοσο κορυφαιους Πολιτικους ,που νιαζονται για το Ανθρωπινο μελλον του Νομού . Εγω παντως ντρεπομαι για ολα αυτά ,παροτι ημουν και θα ειμαι απο την απεναντι πλευρά

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Περιφέρεια –Δήμοι και Νέοι- Επιστήμονες - Άνεργοι.


Κάθε χρόνο οι παράγοντες του Δήμου και του Νομού κάνουν ειδικές τελετές βράβευσης των νέων επιτυχόντων  στα Πανεπιστήμια της χώρας.

Κάθε χρόνο δεκάδες νέοι συμπολίτες μας παίρνουν τα πτυχία τους και τότε κανείς δεν τους σκέφτεται, πέραν των γονιών τους που καταλαβαίνουν  ότι χιλιάδες ευρώ και μια καταληστευμένη εφηβεία,  μένουν χωρίς αντίκρισμα και προοπτική.
Κανείς δεν τους θυμάται τότε.
Οφείλουμε και μπορούμε όμως να κάνουμε κάτι  έστω ελάχιστο για αυτά τα παιδιά , ακόμη  και μέσα στην κρίση ,για να ζητήσουμε δειλά και σεμνά μια  συγγνώμη.

Μπορούν και οφείλουν άμεσα οι Αρμόδιοι [Δήμαρχοι και Περιφέρεια ]  .

1/ Να  προβούν  σε πλήρη καταγραφή του Επιστημονικού άνεργου δυναμικού της Πόλης τους και της Περιφέρειας..

2/ Μετά την καταγραφή, σε συνεννόηση μαζί τους να  δημιουργήσουν  ολοκληρωμένες    επιστημονικές ομάδες, ικανές να στηρίξουν  μικρές επιστημονικές εταιρείες Μελετών , Έρευνας και Ανάπτυξης.

3/ Ο  κάθε Δήμος σε συνεργασία με αυτές τις ομάδες να  δημιουργήσει προτάσεις ερευνητικών επιχειρηματικών προγραμμάτων και θα διεκδικήσει τη χρηματοδότησή τους από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας, Συναρμόδια Υπουργεία και την Ευρωπαϊκή Ένωση κατ’ ευθείαν.
Τις ερευνητικές επιχειρηματικές δράσεις αυτές των νέων Επιστημόνων μας, το Γραφείο Ανάπτυξης του κάθε Δήμου, που θα πρέπει να δημιουργηθεί θα τις διασυνδέει με Πανεπιστήμια, Επιχειρηματικά κεφάλαια και μεγάλες ομοειδείς επιχειρήσεις.
 Τα χρήματα αυτών των δράσεων θα είναι ανταποδοτικά για την τοπική οικονομία και πολλαπλασιαστικά για τούς κεφαλαιακά και επιστημονικά συμμετέχοντες.

Το όλο σχέδιο να  το εντάξουν  σ’ ένα «Τεχνολογικό Πάρκο Βιοτεχνικής  και Γεωργικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας» , που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΊ από την Περιφέρεια , και να ενταχθεί  στο Ε.Σ.Π.Α
 Έτσι θα δημιουργηθεί μια συνεχώς, διαρκώς διευρυνόμενη και ευκαιριακά εμπλουτιζόμενη αγορά εργασίας για νέους Επιστήμονες, διότι μόνο έτσι θα δείξουμε έμπρακτα ότι πιστεύουμε σε αυτούς να πάρουν το μέλλον του Δήμου στα χέρια τους.
Τα άλλα είναι λόγια αέρα για τους πολλούς και ειδικά συμφέροντα για λίγους.







Πρέπει να υπερβούμε μαζί με τους Νέους - Επιστήμονες  τη κρίση και την μιζέρια .
Η πόλη μας και ο   Νομός μας έχει εξαιρετικά νέα μυαλά με πολύ σοβαρές σπουδές .
Με αυτούς μπορούμε να παράγουμε  Προοπτική για το μέλλον τους και το μέλλον του  τόπου.


Οι Πολιτικοί Α΄’ Β’ και Γ’ βαθμού του τόπου μας  ,ας κόψουν  τις ανοησίες
[η λέξη είναι επιεικής ] πανικού και ας συμπράξουν στην δημιουργία ενός συλλογικού οράματος για τον τόπο ,το οποίο θα χρεωθούν να το στηρίξουν με όλες τις δυνάμεις τους . Ειδ’ άλλως  θα είναι άχρηστοι και εμπόδια στις εποχές που έρχονται ,  πρέπει δε να κάνουν άμεσα πέρα.
 Όταν λέμε άμεσα εννοούμε άμεσα .

Τέλος ας κόψουν το ηλίθιο επαρχιωτισμό ,ότι όποιος έρχεται από την Αθήνα λέει σοφίες και όποιος είναι εδώ δεν ξέρει τι λέει .Δεν μπορεί η τοπική κοινωνία των Νέων Επιστημόνων να πληρώνει το κόμπλεξ καταγωγής του οιουδήποτε <Άρχοντα> ,ούτε φταίνε αυτά τα παιδιά μας  επειδή αυτός  δεν έζησε σε άλλες μεγαλύτερες πόλεις . 

Εκτός και εάν είναι άλλοι οι λόγοι. !

Οι κρίσεις ξεπερνιούνται με αλήθειες και αυτές πρέπει να ειπωθούν πλέον από όλους και για όλους .Τα παιδιά μεγάλωσαν και δεν αρκούνται σε υποσχέσεις ,θέλουν το μέλλον τους στα χέρια τους και ας κάνουν τα δικά τους λάθη.

ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ .


Κάθε χρόνο οι παράγοντες του Δήμου και του Νομού κάνουν ειδικές τελετές βράβευσης των νέων επιτυχόντων  στα Πανεπιστήμια της χώρας.

Κάθε χρόνο δεκάδες νέοι συμπολίτες μας παίρνουν τα πτυχία τους και τότε κανείς δεν τους σκέφτεται, πέραν των γονιών τους που καταλαβαίνουν  ότι χιλιάδες ευρώ και μια καταληστευμένη εφηβεία,  μένουν χωρίς αντίκρισμα και προοπτική.
Κανείς δεν τους θυμάται τότε.
Οφείλουμε και μπορούμε όμως να κάνουμε κάτι  έστω ελάχιστο για αυτά τα παιδιά , ακόμη  και μέσα στην κρίση ,για να ζητήσουμε δειλά και σεμνά μια  συγγνώμη.

Μπορούν και οφείλουν άμεσα οι Αρμόδιοι [Δήμαρχοι και Περιφέρεια ]  .

1/ Να  προβούν  σε πλήρη καταγραφή του Επιστημονικού άνεργου δυναμικού της Πόλης τους και της Περιφέρειας..

2/ Μετά την καταγραφή, σε συνεννόηση μαζί τους να  δημιουργήσουν  ολοκληρωμένες    επιστημονικές ομάδες, ικανές να στηρίξουν  μικρές επιστημονικές εταιρείες Μελετών , Έρευνας και Ανάπτυξης.

3/ Ο  κάθε Δήμος σε συνεργασία με αυτές τις ομάδες να  δημιουργήσει προτάσεις ερευνητικών επιχειρηματικών προγραμμάτων και θα διεκδικήσει τη χρηματοδότησή τους από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας, Συναρμόδια Υπουργεία και την Ευρωπαϊκή Ένωση κατ’ ευθείαν.
Τις ερευνητικές επιχειρηματικές δράσεις αυτές των νέων Επιστημόνων μας, το Γραφείο Ανάπτυξης του κάθε Δήμου, που θα πρέπει να δημιουργηθεί θα τις διασυνδέει με Πανεπιστήμια, Επιχειρηματικά κεφάλαια και μεγάλες ομοειδείς επιχειρήσεις.
 Τα χρήματα αυτών των δράσεων θα είναι ανταποδοτικά για την τοπική οικονομία και πολλαπλασιαστικά για τούς κεφαλαιακά και επιστημονικά συμμετέχοντες.

Το όλο σχέδιο να  το εντάξουν  σ’ ένα «Τεχνολογικό Πάρκο Βιοτεχνικής  και Γεωργικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας» , που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΊ από την Περιφέρεια , και να ενταχθεί  στο Ε.Σ.Π.Α
 Έτσι θα δημιουργηθεί μια συνεχώς, διαρκώς διευρυνόμενη και ευκαιριακά εμπλουτιζόμενη αγορά εργασίας για νέους Επιστήμονες, διότι μόνο έτσι θα δείξουμε έμπρακτα ότι πιστεύουμε σε αυτούς να πάρουν το μέλλον του Δήμου στα χέρια τους.
Τα άλλα είναι λόγια αέρα για τους πολλούς και ειδικά συμφέροντα για λίγους.







Πρέπει να υπερβούμε μαζί με τους Νέους - Επιστήμονες  τη κρίση και την μιζέρια .
Η πόλη μας και ο   Νομός μας έχει εξαιρετικά νέα μυαλά με πολύ σοβαρές σπουδές .
Με αυτούς μπορούμε να παράγουμε  Προοπτική για το μέλλον τους και το μέλλον του  τόπου.


Οι Πολιτικοί Α΄’ Β’ και Γ’ βαθμού του τόπου μας  ,ας κόψουν  τις ανοησίες
[η λέξη είναι επιεικής ] πανικού και ας συμπράξουν στην δημιουργία ενός συλλογικού οράματος για τον τόπο ,το οποίο θα χρεωθούν να το στηρίξουν με όλες τις δυνάμεις τους . Ειδ’ άλλως  θα είναι άχρηστοι και εμπόδια στις εποχές που έρχονται ,  πρέπει δε να κάνουν άμεσα πέρα.
 Όταν λέμε άμεσα εννοούμε άμεσα .

Τέλος ας κόψουν το ηλίθιο επαρχιωτισμό ,ότι όποιος έρχεται από την Αθήνα λέει σοφίες και όποιος είναι εδώ δεν ξέρει τι λέει .Δεν μπορεί η τοπική κοινωνία των Νέων Επιστημόνων να πληρώνει το κόμπλεξ καταγωγής του οιουδήποτε <Άρχοντα> ,ούτε φταίνε αυτά τα παιδιά μας  επειδή αυτός  δεν έζησε σε άλλες μεγαλύτερες πόλεις . 

Εκτός και εάν είναι άλλοι οι λόγοι. !

Οι κρίσεις ξεπερνιούνται με αλήθειες και αυτές πρέπει να ειπωθούν πλέον από όλους και για όλους .Τα παιδιά μεγάλωσαν και δεν αρκούνται σε υποσχέσεις ,θέλουν το μέλλον τους στα χέρια τους και ας κάνουν τα δικά τους λάθη.

ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ

Η ΖΟΕ του Νομού μας θεωρεί ζωα


Ο αντιαναπτυξιακός ρόλος της Ζ.Ο.Ε του Νομού  , ο ρόλος των Πολιτικών  και οι πραγματικές ανάγκες ανάπτυξης.

Ενημέρωση για νέους Επιστήμονες  και άνεργους.
Οι Ζ.Ο.Ε του Νομού Ηλείας σχεδιάστηκαν  και νομοθετήθηκαν το 1993.
Σκοπός τους ήταν η ορθολογική,  χωροταξική και αναπτυξιακή διαχείριση της γης του Νομού , παράλληλα με την  δημιουργία ενός πλαισίου οργανωμένης αναπτυξιακής πορείας για το Νομό και την περιοχή.
 Στην πραγματικότητα όμως η Ζ.Ο.Ε , αποτέλεσε και αποτελεί ένα πολλαπλώς  αντιαναπτυξιακό εργαλείο για την περιοχή ,δεδομένου ότι ιδιαίτερα στο δευτερογενή τομέα προέβλεπε  και προβλέπει συμβατικές δράσεις και απαγορεύει δράσεις Νέας Οικονομίας που θα έφερναν επενδύσεις στον Νομό .
Η Ζ.Ο.Ε του Νομού μας ,χάρις στην <ευφυΐα> κάποιων και την ουσιαστική ανευθυνότητα κάποιων άλλων ,που δήθεν <αγωνίζονται> για την Ανάπτυξη στον Νομό και κατεβάζουν προτάσεις ,  επέτρεπε και επιτρέπει χρήσεις γης για βιομηχανικές δράσεις , οι οποίες κατά κύριο λόγο είναι ήδη ξεπερασμένες από τις ανάγκες της οικονομίας.
Για παράδειγμα   επιτρέπει  την  δημιουργία ελαιοτριβείων , βιομηχανιών ξυλείας και τροφίμων[χοιροστάσια ,Βουστάσια κ.α ] δράσεις με σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις  ,και απαγορεύει Βιομηχανίες συναρμολόγησης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών ,Βιολογικών σκευασμάτων διατροφής, Βιολογικών καλλυντικών με βάση τα προϊόντα του τόπου ,βιοτεχνίες παραγωγής  Φωτοβολταϊκών κ.α ,με μηδενική η πολύ χαμηλότερη όχληση βιομηχανικές δράσεις Πράσινης και Νέας Οικονομίας .
 Υποτίθεται δε  , ότι η πρόβλεψη αυτή έχει λάβει υπόψη της, αφενός μεν την αναπτυξιακή πολιτική της περιοχής ,ω αφετέρου δε την προστασία του περιβάλλοντος   γιατί αυτός είναι ο βασικός στόχος που θεσμοθετείται και νομοθετείται μια Ζ.Ο.Ε .
 Οι προβλέψεις όμως αυτές στην ουσία ακύρωσαν την προοπτική σοβαρών επενδύσεων στην περιοχή, οι οποίες και περιβαλλοντικά ήταν πολύ πιο  φιλικές από τις προβλεπόμενες χρήσεις αλλά και αναπτυξιακά θα δημιουργούσαν στην περιοχή σοβαρούς θύλακες ανάπτυξης ,με προοπτικές αύξησης του παραγόμενου πλούτου  και δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

Ενδεικτικά αναφέρουμε  και ξέρουμε πολύ καλά   ότι <έφυγαν > από την Ηλεία λόγω Ζ.Ο.Ε επενδύσεις , σε παραγωγή Φ/βολταϊκών συστημάτων ,επενδύσεις σε νέες Φαρμακευτικές Α΄ύλες , βιολογικά Συμπληρώματα διατροφής και μια σειρά άλλες επενδύσεις που θα έδιναν ζωή στον τόπο.

Στα πλαίσια αυτά και δεδομένης της κρίσης αλλά και της αναγκαιότητας προοπτικών ανάπτυξης της Ηλείας  στη βάση των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων, πρέπει άμεσα να γίνει η   τροποποίηση της Ζ.Ο.Ε για τα τμήματα εκείνα  που προβλέπεται  η εγκατάσταση  βιομηχανιών στην εξής κατεύθυνση.

Στα τμήματα της Ζ.Ο.Ε που επιτρέπεται η  ίδρυση βιομηχανιών, μπορεί να   δημιουργηθεί  οποιαδήποτε βιομηχανία, αρκεί οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις της συγκεκριμένης προτεινόμενης βιομηχανίας να είναι ίσες ή μικρότερες από τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις που έχουν οι επιτρεπόμενες ήδη χρήσεις γης.
Η βεβαίωση αυτή θα χορηγείται στον Επενδυτή ,από την Περιβαλλοντική Υπηρεσία της Περιφέρειας.





Αυτό θα διευκολύνει τις ανάγκες ανάπτυξης του Νομού και ταυτόχρονα σε καμία περίπτωση δεν ακυρώνει τη Ζ.Ο.Ε και τους στόχους της, διότι οι στόχοι της Ζ.Ο.Ε είναι η ορθολογική διαχείριση των χρήσεων γης με βασικό πρώτο κριτήριο τη σωστή εναρμόνιση των χρήσεων γης με το περιβάλλον  και την προστασία του.
 Η εν λόγω τροποποίηση αφενός μεν θα ανοίξει νέα πεδία προσέλκυσης επενδύσεων στο Νομό Ηλείας, αφετέρου δε θα προστατεύσει ακόμα περισσότερο το περιβάλλον ή τουλάχιστον δε θα δημιουργήσει παραπάνω οχλήσεις από τις ήδη υπάρχουσες και είναι γνωστές και για τα τμήματα της Ζ.Ο.Ε του Νομού και για αυτά εκτός Ζ.Ο.Ε.  Για να μην ακουστούν πάλι διάφορες ανοησίες περί ΣΧΟΑΠ  και χρημάτων σημειώνουμε ότι η τροποποίηση Ζ.Ο.Ε γενικώς είναι μια δύσκολη και μακρόχρονη νομοθετική  διαδικασία , όμως είναι πολύ εύκολο , όταν η τροποποίηση αυτή γίνεται επί τω ασφαλέστερο των όρων που αυτή θέτει για τις χρήσεις γης και των στόχων που θέτει για την εναρμόνιση των οικονομικών δράσεων στη συγκεκριμένη γη σε σχέση με την ανάπτυξη και την προστασία του περιβάλλοντος.
Αρκεί  MONO  ένα Προεδρικό Διάταγμα  και μια αιτιολογική έκθεση της τροποποίησης,  η οποία να αποδεικνύει ότι η τροποποίηση γίνεται επί τα βελτίω της κατάστασης και όχι επί  τα χείρω.


Μεσούσης της Ελληνικής τραγωδίας  ,όποιος κρατάει πλέον το στόμα του κλειστό θα είναι υπεύθυνος και δεν θέλω να ανήκω σε αυτούς. Διεκδικούμε με το παρόν σημείωμα , να ενημερώσουμε τους Νέους ανέργους και ιδιαίτερα  του Επιστήμονες και τους Τεχνίτες  για να ξέρουν ότι η έλλειψη Βιομηχανιών τόσα χρόνια από τον Νομό δεν είναι τυχαία ,αλλά κάποιοι φρόντισαν για αυτό και θέλουν να ξαναφροντίσουν.
Οι ευθύνες αυτής  της κατάστασης  και άλλων καταστάσεων στον Νομό έχουν ονοματεπώνυμο και ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για πρόσωπα και ρόλους  στην τοπική Οικονομική ιστορία .

Μεσούσης της Ελληνικής τραγωδίας  ,όποιος κρατάει πλέον το στόμα του κλειστό θα είναι υπεύθυνος και δεν θέλω να ανήκω σε αυτούς.

ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΚΡΙΣΗ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ

ΤΟ ΣΑΚΑΚΙ ΠΟΥ ΒΕΛΑΖΕΙ

Πειράματα με το Θέατρο όπως και με την  κρίση

Στις χώρες  και στα χρόνια  του υπαρκτού λεγόμενου Σοσιαλισμού ,οι άνθρωποι της
 Τέχνης είχαν την δυνατότητα παραγωγής έργων με περιεχόμενο την κριτική στο καθεστώς ως ένα σημείο και ανάμεσα σε αυτούς ήταν και ο Στανισλάβ Στρατίεβ Βούλγαρος δημοσιογράφος και  δραματουργός.
Κορυφαίο τέτοιο  έργο υπήρξε η κουβανική κινηματογραφική ταινία <ο θάνατος ενός γραφειοκράτη> όπου ο γραφειοκράτης όταν πέθανε, δεν μπορούσαν να τον θάψουν λόγω των νόμων που αυτός είχε φτιάξει.
Η κριτική για την γραφειοκρατία σε ένα  σύστημα που δεν υπάρχει πλέον, ίσως δεν είναι <πιασάρικο> θέμα για τον σύγχρονο θεατή ,αλλά η γραφειοκρατία δεν αφορούσε μόνο αυτά τα καθεστώτα ,αφορά εξίσου και το δικό μας ,δραματοποιώντας η γελοιοποιώντας  καθημερινά  την ζωή και την προσωπικότητα μας .
Με αυτή την έννοια,  το έργο έχει   μια διαχρονική σημασία   και αποδεικνύει και αυτό με την σειρά του, ότι  τα επιφανειακά πλήρως οργανωμένα συστήματα ,κατά βάθος δεν έχουν οργανωθεί για να εξυπηρετούν την ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα της δράσης της κοινωνίας , αλλά μόνο για να εξυπηρετούν κάποιους ενσωματωμένους σε αυτά.
Δες golden boys  και κατάρρευση διεθνούς χρηματοπιστωτικού συστήματος.
Η έξυπνη παρέμβαση στο έργο από πλευράς θεατρικής ομάδας του Δήμου Πύργου, έγκειται στο γεγονός, ότι ανέβασαν ένα έργο πιθανώς αφυδατωμένο από άμεσες σύγχρονες αναφορές ,με σκηνοθετική  όμως  αντίληψη μιούζικαλ , και σημειολογικές προσεγγίσεις στην κίνηση περισσότερο παρά στον λόγο, χωρίς τις ηρωικές αναφορές άλλων σκηνοθετικών αντιλήψεων της δεκαετίας του ’80.
Το πείραμα επέτυχε και αξίζει να το δούμε ,τηρουμένων πάντα των αναλογιών ότι έχουμε να κάνουμε με εθελοντές ερασιτέχνες –Ηθοποιούς ,που σε πολλά σημεία όμως  της παράστασης, μας κάνουν να ξεχνάμε ότι είναι ερασιτέχνες και ίσως αποτελέσει αυτό και έναυσμα για ένα νέο πείραμα μεγαλύτερου ρίσκου .π.χ. Χάρολντ   και Μοντ.
Τα οικονομικά γεγονότα στην πατρίδα μας και σε ολο τον κόσμο ,αποτελούν μια χρυσή ευκαιρία για την τέχνη γενικώς, αλλά και για το θέατρο ειδικώς να ξαναποκτήσει τον διδακτικό του ρόλο ,όπως όταν ξεκίνησε στη Αρχαία Αθήνα .
Όταν η κοινωνία παράγει γεγονότα  η τέχνη παράγει έργα μακράς πνοής .Δες το ελληνικό τραγούδι 60-80 και το ελληνικό τραγούδι του 90 και μετά.
Η παράσταση που είδαμε, άντλησε από τους ηθοποιούς της όλες τις δυνάμεις τους, αφού πέραν του εθελοντισμού τους, καλούνται να παίξουν περισσότερους από ένα ρόλους κατά την διάρκεια της παράστασης [άραγε γιατί?] και η μουσική επένδυση παρέχει την δυνατότητα να σταματάς  στα πρόσωπα  και την κίνηση, εκεί που ο λόγος δεν βοηθά ,εκτός από το σημείο με το μεγάφωνο ,και ολο αυτό μας εκπλήσσει από μια μικρή και όμορφη χορογραφία στο τέλος  που τονίζει την συλλογικότητα της παράστασης .
Η καθημερινή κοινωνία να δούμε ,πότε θα αντιληφθεί ότι η μόνη διέξοδος από την κρίση είναι μια νέα συλλογικότητα ,ιδιαίτερα στον αειφόρα καθυστερημένο και καταστρεφόμενο  Νομό μας?
Πάντως αυτές οι προσπάθειες των θεατρικών ομάδων της πόλης μας ,όπως και άλλων ομάδων που ευαισθητοποιούνται σε διάφορα θέματα γενικού και ειδικού ενδιαφέροντος ,είναι στις μέρες που περνάμε πιο απαραίτητες από ποτέ.
Καταφέρνουν να  μας σηκώνουν από το καφενείο η τον καναπέ και μας πιστοποιούν ότι η μιζέρια  είναι ένα σακάκι που βελάζει εάν  εσύ είσαι πρόβατο , η έδωσες στους άλλους το δικαίωμα να σε διαχειρίζονται ως πρόβατο.

ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ