Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013



ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΥΡΓΟΥ  -ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ

Μετά από παράκληση κάποιων φίλων από την ΑΛΦΕΙΟΥΣΑ,  κατέβηκα από το ΧΕΙΜΑΔΙΟ όπου είχα δουλειά με νέους  Σταφιδοπαραγωγούς για να παρακολουθήσω την συνεδρίαση του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ,δεδομένου ότι αφορούσε την μεταφορά του Δεματοποιητή.
 Για το θέμα έχω δημόσια εκφράσει άποψη πολλές φορές στο παρελθόν. Όλη η συζήτηση ήταν εκτός θέματος και μάλιστα άλλες στιγμές είχε υστερικό εκφραστικό περιβάλλον και άλλες στιγμές θύμιζε καυγά για το ποιος η που απλώνονται τα ρούχα .
ΟΥΔΕΙΣ ασχοληθηκε με το πρόβλημα με όρους τεχνοκρατικούς και επιστημονικούς ώστε οι παρευρισκόμενοι κάτοικοι ,αλλά και οι Δημ.Σύμβουλοι να συζητήσουν σοβαρά το θέμα και να οδηγηθούν σε μια απόφαση με τεκμηρίωση .
Αφού είχαν μιλήσει όλοι οι ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ και οι ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ των παρατάξεων καθώς επίσης και όλοι οι Πολίτες που παρευρίσκοντο και ζήτησαν τον λόγο ,ζήτησα και εγώ τον λόγο για να προτείνω μια ενδιάμεση λύση η οποία θα έλυνε και το πρόβλημα εγκατάστασης και το πρόβλημα των περιβαλλοντικών επιπτώσεων .
Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο κος ΠΡΟΕΔΡΟΣ του Δημ.Συμβουλίου σε αγαστή συμφωνία με τον κο ΔΗΜΑΡΧΟ μου αρνήθηκαν το λόγο ,παρ'ολες τις διαμαρτυρίες τις δικές μου και κάποιων άλλων παρευρισκομένων .
Την συμπεριφορά του ΠΡΟΕΔΡΟΥ και του ΔΗΜΑΡΧΟΥ την αφήνω στην κρίση των ΠΟΛΙΤΩΝ .
Όμως με θλίβει πραγματικά η <σιωπή των αμνών > δηλαδή των Δημοτικών Συμβούλων που υποτίθεται ότι το πρώτο καθήκον τους είναι η υπεράσπιση της Δημοκρατικής λειτουργίας του ΔΗΜΟΥ . Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν σε αντιδημοκρατικές και λοιπών χαρακτηρισμών ενέργειες της Δημοτικής Αρχής .
Όποιος εξ'άυτών έχει αντίρρηση τον προκαλώ σε Δημόσιο διάλογο.
Όσο για τον ΠΡΟΕΔΡΟ του Δημοτικού Συμβουλίου , ας κριθεί η πολιτική του εντιμότητα και επάρκεια στην διαχείριση του θεσμού από την κοινωνία ,όμως επειδή είμαστε πάνω από 53 χρόνια φίλοι και όχι μόνο,  ειλικρινά πικραίνομαι από τέτοιες συμπεριφορές όταν προέρχονται από την  πλευρά του.
Του θυμίζω απλώς σε ποιους δίνει τόσο καιρό τον λόγο επί παντός του επιστητού στο Δημοτικό Συμβούλιο με τον ισχυρισμό ότι είναι Πολίτες και το δικαιούται .
.Οποιαδήποτε σκοπιμότητα δεν μπορεί να κρύβει την αλήθεια και αυτός πλέον δείχνει να την  φοβάται .

.ΔΥΣΤΥΧΩΣ όπως λέει και ο ΕΛΥΤΗΣ στην <κακή την μοιρασιά πάντα ο Θεός ζημιώνει>. Στην περίπτωση μας Θεός είναι η αλήθεια και με το τι έγινε στο ΠΟΤΟΚΙ και πως θα μπορούσε τότε αλλά και τώρα να γίνει σωστά η εγκατάσταση του Δεματοποιητή.
Τα σχόλια και η ψήφος σας στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές δικά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου