Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΥΠΟΓΡΑΦΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΗ



Προς την εφημεριδα ΠΡΩΙΝΗ 

Κύριε Διευθυντά 

Σας παρακαλώ , για τελευταία φορά , να επιβάλλεις στην αρθογραφία της εφημερίδας σου την ενυπόγραφη τοποθέτηση των αρθογράφων . Περνάμε δύσκολους καιρούς και ο καθένας πρέπει προσωπικά να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στις στιγμές και να μην εκμεταλλεύεται την ανωνυμία για να βγάζει τα εσώψυχα του . Η γνώση της γλώσσας δεν επιτρέπει πλέον την χρήση της για επιλεκτική υποστήριξη απόψεων χωρίς την ευθύνη της υπογραφής .Από μικρό παιδί δεν κρύφτηκα ποτέ και αυτό το πλήρωσα εγώ και η οικογένεια μου από βολεμένους ποικιλόχρωμους <επαναστάτες > ,οι οποίοι επί 40 χρόνια σε αυτή την χώρα είχαν άριστη σχέση επιβίωσης με το σύστημα και άριστη σχέση με την ανέξοδη κριτική του.
Οι απόψεις πρέπει να κοστίζουν για να έχουν σημασία .
Σε αντίθετη περίπτωση είναι βόλεμα ίδιο με την κλασική ατάκα <και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα>.
Θα ήθελα , με την στάση σου, να μην με οδηγήσεις στην απόφαση να σταματήσω κάθε μορφής συνεργασία με την εφημερίδα σου.

Φιλικά

ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ

ΠΥΡΓΟΣ 18/12/2012

Αρκετα πλεον με τους δηθεν.

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ

Το παρακάτω κείμενο ,μετά τις εξελίξεις για την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ ,το ξανασηκώνω ,όχι για να παραστήσω τον προφήτη ,αλλά για να ξαναπώ ότι ΟΛΟ το πολιτικό προσωπικό του ΝΟΜΟΥ πρέπει να πάει σπίτι του ΑΜΕΣΩΣ.
Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ ούτε σκοπεύω να κάνω μεταγραφή επικαιρότητας , αλλά θέλω να συμβάλλω στην διαχείριση της τύχης του ΝΟΜΟΥ από νέα [πραγματικά και όχι ηλικιακά] πρόσωπα .Κάποιοι πρέπει να κάνουν
 τα δικά τους λάθη και όχι να πληρώνουν τα λάθη μιας συνομοταξίας ανεπαρκών τα τελευταία 40 χρόνια.

ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Συγγνώμη ,αλλά δεν μου φάνηκε καθόλου σοβαρή εικόνα ,η φωτογραφία των Θεσμικών του Νομού στους Βενιζέλο και Κουβέλη για το θέμα της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ. Ένα θεσμικό μέτωπο δεν είναι Θίασος παραστάσεων σε Πολιτικούς Αρχηγούς και λοιπούς Άρχοντες.
Ένα θεσμικό μέτωπο είναι αποτέλεσμα ενός επεξεργασμένου ,κοινωνικοποιημένου και εγκεκριμένου από την κοινωνία Αναπτυξιακού σχεδίου για τον τόπο , το οποίο δεσμεύονται όλοι οι φορείς να το υπερασπίσουν πάνω από κομματικά και προσωπικά συμφέροντα .Είναι οι υπερασπιστές της κόκκινης γραμμής κάθε τόπου .Αυτά έγιναν στην ΚΑΛΑΜΑΤΑ ,ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ και στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ το 89 , όπου είχα την τιμή να συμμετέχω .Για αυτό φτιάχνεται σήμερα μέτρο στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ και έγιναν σύγχρονες πόλεις η ΤΡΙΠΟΛΗ και η ΚΑΛΑΜΑΤΑ.

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΖΑΛΑΔΕΣ

Εχω ζαλιστεί απο την εξης απορια. 

1ον] Προς τι τα κειμενα συμπαραστασης προς τον κο ΚΑΦΥΡΑ [σημειωνω οτι δεν συμφωνω με την αποφαση αλλα θα τα πουμε γι' αυτο αλλη φορά.] οταν για τοσες αλλες αδικες και καταστρεπτικές αποφασεις της δικαιοσυνης ,οι τοπικοι Αρχοντες ειχαν παντα μια ηχηρη σιωπή .
 Μηπως απλως συμπαριστανται στην συνομοταξία τους και οχι στην ουσια της σχεσης Δικαιου και διαχρον
ικής δικαιοσυνης.


 Συμφωνω οτι αλλο δικαιοσυνη επικαιροτητας και αλλο νομικός Πολιτισμος ,αλλά ποσες φορές εχει λασπωθεί ο Νομικός μας Πολιτισμός και ποσες φορές διαμαρτυρηθηκαν ? 


Επειδη δε ,μπορει να μου πουν οτι ισως δε το αντιληφθηκαν ,τους λεω οτι 


ο Νομικός μας Πολιτισμός προσβαλλεται καθημερινά οταν διασυρονται πολιτες που συνεληφθησαν να δουλευουν Κυριακή και περνούν σιδηροδεσμιοι μπροστα απο την Πλατεια Δικαστηριων ,μπροστα απο συμπολιτες τους που πινουν καφε ,εξευτελιζομενοι ενω μπορουν να προσαχθούν στο Εισαγγελεα απο την πισω πορτα των Δικαστηρίων .
Ο Δημαρχος και ο Προεδρος του Δημ.Συμβουλίου της Πολης [ως Μεγαλοδικηγοροι] , ο Προεδρος του Δικ.Συλλογου ,οι εκλεγμενοι Δικηγοροι στην υπερασπιση της Δημοκρατίας και λοιποί σημερινοί τεθλιμμενοι συγγενείς , πως ανεχονται εδω και χρονια καθημερινά αυτο τον εξευτελισμό του Πολιτη και την συνεχή διακορευση του Νομικού μας Πολιτισμού?


 ΑΠΟΡΙΑ. Μηπως η υποκρισια συνεχιζει να περισευει?

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Εχω ζαλιστει

Εχω ζαλιστεί διοτι

1ον] δεν εχω ακομη καταλαβει τι  ακριβως θα γινει με την  τελεταια αποφαση της Ευρωπης [Γερμανιας ] για την χωρα μου.
2ον] Δεν καταλαβαινω  γιατι Οι Τοπικοι Αρχοντες ,συνεχιζουν  να ζητανε λεφτα απο το Κρατος ,που δεν εχει .Ειναι εκτος τοπου και χρονου  ,η  απλως θελουν να  ριχνουν τουφεκιές οπως τοσα χρονια που δηθεν αγωνιζονται για την Αναπτυξη του τοπου .
3ον] Ο ΣΥΡΙΖΑ που θελει να διωξει την Κυβερνηση , παραλληλα συνεχιζει εμπρηστικές δηλωσεις ,που πιθανον να διωχνουν συντηριτικους ,αλλα πιθανους ψηφοφορους του . Το πλειψηφικο ρευμα που φιλοδοξει να εκφρασει  θα εχει μονο Αριστερους .Που θα τους βρει?  Δεν φτανουν.
4ον]Πιστευουν ολοι οτι η κριση που περναμε και θα περναμε για πολλα χρονια μπορει να ξεπεραστει μονο με λεφτα? Το ρωταω διοτι ολοι με αυτό ασχολουνται . Εαν δηλ. το ιδιο πολιτικο προσωπικο παρει λεφτα θα τα διαχειριστει τουτη τη φορα  καλυτερα απο την προηγουμενη .
Εαν καππιος πιστευει κατι τετοιο ,ας μου υποδειξει μια ενεργεια του Παλιου πολιτκου προσωπικου ,κεντρικα και τοπικά που αποδεικνυει οτι εχουν αλλαξει .

Την υπολοιπη ζαλαδα μου θα την γραψω αυριο 

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

ΕΦΥΓΕ Ο ΦΩΤΗΣ




Ο μικρός ξάδερφος , ο υπό προστασία φίλος στα χρόνια της εφηβείας ,αποφάσισε πάλι να με εκπλήξει ,κάτι που έκανε συχνά όλα τα χρόνια που τον ήξερα και αυτά τα χρόνια ήσαν 53. Όμως τούτη την φορά ξεπέρασε και τις προσδοκίες  η τις φοβίες  μου και με άφησε άφωνο. ΠΕΘΑΝΕ .

Έτσι για να μου αποδείξει ότι ακόμη και αυτό ήταν ικανός να κάνει!
Τα περίμενα όλα από αυτόν και τίποτα δεν θα με εξέπληττε!
Από την μικρή εφημερίδα <ΠΡΩΙΝΗ> στον Πύργο ,
βρέθηκε τεχνικός Υπεύθυνος του <ΒΗΜΑΤΟΣ> συνομιλώντας με τον ΨΥΧΑΡΗ και τον ΛΑΜΠΡΑΚΗ ,
μετά  στα ξαφνικά  υπεύθυνος του Συγκροτήματος ΒΕΛΛΙΔΗ στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  ,
 και αμέσως μετά εκδότης του περιοδικού ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ και ΑΜΥΝΑ με παρεμβάσεις σε θέματα και χώρους που πολύ δύσκολα ακουμπάς και ακόμη πιο δύσκολα μπαίνεις .
ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ .
ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΑΝΚΣ,
 ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΝΙΓΗΡΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ .
Ένα δεν περίμενα και δεν πίστευα ότι θα μου το έκανε .
 ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ .
Και όμως μου το έκανε και αυτό.
ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ .
ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ.
  Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ .
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΦΩΤΗ

Το παιδί και ο Θάνατος μας.


Το παιδί και ο Θάνατος  μας.

Ο θάνατος ενός παιδιού είναι το απόλυτο πένθος. Αναφέρομαι στον θάνατο του ΜΠΑΜΠΗ ,γιού του φίλου Γιώργου Ντοά .
Δεν έχω τίποτα να γράψω ,πέρα από την πιστοποίηση της πλήρους ανεπαρκείας μου απέναντι στα απόλυτα μεγέθη της ζωής .
Τι να πεις σε μια μάνα που θα κηδέψει τον γιο της ανήμερα στην γιορτή της ,πριν καλά-καλά τον χαρεί ,  σαν Επιστήμονα και Επαγγελματία στην Πόλη μας?
 Απέναντι στο απόλυτο πένθος αυτού του θανάτου , δεν μπορούν να σταθούν ούτε δάκρυα ,ούτε λόγια .
Μόνο η επιβληθείσα από το γεγονός απόλυτη σιωπή
και ότι ξεφεύγει ,
είναι μόνο ένας ψίθυρος του αναπάντεχου και αδυνάτου να κατανοηθεί.
Βάρυνε πολύ πλέον η ζωή μας .
Σε αύτη τη μοιρασιά του θανάτου ,πάλι ο Θάνατος έκλεψε.

ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ