Προς την εφημεριδα ΠΡΩΙΝΗ
Κύριε Διευθυντά
Σας παρακαλώ , για τελευταία φορά , να επιβάλλεις στην αρθογραφία της εφημερίδας σου την ενυπόγραφη τοποθέτηση των αρθογράφων . Περνάμε δύσκολους καιρούς και ο καθένας πρέπει προσωπικά να αναλάβει τις ευθύνες του απέναντι στις στιγμές και να μην εκμεταλλεύεται την ανωνυμία για να βγάζει τα εσώψυχα του . Η γνώση της γλώσσας δεν επιτρέπει πλέον την χρήση της για επιλεκτική υποστήριξη απόψεων χωρίς την ευθύνη της υπογραφής .Από μικρό παιδί δεν κρύφτηκα ποτέ και αυτό το πλήρωσα εγώ και η οικογένεια μου από βολεμένους ποικιλόχρωμους <επαναστάτες > ,οι οποίοι επί 40 χρόνια σε αυτή την χώρα είχαν άριστη σχέση επιβίωσης με το σύστημα και άριστη σχέση με την ανέξοδη κριτική του.
Οι απόψεις πρέπει να κοστίζουν για να έχουν σημασία .
Σε αντίθετη περίπτωση είναι βόλεμα ίδιο με την κλασική ατάκα <και με τον χωροφύλακα και με τον αστυφύλακα>.
Θα ήθελα , με την στάση σου, να μην με οδηγήσεις στην απόφαση να σταματήσω κάθε μορφής συνεργασία με την εφημερίδα σου.
Φιλικά
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ
ΠΥΡΓΟΣ 18/12/2012
Αρκετα πλεον με τους δηθεν.