Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΡΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ 
Το λέω και το γράφω για πρώτη φορά 
Βρέθηκα στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ της Θεσ/νίκης από λάθος ,ψάχνοντας το ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. 
Έξω από το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ χουντικοί φοιτητές [υπήρχαν και τέτοιοι πολλοί ] μαζί με Παλαιστές του Ηρακλή και καδρόνια γεμάτα πρόκες από τις γύρω οικοδομές [κτιζόταν ακόμη η Πανεπιστημιούπολη ]περίμεναν να σκοτώσουν αυτούς που θα έβγαιναν η περίμεναν το σύνθημα να κάνουν έφοδο .Πολιτικά ήμουν τυφλίτης ,αφού ήμουν μόνο 13 ημέρες φοιτητής και προερχόμουν από συντηρητική οικογένεια και από ένα φασιστικό εκπαιδευτικό σύστημα [67-73] που , ειρήσθω εν παρόδω,  με  απέβαλλε κάθε χρόνο 5-6 φορές .Με σταμάτησε για έλεγχο ο τελευταίος σκοπός των χουντικών στην περίμετρο του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ και γλύτωσα λόγω του ονόματος μου [Μανιάτικο] , διότι ο Επικεφαλής των σκοπιών ήταν Μανιάτης και αυτός .Έφτασα σπίτι και είδα τα πρώτα τανκς να βγαίνουν στους δρόμους .Δεν είχα ιδέα τι ήταν ο ΜΑΡΞ ,ο ΛΕΝΙΝ κ.λπ. ,όμως οι άοπλοι νέοι που ήσαν εντός και οι ένοπλοι που ήσαν εκτός είχαν φτιάξει μέσα μου δυο στρατόπεδα .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ μου έβαλλε διλλήματα σκέψης που μέχρι τότε δεν περνούσαν από το μυαλό μου .Αναγκάστηκα να αρχίσω να σκέφτομαι .Αργότερα στην κατάληψη του ΧΗΜΕΙΟΥ της Θεσ/νίκης έφαγα το ξύλο της Αρκούδας χωρίς λόγο ,πέρασα από δίκη ,αλλά αυτά ήσαν ανοησίες .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και τα γεγονότα που βίωσα μετά με αφορμή το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ,μου έδειξαν με το πιο υποδειγματικό τρόπο τον φασισμό σε όλο του το εύρος και το βάθος και τον εξευτελισμό κάθε ανθρώπινης έννοιας από τους κρατούντες της εποχής .ΜΗΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΗΡΩΙΣΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ .ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΙΣΧΙΣΤΟ ΦΑΣΙΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ .
ΑΥΤΑ .
ΧΑΡΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΜΕ ΕΞΗΡΤΗΜΕΝΑ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ .

ΤΟΥ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ .



ΠΑΤΡΑ Ή ΤΡΙΠΟΛΗ
Το δίλημμα είναι πλαστό
Ξαφνικά και από το πουθενά άνοιξε ένα θέμα που φαίνεται σοβαρό αλλά δεν είναι. Να φύγει η Ηλεία από την Περιφέρεια Δυτικής  Ελλάδας και να πάει στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Υποτίθεται δε, ότι πρέπει να φύγουμε, διότι η ΠΑΤΡΑ υποσκάπτει την αναπτυξιακή μας πορεία ενώ η Τρίπολη θα μας βγάλει στον αφρό.
Η άποψη αυτή , εάν δεν κρύβει κάτι άλλο, είναι , επί της ουσίας,  μια διαδικασία άφεσης αμαρτιών σε όλους εκείνους (Ηλείους) που υπονόμευσαν ή αδιαφόρησαν για την Ανάπτυξη του τόπου.
Η  επιλογή αναθέματος στα Πατρινά κονκλάβια βολεύει κάποιους αλλά δεν βολεύει την αλήθεια .
Ποια είναι η αλήθεια ?
 Πέραν της Ολυμπίας οδού, για την οποία δεν φταίνε οι Πατρινοί, αλλά εμείς, κανένα άλλο έργο δεν έχει προταθεί και απορριφθεί με ευθύνη των Πατρινών.
Ούτε η ΟΛΥΜΠΙΑ οδός προτάθηκε από εμάς και καλό είναι δε  να μαθαίνει και η κοινωνία όλη την αλήθεια .
Η ονομασία προήρθε από επέμβαση Υπουργού [μη Ηλείου ] κάπου το 2001[εν όψει ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ]  με προσθήκη σε αυτήν του τμήματος ΑΘΗΝΑ –ΚΟΡΙΝΘΟΣ , για αυτό και οι ταμπέλες ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ στην Ελευσίνα ,ώστε να αυξηθεί ο δείκτης ωφελιμότητας του έργου και να μπορέσει να ενταχτεί ευκολότερα στα τότε μεγάλα έργα.
Τι έγινε? .Ολυμπιακοί Αγώνες χωρίς δρόμο για την Ολυμπία .Ούτε από πλευράς Τρίπολης ούτε από πλευράς Πάτρας. Τότε χάθηκε το παιχνίδι ,όχι τώρα.
Καλό λοιπόν είναι να θυμηθούμε:
Α)Η Ηλεία δεν έχει Βιομηχανική περιοχή ή Επιχειρηματικό Πάρκο. Ποιοι φταίνε ?
Β)Δεν έχει Δημοπρατήριο Αγροτικών προϊόντων και εργαστήριο ανάλυσης και πιστοποίησης αγροτικών προϊόντων  για ασφαλείς εξαγωγές ,παρότι υπήρχαν μελέτες ,αλλά το έργο δεν διεκδικήθηκε ποτέ και από κανένα θεσμικό παράγοντα  , πέραν κάποιων γραφικών σαν το είδος μου .
Γ)Δεν έχει αεροδρόμιο (Επιτάλιο εννοώ όχι Ανδραβίδα) για την άμεση εξαγωγή των νωπών γεωργικών προϊόντων. Πχ Ιεράπετρα
Δ)Δεν έχει Πανεπιστημιακή Σχολή
Ε)Έχει την χειρότερη ΖΟΕ στην Ελλάδα, μνημείο εγκλωβισμού και ακύρωσης κάθε αναπτυξιακού σχεδιασμού και  πρωτοβουλίας.
Στ)Δεν έχει σύγχρονα λιμάνια ικανά να δώσουν ολοκληρωμένες και σύγχρονες υπηρεσίες  σε θαλάσσιες μεταφορές (ανθρώπων και εμπορευμάτων)
Ζ)Η Ηλεία δεν έχει Αναπτυξιακό σχέδιο, υποστηριζόμενο από όλους τους φορείς και δεν έχει κάνει ποτέ πραγματικό Αναπτυξιακό συνέδριο.
Η)Ο Καϊάφας  , με τις προοπτικές και δυνατότητες να γίνει η καλύτερη Λουτρόπολη στην Ευρώπη, σέρνεται χρόνια ανάμεσα στον Άννα και στον Καϊάφα και στο τέλος καίγεται.
Θ]Τα δε σκουπίδια  του Νομού θα <τραγουδάνε ελεύθερα > για πολλά χρόνια ακόμη.
Για όλα αυτά φταίει η Πάτρα και εάν πάμε στην Τρίπολη θα γίνουν αυτομάτως; Μόνο ένας που μας θεωρεί ηλίθιους θα μπορούσε να απαντήσει καταφατικά σε αυτή την ερώτηση.
Τι θα γίνει εάν πάμε Τρίπολη;
1)Οι Ξενοδόχοι της Ολυμπίας θα χάσουν τις μισές διανυκτερεύσεις,  διότι με το αεροδρόμιο που ετοιμάζει η Τρίπολη [διεθνές ] θα εξελιχθεί σε σημείο εισόδου Τουρισμού[incoming]  και οι επισκέψεις σε Ολυμπία, Μυκήνες, Μυστρά θα γίνονται με μονοήμερες εκδρομές που θα έχουν αφετηρία την Τρίπολη.
2)Η απόσταση από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας θα αυξηθεί κατά 50% ,με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 50% του λειτουργικού κόστους του Νομού, σε σχέση με υπηρεσίες που λειτουργικά συνδέονται με την Περιφέρεια.
3)Η όποια ανάπτυξη προκύψει στο μέλλον του Δευτερογενούς τομέα,  θα συγκεντρωθεί ακόμη περισσότερο στη Βιομηχανική Περιοχή της Τρίπολης,  αφού η Ηλεία δεν έχει ανάλογο χώρο και η εγκατάσταση στην Τρίπολη θα δημιουργεί πλείστες εξυπηρετήσεις.
4)Η υπόθεση Αεροδρόμιο στην Ηλεία θα χαθεί για πάντα
5]Τα κρουαζιερόπλοια θα χαθούν,  σε μεγάλο ποσοστό,  πηγαίνοντας Ναύπλιο (ήδη γίνεται σοβαρή προσπάθεια για αυτό τον σκοπό), αφού από εκεί θα καλύπτουν περισσότερους προορισμούς επίσκεψης.
6)Τα κέντρα Γεωργικής έρευνας θα συγκεντρωθούν στην Τρίπολη, όπως και τα Δημοπρατήρια , με τη σοβαρή τότε δικαιολογία ότι πρέπει να καλυφθεί η προώθηση όλης της Πελοποννησιακής παραγωγής
Εάν δεν φτάνουν όλα αυτά μπορώ να απαριθμήσω και άλλα τόσα.
Το πρόβλημα δεν είναι η ΠΑΤΡΑ. Το πρόβλημα είμαστε εμείς. Για άλλη μια φορά, αντί της ατομικής και συλλογικής αυτοκριτικής πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα.
Οι Αυτοδιοικητικές εκλογές για Δήμους και Περιφέρεια έρχονται.
Η κοινωνία ας αποδείξει ότι έστω και τώρα κατάλαβε.
Εάν πιστεύουμε ότι η Ηλεία είναι ένας ευλογημένος τόπος που μπορεί να αναπτυχθεί , ας το αποδείξουμε με την ψήφο μας.
Το νέο ΕΣΠΑ [ΣΕΣ ]2014-2020 , είναι μια μεγάλη και τελευταία ευκαιρία να γίνουν στην ΗΛΕΙΑ όλα εκείνα που δεν έγιναν  τόσα χρόνια ,αρκεί να μην στείλουμε να το διαχειριστούν πάλι οι ίδιοι ,διότι τότε πάλι θα <κλαίμε>.
 Ας εκλέξουμε Ανθρώπους με άποψη, ολοκληρωμένες και ρεαλιστικές προτάσεις, επάρκεια και δεδομένη ενεργό και ανιδιοτελή βούληση σχέσης με την πολιτική.
Εάν επανεκλέξουμε τους κομματικούς εντολοδόχους,  τους δημοσιοσχεσίτες  γάμων,  κηδειών, μνημόσυνων και λοιπούς «τεθλιμμένους» της πολιτικής κατάντιας  μας, η κάποιους που νομίζουν ότι πρέπει να γίνουν κάποιοι[η ότι τους χρωστάμε να τους κάνουμε κάποιους ]
και όχι να κάνουν κάτι  , τότε δε θα μας φταίει κανείς, παρά μόνο ο Εαυτός μας.
Ο συλλογικός και ατομικός.
Η ΗΛΕΙΑ μπορεί να εξελιχθεί σε πρότυπο ανάπτυξης ,επιμένω σε αυτό  χρόνια τώρα , αρκεί αυτοί  που θα αναλάβουν να την διαχειριστούν να έχουν όραμα ,θέληση και επάρκεια  .ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΠΟΛΗ
Εγώ και Εσύ φταίμε  και θα φταίμε .

ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ


Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013



ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ  5.000  .ΜΗΝΥΣΕΙΣ
Πόση  βλακεία  θα εισπράξουμε ακόμη για το θέμα των σκουπιδιών , επειδή κάποιοι αρνούνται να παραδεχτούν το λάθος τους και κάποιοι άλλοι ενδιαφέρονται για τον ντόρο που δημιουργείται και όχι για την λύση του προβλήματος
Όσο τα σκουπίδια πετάγονταν  στο έδαφος [1 χρόνο τώρα ] , μολύνοντας το υπέδαφος για 200 χρόνια τουλάχιστον,  κανένας δεν μίλαγε . Όταν πήγε να εγκατασταθεί  ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ  που μολύνει λιγότερο  ,[εάν οι Δημοτικοί Άρχοντες δεν ήταν τόσο …………θα μπορούσε να μην μολύνει καθόλου ] όλοι είπαν και λένε ΟΧΙ .
Άντε να βγάλεις άκρη .
Με πρώτο τον ΔΗΜΑΡΧΟ και τους συν αυτώ ,  που  δεν  εννοούν να παραδεχτούν ότι έχουν κάνει συνολικά λάθος με το θέμα του ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ  ,παρ' όλες τις έγγραφες προειδοποιήσεις το 2008, [μοντέλο ,σχεδιασμός εγκατάστασης  κ.λπ]   και δεύτερους μακράν τους κατοίκους  για ασχετοσύνη [κάποιοι και για υποκρισία ] έχει δημιουργηθεί μια χορωδία  αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από το πραγματικό πρόβλημα  .
Καλά  πάμε .
Όμως ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ σε ποιους έκανε μήνυση ?

Στους κατοίκους  της περιοχής  η στον εαυτόν του και τους συνεργάτες του για ανόητη και πολιτικά ανεύθυνη [οι χαρακτηρισμοί  είναι επιεικείς ] οργάνωση του θέματος από το 2008 και εντεύθεν ?