Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013




Ο ΧΡΟΝΟΣ 
Ο χρονος ειναι ενα εφευρημα των ανθρωπων για να ειναι συνεπεις στα ραντεβου τους.
Η κινηση ειναι μορφη υπαρξης της υλης .
Ο ανθρωπος υπαρχει επειδη <κινουνται >ολες οι μορφές υπαρξης του ωστε να ειναι συνεπεις με τα ραντεβου των ερεθισματων τους . 
Αν δεν κινηθουμε ,δεν θα υπαρξουμε .
ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΆ



Προς ΗΡΑΚΛΕΙΔΕΙΣ ΠΥΡΓΟΥ ΚΑΙ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

[Κομμάτων ,προσωπικοτήτων και λοιπών παθογενών καταστάσεων ]Όλα και εντός και εκτός εισαγωγικών.
Η ιεράρχηση των αρχών του ΠΟΛΙΤΗ είναι η εξής μία και καμιά άλλη.
1ον] Η αλήθεια [Εθνικόν είναι το αληθές ΣΟΛΩΜΟΣ]
2ον]Η πραγματική και πολύπλευρη ενημέρωση και όχι η αποδοχή της μιας και μόνης αλήθειας που βολεύει 
3ον]Ο διάλογος χωρίς συνθήματα, αναθέματα ,και απαξιώσεις προσώπων ,όταν δεν έχουμε επιχειρήματα 
4ον] Ο μη αποκλεισμός από τον δημόσιο διάλογο κανενός ,ιδιαίτερα με κόλπα νεότευκτης πουτάνας.

5ον]Το κόμμα το υπερασπίζεσαι αφού πρώτα υπερασπιστείς τις αξίες που το δημιούργησαν. Η υπεράσπιση του κόμματος δεν προέχει των αξιών για τις οποίες υπάρχει , διότι τότε έχουμε τα γνωστά εκφυλιστικά και καταστροφικά για την ανθρωπότητα αποτελέσματα [Φασισμός ,Σταλινισμός και άλλα .]
6ον]Δεν αρνείται να ενημερωθεί ,διότι φοβάται ότι πιθανόν η ενημέρωση να τον βγάλει από την νιρβάνα του φορέα της μοναδικής αλήθειας .
7ον]Δεν μετατρέπεις την αλήθεια σε ψέμα παρουσιάζοντας την μισή ,διότι αυτό είναι επικοινωνιακή μεθοδολογία δεν είναι πολιτική ηθική .
ΤΕΛΟΣ οι κοινωνίες πάνε μπροστά με εμπνεύσεις , οράματα και γνώση ,δεν πάνε μπροστά με ψέματα και αποκλεισμούς διότι τότε δεν φτιάχνεις ελεύθερες κοινωνίες ,φτιάχνεις κοπάδια για να παριστάνεις τον τσοπάνη γιατί δεν κάνεις για κάτι καλύτερο.
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.

Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

ΖΗΤΑΜΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ

Το θέμα «ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ» πρέπει να εξεταστεί σε μηδενική βάση.

Το προγραμματισμένο σχέδιο για την Τριανταφυλλιά πρέπει να επανεξεταστεί γιατί είναι πλέον ασύμφορο και κινδυνεύει να χρεώσει τους σημερινούς κατοίκους της Ηλείας πολλά χρήματα για πάρα πολλά χρόνια
Εν ολίγοις
Οι συμβατικές υποχρεώσεις της ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑΣ θα έχουν δύο όρους.
Α)Εγγυημένη ποσότητα
Β)Συμφωνημένη τιμή ανά τόνο αποβλήτων κάθε Δήμου
Οι δύο αυτοί όροι θα υποχρεώνουν τους Δήμους για 20,25 ή 27 χρόνια να πηγαίνουν συγκεκριμένες ποσότητες στο εργοστάσιο και να πληρώνουν ανάλογα ποσά. Με τους ψυθιριζόμενους υπολογισμούς ο Δήμος Πύργου θα πληρώσει 2,8 εκ ευρώ του χρόνου στον εργοστασιάρχη με τις πραγματικές τιμές της Ελληνικής αγοράς θα πληρώνει επί 20 ή 27 χρόνια 4-4,5 εκ ευρώ το χρόνο. Οι δε υπόλοιποι Δήμοι του Νομού, θα πληρώνουν ανάλογα ποσά.
Που θα τα βρουν και εάν τα βρουν γιατί να τα πληρώνουν αφού υπάρχουν ήδη πολλά συστήματα ολικής και ενεργειακής αξιοποίησης με τα οποία όχι μόνο δε χρειάζεται να πληρώνουν οι Δήμοι, αλλά μπορούν και να εισπράττουν, εάν γίνει σωστός και σύγχρονος σχεδιασμός.
ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Α)Να δημοσιοποιηθούν όλες οι υπογεγραμμένες συμβάσεις του ΦΟΣΔΑ και τα παρελκόμενα πρωτόκολλα.
Β)Να δημοσιοποιηθεί λεπτομερώς , ο υπάρχων σχεδιασμός και να υπάρξει δημόσια διαβούλευση.
Γ)Να μην υπογράψει ο Δήμαρχος Πύργου καμία σύμβαση που θα δεσμεύει την Πόλη για τα επόμενα 20 τουλάχιστον χρόνια και εάν έχει υπογράψει να αποσύρει την υπογραφή του μέχρι να ενημερωθούν οι πολίτες για την αλήθεια του εγχειρήματος σε δημόσιο διάλογο.
Δ)Δηλώνουμε ότι εάν δεν συμβούν τα παραπάνω θα προσφύγουμε οπωσδήποτε για να υπερασπιστούμε το μέλλον της πόλης μας και των παιδιών μας.

Για την κίνηση
ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΦΩΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ 
Ζήλωσε δόξαν Λυμπέρη ο κος Χριστοδουλόπουλος?

Η χθεσινή ανακοίνωση για το θέμα των σκουπιδιών του κου Χριστοδουλόπουλου, Αντιπεριφερειάρχη και επίδοξου Δημάρχου Αμαλιάδας, κατά τις φήμες, εμπεριέχει τουλάχιστον τρία στοιχεία:
Α)Ένα περισσό «θάρρος» σε κόσμια έκφραση
Β)Μία σοβαρή έλλειψη υπευθυνότητας ρόλου.
Γ)Μια αλόγιστη προτροπή σε αδιαλλαξία και μη λύση

Είναι περισσό «θάρρος» διότι ο ρόλος του σήμερα είναι του Αντιπεριφερειάρχη και Περιφερειακού Συμβούλου,  άρα ευθύνεται για το σύνολο των προβλημάτων και των λύσεων της Περιφέρειας που τον εξέλεξε ,είτε είναι άμεσος υπεύθυνος είτε όχι.
Είναι περισσό θάρρος, διότι ως Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών υπογράφει εντάλματα πληρωμών για ένα «πρόγραμμα έρευνας διαχείρισης αποβλήτων» χωρίς ουσία, όπου θα μπορούσε να καταγράψει έστω τη διαφωνία του για πεταμένα χρήματα, όταν τα Επιστημονικό Ανθρώπινο Περιβάλλον  των Νέων  του Νομού  στενάζει για τις προτιμήσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης σε <Επιστήμονες > άλλων Πόλεων .

Κύριε Χριστοδουλόπουλε μας καταγγέλλεται  <τους Πυργιώτες εννοείται> για έλλειψη Παιδείας .
Στον ΠΥΡΓΟ έχουμε παιδεία για να δανείσουμε κιόλας .
Διότι εάν δεν είχαμε δεν θα ανεχόμαστε όλα αυτές τις αναπτυξιακά νεκροθαφτικές πολιτικές του Δημάρχου Αμαλιάδας τόσα χρόνια , για το καλό του Νομού.
Πόση Παιδεία χρειάζεται αλήθεια , για να ξέρεις ότι οι Διοξίνες από τις καύσεις των σκουπιδιών της Αμαλιάδας τόσα χρόνια στα Κονιδέικα ,γεμίζουν καρκίνο την ΗΛΕΙΑ κατάσταση για την οποία δεν διαμαρτυρήθηκε ποτέ ?
Πόση έλλειψη Δημοκρατικής Παιδείας χρειάζεται για να ανέχεσαι
τόσα χρόνια ,να σχεδιάζεται η <Τριανταφυλλιά > με μηδενική ενημέρωση για τις προβλεπόμενες υποχρεώσεις της κοινωνίας του Νομού?
Πόση έλλειψη Παιδείας χρειάζεται όντας Αντιπεριφερειάρχης , να απαντάς σε αποδειγμένες διαμαρτυρίες μου  σπατάλης χρημάτων της Περιφέρειας  ότι είναι ανοησίες ,ενώ  δεν κάνατε  καν τον κόπο να τις ερευνήσετε .


Εάν θέλετε  να ακολουθήσετε τα βήματα Λυμπέρη στις προσωπικές σας  φιλοδοξίες θα πρέπει να αναλογιστείτε  τα παρακάτω:
1)Ο κος Λυμπέρης έγινε Δήμαρχος της Αμαλιάδας μέσω των σκουπιδιών, αλλά αυτό το πλήρωσε ο Νομός 20 χρόνια χωρίς λύση του προβλήματος.
2)Ήρθε η ώρα που όλη η Ηλεία θα καταλάβει ότι το επιχειρησιακό σχέδιο της Τριανταφυλλιάς είναι αναπτυξιακός βερμπαλισμός του κου ΛΥΜΠΕΡΗ και θα αρνηθεί να τον ακολουθήσει στον δρόμο των κλειστών συμφωνιών και συζητήσεων , που αντί να λύσουν  το πρόβλημα θα δημιουργήσουν  μεγαλύτερα και νέα προβλήματα στο λαό της Ηλείας.
3)Ο λαός του Πύργου ήδη έχει καταλάβει τι έχει παιχτεί εις βάρος του τα τελευταία χρόνια και σύντομα θα το δείξει προς κάθε κατεύθυνση ,φεύγοντας από τους αντιεπιστημονικούς εν κρυπτώ σχεδιασμούς του μέλλοντός του.
Το να βάζεις σε ένα περίπτερο τέντες και να το μοστράρεις μετά για σύγχρονη πόλη, είναι για ιθαγενείς και είμαι βέβαιος ότι ούτε οι Αμαλιαδαίοι ούτε οι Πυργιώτες είναι πλέον ιθαγενείς.

Επί τη ευκαιρία ,ας ενημερωθούν  κάποιοι,  ότι πολύ σύντομα ο Πύργος θα περάσει από την κατάσταση της καταστροφής και της καθυστέρησης σε κατάσταση πρωτοπορίας, χάρις στον ζήλο και την επάρκεια Νέων Επιστημόνων από τον Πύργο και την Αμαλιάδα ,καλό  δε θα  είναι να παρακολουθήσουν όσοι νοιάζονται , για να μάθουν τι σημαίνει Ανάπτυξη μέσω της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Κύριε ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΕ
 ασχοληθείτε με τις  τις μη ηθικές ενέργειες  που γίνονται στους χώρους της Πολιτικής σας ευθύνης και αφήστε τους ΠΥΡΓΙΩΤΕΣ .
Προσέξτε μόνο μήπως η ιστορία επαναληφθεί ως φάρσα
Θα τον ξαναβρούμε σύντομα τον δρόμο μας ως ΠΥΡΓΙΩΤΕΣ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ 

Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

18 ΔΕΚΕΜΒΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ και ΑΥΤΟΦΩΤΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΥΡΓΟΥ Συζηταμε στο ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ στις 7 το απογευμα ,<Μας αξιζει αυτη η Πολη?> Ας συζητησουμε και ας μετρηθουμε! Ποσοι ειμαστε σε αυτην την ΠΟΛΗ που δεν τρεχουμε πισω απο κανενα !!
Η παρουσία σου δεν ενεχει καμία δεσμευση σου !

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΡΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ 
Το λέω και το γράφω για πρώτη φορά 
Βρέθηκα στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ της Θεσ/νίκης από λάθος ,ψάχνοντας το ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. 
Έξω από το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ χουντικοί φοιτητές [υπήρχαν και τέτοιοι πολλοί ] μαζί με Παλαιστές του Ηρακλή και καδρόνια γεμάτα πρόκες από τις γύρω οικοδομές [κτιζόταν ακόμη η Πανεπιστημιούπολη ]περίμεναν να σκοτώσουν αυτούς που θα έβγαιναν η περίμεναν το σύνθημα να κάνουν έφοδο .Πολιτικά ήμουν τυφλίτης ,αφού ήμουν μόνο 13 ημέρες φοιτητής και προερχόμουν από συντηρητική οικογένεια και από ένα φασιστικό εκπαιδευτικό σύστημα [67-73] που , ειρήσθω εν παρόδω,  με  απέβαλλε κάθε χρόνο 5-6 φορές .Με σταμάτησε για έλεγχο ο τελευταίος σκοπός των χουντικών στην περίμετρο του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ και γλύτωσα λόγω του ονόματος μου [Μανιάτικο] , διότι ο Επικεφαλής των σκοπιών ήταν Μανιάτης και αυτός .Έφτασα σπίτι και είδα τα πρώτα τανκς να βγαίνουν στους δρόμους .Δεν είχα ιδέα τι ήταν ο ΜΑΡΞ ,ο ΛΕΝΙΝ κ.λπ. ,όμως οι άοπλοι νέοι που ήσαν εντός και οι ένοπλοι που ήσαν εκτός είχαν φτιάξει μέσα μου δυο στρατόπεδα .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ μου έβαλλε διλλήματα σκέψης που μέχρι τότε δεν περνούσαν από το μυαλό μου .Αναγκάστηκα να αρχίσω να σκέφτομαι .Αργότερα στην κατάληψη του ΧΗΜΕΙΟΥ της Θεσ/νίκης έφαγα το ξύλο της Αρκούδας χωρίς λόγο ,πέρασα από δίκη ,αλλά αυτά ήσαν ανοησίες .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και τα γεγονότα που βίωσα μετά με αφορμή το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ,μου έδειξαν με το πιο υποδειγματικό τρόπο τον φασισμό σε όλο του το εύρος και το βάθος και τον εξευτελισμό κάθε ανθρώπινης έννοιας από τους κρατούντες της εποχής .ΜΗΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΗΡΩΙΣΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ .ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΙΣΧΙΣΤΟ ΦΑΣΙΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ .
ΑΥΤΑ .
ΧΑΡΙΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΜΕ ΕΞΗΡΤΗΜΕΝΑ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ .

ΤΟΥ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ .



ΠΑΤΡΑ Ή ΤΡΙΠΟΛΗ
Το δίλημμα είναι πλαστό
Ξαφνικά και από το πουθενά άνοιξε ένα θέμα που φαίνεται σοβαρό αλλά δεν είναι. Να φύγει η Ηλεία από την Περιφέρεια Δυτικής  Ελλάδας και να πάει στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Υποτίθεται δε, ότι πρέπει να φύγουμε, διότι η ΠΑΤΡΑ υποσκάπτει την αναπτυξιακή μας πορεία ενώ η Τρίπολη θα μας βγάλει στον αφρό.
Η άποψη αυτή , εάν δεν κρύβει κάτι άλλο, είναι , επί της ουσίας,  μια διαδικασία άφεσης αμαρτιών σε όλους εκείνους (Ηλείους) που υπονόμευσαν ή αδιαφόρησαν για την Ανάπτυξη του τόπου.
Η  επιλογή αναθέματος στα Πατρινά κονκλάβια βολεύει κάποιους αλλά δεν βολεύει την αλήθεια .
Ποια είναι η αλήθεια ?
 Πέραν της Ολυμπίας οδού, για την οποία δεν φταίνε οι Πατρινοί, αλλά εμείς, κανένα άλλο έργο δεν έχει προταθεί και απορριφθεί με ευθύνη των Πατρινών.
Ούτε η ΟΛΥΜΠΙΑ οδός προτάθηκε από εμάς και καλό είναι δε  να μαθαίνει και η κοινωνία όλη την αλήθεια .
Η ονομασία προήρθε από επέμβαση Υπουργού [μη Ηλείου ] κάπου το 2001[εν όψει ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ]  με προσθήκη σε αυτήν του τμήματος ΑΘΗΝΑ –ΚΟΡΙΝΘΟΣ , για αυτό και οι ταμπέλες ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ στην Ελευσίνα ,ώστε να αυξηθεί ο δείκτης ωφελιμότητας του έργου και να μπορέσει να ενταχτεί ευκολότερα στα τότε μεγάλα έργα.
Τι έγινε? .Ολυμπιακοί Αγώνες χωρίς δρόμο για την Ολυμπία .Ούτε από πλευράς Τρίπολης ούτε από πλευράς Πάτρας. Τότε χάθηκε το παιχνίδι ,όχι τώρα.
Καλό λοιπόν είναι να θυμηθούμε:
Α)Η Ηλεία δεν έχει Βιομηχανική περιοχή ή Επιχειρηματικό Πάρκο. Ποιοι φταίνε ?
Β)Δεν έχει Δημοπρατήριο Αγροτικών προϊόντων και εργαστήριο ανάλυσης και πιστοποίησης αγροτικών προϊόντων  για ασφαλείς εξαγωγές ,παρότι υπήρχαν μελέτες ,αλλά το έργο δεν διεκδικήθηκε ποτέ και από κανένα θεσμικό παράγοντα  , πέραν κάποιων γραφικών σαν το είδος μου .
Γ)Δεν έχει αεροδρόμιο (Επιτάλιο εννοώ όχι Ανδραβίδα) για την άμεση εξαγωγή των νωπών γεωργικών προϊόντων. Πχ Ιεράπετρα
Δ)Δεν έχει Πανεπιστημιακή Σχολή
Ε)Έχει την χειρότερη ΖΟΕ στην Ελλάδα, μνημείο εγκλωβισμού και ακύρωσης κάθε αναπτυξιακού σχεδιασμού και  πρωτοβουλίας.
Στ)Δεν έχει σύγχρονα λιμάνια ικανά να δώσουν ολοκληρωμένες και σύγχρονες υπηρεσίες  σε θαλάσσιες μεταφορές (ανθρώπων και εμπορευμάτων)
Ζ)Η Ηλεία δεν έχει Αναπτυξιακό σχέδιο, υποστηριζόμενο από όλους τους φορείς και δεν έχει κάνει ποτέ πραγματικό Αναπτυξιακό συνέδριο.
Η)Ο Καϊάφας  , με τις προοπτικές και δυνατότητες να γίνει η καλύτερη Λουτρόπολη στην Ευρώπη, σέρνεται χρόνια ανάμεσα στον Άννα και στον Καϊάφα και στο τέλος καίγεται.
Θ]Τα δε σκουπίδια  του Νομού θα <τραγουδάνε ελεύθερα > για πολλά χρόνια ακόμη.
Για όλα αυτά φταίει η Πάτρα και εάν πάμε στην Τρίπολη θα γίνουν αυτομάτως; Μόνο ένας που μας θεωρεί ηλίθιους θα μπορούσε να απαντήσει καταφατικά σε αυτή την ερώτηση.
Τι θα γίνει εάν πάμε Τρίπολη;
1)Οι Ξενοδόχοι της Ολυμπίας θα χάσουν τις μισές διανυκτερεύσεις,  διότι με το αεροδρόμιο που ετοιμάζει η Τρίπολη [διεθνές ] θα εξελιχθεί σε σημείο εισόδου Τουρισμού[incoming]  και οι επισκέψεις σε Ολυμπία, Μυκήνες, Μυστρά θα γίνονται με μονοήμερες εκδρομές που θα έχουν αφετηρία την Τρίπολη.
2)Η απόσταση από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας θα αυξηθεί κατά 50% ,με αποτέλεσμα την αύξηση κατά 50% του λειτουργικού κόστους του Νομού, σε σχέση με υπηρεσίες που λειτουργικά συνδέονται με την Περιφέρεια.
3)Η όποια ανάπτυξη προκύψει στο μέλλον του Δευτερογενούς τομέα,  θα συγκεντρωθεί ακόμη περισσότερο στη Βιομηχανική Περιοχή της Τρίπολης,  αφού η Ηλεία δεν έχει ανάλογο χώρο και η εγκατάσταση στην Τρίπολη θα δημιουργεί πλείστες εξυπηρετήσεις.
4)Η υπόθεση Αεροδρόμιο στην Ηλεία θα χαθεί για πάντα
5]Τα κρουαζιερόπλοια θα χαθούν,  σε μεγάλο ποσοστό,  πηγαίνοντας Ναύπλιο (ήδη γίνεται σοβαρή προσπάθεια για αυτό τον σκοπό), αφού από εκεί θα καλύπτουν περισσότερους προορισμούς επίσκεψης.
6)Τα κέντρα Γεωργικής έρευνας θα συγκεντρωθούν στην Τρίπολη, όπως και τα Δημοπρατήρια , με τη σοβαρή τότε δικαιολογία ότι πρέπει να καλυφθεί η προώθηση όλης της Πελοποννησιακής παραγωγής
Εάν δεν φτάνουν όλα αυτά μπορώ να απαριθμήσω και άλλα τόσα.
Το πρόβλημα δεν είναι η ΠΑΤΡΑ. Το πρόβλημα είμαστε εμείς. Για άλλη μια φορά, αντί της ατομικής και συλλογικής αυτοκριτικής πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα.
Οι Αυτοδιοικητικές εκλογές για Δήμους και Περιφέρεια έρχονται.
Η κοινωνία ας αποδείξει ότι έστω και τώρα κατάλαβε.
Εάν πιστεύουμε ότι η Ηλεία είναι ένας ευλογημένος τόπος που μπορεί να αναπτυχθεί , ας το αποδείξουμε με την ψήφο μας.
Το νέο ΕΣΠΑ [ΣΕΣ ]2014-2020 , είναι μια μεγάλη και τελευταία ευκαιρία να γίνουν στην ΗΛΕΙΑ όλα εκείνα που δεν έγιναν  τόσα χρόνια ,αρκεί να μην στείλουμε να το διαχειριστούν πάλι οι ίδιοι ,διότι τότε πάλι θα <κλαίμε>.
 Ας εκλέξουμε Ανθρώπους με άποψη, ολοκληρωμένες και ρεαλιστικές προτάσεις, επάρκεια και δεδομένη ενεργό και ανιδιοτελή βούληση σχέσης με την πολιτική.
Εάν επανεκλέξουμε τους κομματικούς εντολοδόχους,  τους δημοσιοσχεσίτες  γάμων,  κηδειών, μνημόσυνων και λοιπούς «τεθλιμμένους» της πολιτικής κατάντιας  μας, η κάποιους που νομίζουν ότι πρέπει να γίνουν κάποιοι[η ότι τους χρωστάμε να τους κάνουμε κάποιους ]
και όχι να κάνουν κάτι  , τότε δε θα μας φταίει κανείς, παρά μόνο ο Εαυτός μας.
Ο συλλογικός και ατομικός.
Η ΗΛΕΙΑ μπορεί να εξελιχθεί σε πρότυπο ανάπτυξης ,επιμένω σε αυτό  χρόνια τώρα , αρκεί αυτοί  που θα αναλάβουν να την διαχειριστούν να έχουν όραμα ,θέληση και επάρκεια  .ΑΛΛΙΩΣ ΧΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΙΠΟΛΗ
Εγώ και Εσύ φταίμε  και θα φταίμε .

ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ


Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013



ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ  5.000  .ΜΗΝΥΣΕΙΣ
Πόση  βλακεία  θα εισπράξουμε ακόμη για το θέμα των σκουπιδιών , επειδή κάποιοι αρνούνται να παραδεχτούν το λάθος τους και κάποιοι άλλοι ενδιαφέρονται για τον ντόρο που δημιουργείται και όχι για την λύση του προβλήματος
Όσο τα σκουπίδια πετάγονταν  στο έδαφος [1 χρόνο τώρα ] , μολύνοντας το υπέδαφος για 200 χρόνια τουλάχιστον,  κανένας δεν μίλαγε . Όταν πήγε να εγκατασταθεί  ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ  που μολύνει λιγότερο  ,[εάν οι Δημοτικοί Άρχοντες δεν ήταν τόσο …………θα μπορούσε να μην μολύνει καθόλου ] όλοι είπαν και λένε ΟΧΙ .
Άντε να βγάλεις άκρη .
Με πρώτο τον ΔΗΜΑΡΧΟ και τους συν αυτώ ,  που  δεν  εννοούν να παραδεχτούν ότι έχουν κάνει συνολικά λάθος με το θέμα του ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ  ,παρ' όλες τις έγγραφες προειδοποιήσεις το 2008, [μοντέλο ,σχεδιασμός εγκατάστασης  κ.λπ]   και δεύτερους μακράν τους κατοίκους  για ασχετοσύνη [κάποιοι και για υποκρισία ] έχει δημιουργηθεί μια χορωδία  αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από το πραγματικό πρόβλημα  .
Καλά  πάμε .
Όμως ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ σε ποιους έκανε μήνυση ?

Στους κατοίκους  της περιοχής  η στον εαυτόν του και τους συνεργάτες του για ανόητη και πολιτικά ανεύθυνη [οι χαρακτηρισμοί  είναι επιεικείς ] οργάνωση του θέματος από το 2008 και εντεύθεν ?

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013



ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ 



Ένα πράγμα που γουστάρω στην κρίση είναι κάτι τυπάκια που τα ήξεραν όλα ,που τα είχαν όλα ,που έφτυναν εύκολα τον διπλανό τους ,που έκαναν εύκολα κριτική στον άλλο , που το βλέμμα τους είχε κάτι από <μπλαζέ> αλλά του έλλειπε το νόημα ,που σου μόστραραν κάθε λίγο τα κλειδιά της Μερσεντές ,της Βίλλας και του εξοχικού ,να έχουν τώρα κρυφτεί και όσες φορές εμφανίζονται να έχουν το βλέμμα του χαμένου .

Η σιγουριά είναι ο καλύτερος τρόπος για την ξευτίλα .

Αυτό είναι ένα καλό αποτέλεσμα της κρίσης .


Ας το κρατήσουμε για το μέλλον.
Η ΕΥΘΥΝΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜ.ΕΚΛΟΓΕΣ 
Σημαντικος ειναι αυτός που θελει να κανει κατι 
Ασημαντος ειναι αυτός που θελει να γινει κατι .
Στις επομενες Δημοτικές εκλογές ας αποδειξουμε οτι δεν θελουμε αυτους που παντα θελουν να μας πεισουν οτι αξιζουν μια καρεκλα ,αλλα αυτους που κουβαλανε ενα ονειρο για ολους μας.

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

Στον Πύργο περισσεύουν τα σκουπίδια ή κάτι άλλο;



Στον Πύργο περισσεύουν τα σκουπίδια ή κάτι άλλο;


Το πρόβλημα των στερεών αποβλήτων της πόλης για όσους έχουν ασχοληθεί με αυτό, γεννάει πολλά ερωτήματα.
Μερικά εξ’αυτών είναι .

Πως είναι  δυνατόν ένα τόσο παλιό και τόσο σημαντικό πρόβλημα να αντιμετωπίζεται με τόσο προχειρότητα και ανευθυνότητα, όταν όλη η Ευρώπη είναι γεμάτη προτάσεις-λύσεις;
Πως είναι  δυνατόν να έχουμε ακόμη το 2013 Δημοτικούς Άρχοντες που πιστεύουν ότι ιδανική λύση για τα σκουπίδια είναι να τα θάβεις?
 (200 χρόνια επιβάρυνση περιβάλλοντος);

Πως είναι δυνατόν  ,πάνω σε τέτοιο  ζήτημα υγείας και πολιτισμού , οι Αντιπολιτευόμενοι να κάνουν τόσο ανεπίκαιρες  αναλύσεις και να χρησιμοποιούν  την απειλή ως αγωνιστική σημαία λύσης ενός προβλήματος , που έχει ανάγκη πρώτα από όλα την γνώση μετά την συναίνεση και μετά την λύση ?
Δυστυχώς όμως όλα αυτά  συμβαίνουν καθημερινά στην πόλη μας  ,με πρώτη και κύρια ευθύνη των Αρχόντων της , η επιστημονική ανεπάρκεια και ανευθυνότητα των οποίων , σε συνάρτηση με την έλλειψη δημοκρατικότητας στην λειτουργία του Δημου έχουν φέρει την κατάσταση έως εδώ.
Η κατάσταση και τα γεγονότα γύρω από το πρόβλημα των σκουπιδιών στην Πόλη μας μόνο θλίψη γεννούν και όχι μόνο για τα σκουπίδια .
Όχι μόνο για αυτό καθεαυτό το πρόβλημα ,αλλά για τον τρόπο διαχείρισης του και το επίπεδο πολιτικής συμπεριφοράς που αναβλύζει από τα γεγονότα .


Γιατί τα λέω όλα αυτά ?

Διότι η κοινωνία πρέπει να ξέρει την αλήθεια σε όλη της την έκταση [μισή αλήθεια είναι το μεγαλύτερο ψέμα]  και όχι την αλήθεια που της σερβίρουν κάποιοι που ενδιαφέρονται να μετατρέψουν το πρόβλημα σε κομματική ισχυροποίηση και όχι να συμβάλλουν στη  λύση του.

Έχουμε λοιπόν

1ον]Οι Δεματοποιητές στην Ευρώπη είναι λύσεις προσωρινής αποθήκευσης για 1 έως 7 χρόνια αστικών αποβλήτων. Το Μιλάνο για παράδειγμα για πολλά χρόνια, δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμη, δεματοποιούσε τα σκουπίδια του και τα έστελνε με τρένο στην Γερμανία για καύση.
Βέβαια στην Ευρώπη τα πράγματα γίνονται οργανωμένα, σοβαρά,  με επιστημονική επάρκεια και πολιτική ευθύνη. Εδώ γίνονται με προχειρότητα και ανευθυνότητα. Ακολουθούν μετά τα ψέματα για να καλυφθούν τα λάθη και οι διαπραγματεύσεις σε κοτζαμπάσικο στυλ συναλλαγών  και ανταλλαγμάτων .
2ον ] Η δεματοποίηση έστω και με τον λάθος και ανεύθυνο τρόπο που σχεδιάστηκε στην Πόλη μας  , επιβαρύνει λιγότερο από τους ΧΑΔΑ το περιβάλλον .
3ον] Παρότι είναι γνωστό ότι έχω δημόσια και ιδιωτικά διαφωνήσει με τον Επιχειρησιακό σχεδιασμό του Εργοστασίου Αποβλήτων  , υπερασπίζομαι την δημιουργία του, διότι είναι η μόνη λύση που έχει δρομολογηθεί και υπάρχει πιθανότητα να υλοποιηθεί .
Αυτό δεν σημαίνει ότι υπερασπίζομαι τις επιλογές της ηγεσίας της Πόλης ,η οποία ,ειρήσθω εν παρόδω, έχει αποδειχτεί απογοητευτικά λιγότερη  για τις ανάγκες Ανάπτυξης της Πόλης .
Η ηγεσία της Πόλης λειτουργώντας με τρόπο αντιδημοκρατικό ,ανεύθυνο ,επιστημονικά λάθος και τεχνοκρατικά τουλάχιστον ανόητο , έχασε πριν κάποια χρόνια την ευκαιρία να λύσει μέσω του Δεματοποιητή το πρόβλημα των σκουπιδιών για μια 10ετία .
'Εκτοτε τρέχει πίσω από τα προβλήματα διότι δεν ήθελε να ακούσει τίποτε ,ούτε να διαβάσει τα έγγραφα που έλαβε από κάποιους σε σχέση με το ζήτημα .


Και η κοινωνία;
Η κοινωνία δεν ασχολήθηκε ποτέ και δεν ασχολείται σοβαρά με τα προβλήματα της για αυτό φτάσαμε έως εδώ. Δεν εννοώ μόνο οικονομικά.
Είναι δυνατόν ένα χρόνο τώρα να ανέχεται να πετάγονται τα σκουπίδια «χύδην» στο έδαφος και να ξεσηκώνεται όταν πάει να εγκατασταθεί ο Δεματοποιητής με άδεια μόνο για ένα χρόνο;
Είναι δυνατόν  να μην  κουνιέται κανένας [περιβαλλοντολόγοι κ.λπ.] στις λεγόμενες αποκαταστάσεις ΧΑΔΑ με θάψιμο των σκουπιδιών που είναι το μεγαλύτερο έγκλημα που συντελείται και να θυμούνται το πρόβλημα με τον Δεματοποιητή ?
Είναι δυνατόν όλα τα παραπάνω να γίνονται με την βοήθεια Δημοσιογράφων , αρκετοί των οποίων προσεγγίζουν το θέμα με προδιαγεγραμμένη  άποψη?   

Τι θα μπορούσε και μπορεί να γίνει;
·         Να δεματοποιηθούν όλα τα πεταμένα σκουπίδια,  διότι τότε δεν θα αποτελούν κίνδυνο για το νερό και το έδαφος που παράγει τα προϊόντα που τρώμε
·         Να γίνει νέα συμπληρωματική  εγκατάσταση του Δεματοποιητή με λεκάνη απορρόφησης των σταλαγμάτων τα οποία θα πρέπει να οδηγούνται στον Βιολογικό
·         Να συσκευαστούν τα δεματοποιημένα σκουπίδια σε «σάκους» κενού αέρος ώστε να μηδενιστούν οι οσμές
·         Να προετοιμαστεί η μεταφορά τους σε ένα χρόνο στο ετοιμαζόμενο ΧΥΤΥ της Τριανταφυλλιάς
·         Τελευταίο και σημαντικότερο ,
να σταματήσει  η κοινωνία να σέρνεται πίσω από ηγετίσκους και ψέματα και να απαιτήσει ΤΩΡΑ ένα πραγματικό δημόσιο διάλογο για την αλήθεια του θέματος και όχι να θεωρεί αλήθεια[υπέρ  η κατά δεν έχει σημασία ], οτιδήποτε  κάθε παραγοντίσκος σερβίρει στο καφενείο η σε μαζώξεις δήθεν ανοικτές που είναι μόνο για τους δικούς μας.
Εάν δεν γίνει αυτό , ούτε το πρόβλημα το σκουπιδιών θα λύσει ούτε τα άλλα οξυμμένα προβλήματα ,παρά μόνο τα προβλήματα κάποιων που είναι αρμοδιότητας ψυχιάτρου ,αλλά λύνονται χρόνια τώρα στις πλάτες των κοινωνιών

ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ





Υ.Γ Για να μην ακούσω πάλι κάτι ανοησίες  κάποιων για έλλειψη χρημάτων  ,βεβαιώνω δημοσίως  ότι οι  απαιτούμενες νέες  συμπληρωματικές  εγκαταστάσεις του Δεματοποιητή ,μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το  ΕΣΠΑ στο κονδύλι  Εγκαταστάσεις  διαχείρισης Αστικών και Βιομηχανικών αποβλήτων .



Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΑ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ 

Να παρθούν άμεσα μέτρα εναντίον κάθε μορφής Φασισμού .Φασίστες είναι αυτοί που κάψανε τα παιδιά στη ΜΑΡΦΙΝ ,αυτοί που πετάνε βεγγαλικά στα γήπεδα και κατάστρεψαν τα μάτια του παιδιού από την ΛΑΡΙΣΑ ,αυτοί που χρησιμοποιούν το γκλόπ και την εξουσία για να βγάλουν πάνω σου όλη την αποτυχία της προσωπικής τους ζωής. Έτοιμοι φασίστες είναι αυτοί που έβαλαν τον μουρλό να περιχύσει με καφέ τον ΒΕΝΙΖΕΛΟ γιατί οι ίδιοι δεν έχουν τα α.....α να το κάνουν μόνοι τους ,εκείνοι που παρότρυναν τα γιαουρτώματα ,οι Πολιτικοί που εκλέγονται χάριν της Δημοκρατίας και μετά την γράφουν στα α....α τους , οι εύκολα υιοθετούντες τις ύβρεις και τα κουτσομπολιά ως εργαλείο επίθεσης εναντίον όλων , διότι η διανοητική τους καθυστέρηση δεν τους επιτρέπει να έχουν πολιτικό λόγο και επιχειρήματα .Εκείνοι που πλαστογράφησαν κατά καιρούς αποτελέσματα εσωκομματικών εκλογών για να υπάρξουν πολιτικά .Οι Δικαστές που στήνουν δίκες για προσωπικά οφέλη. Αυτοί που χρησιμοποίησαν Αλβανούς και Μπράβους για να λύσουν προσωπικές διαφορές .Όλοι αυτοί είναι το έτοιμο υλικό του φασισμού στην ΕΛΛΑΔΑ και η  ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ήρθε και το επισημοποίησε .Όσοι έχουμε μείνει εκτός αυτού του Νυμφώνα πρέπει να αντιδράσουμε σκληρά απέναντι στους ηθικούς και φυσικούς αυτουργούς της κατάστασης ειδάλλως κινδυνεύουν άμεσα τα παιδιά μας . ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΥ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΝΙΑ


ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΥΡΓΟΥ  -ΤΟ ΧΑΛΙ ΜΑΣ

Μετά από παράκληση κάποιων φίλων από την ΑΛΦΕΙΟΥΣΑ,  κατέβηκα από το ΧΕΙΜΑΔΙΟ όπου είχα δουλειά με νέους  Σταφιδοπαραγωγούς για να παρακολουθήσω την συνεδρίαση του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ ,δεδομένου ότι αφορούσε την μεταφορά του Δεματοποιητή.
 Για το θέμα έχω δημόσια εκφράσει άποψη πολλές φορές στο παρελθόν. Όλη η συζήτηση ήταν εκτός θέματος και μάλιστα άλλες στιγμές είχε υστερικό εκφραστικό περιβάλλον και άλλες στιγμές θύμιζε καυγά για το ποιος η που απλώνονται τα ρούχα .
ΟΥΔΕΙΣ ασχοληθηκε με το πρόβλημα με όρους τεχνοκρατικούς και επιστημονικούς ώστε οι παρευρισκόμενοι κάτοικοι ,αλλά και οι Δημ.Σύμβουλοι να συζητήσουν σοβαρά το θέμα και να οδηγηθούν σε μια απόφαση με τεκμηρίωση .
Αφού είχαν μιλήσει όλοι οι ΔΗΜΟΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ και οι ΕΠΙΚΕΦΑΛΕΙΣ των παρατάξεων καθώς επίσης και όλοι οι Πολίτες που παρευρίσκοντο και ζήτησαν τον λόγο ,ζήτησα και εγώ τον λόγο για να προτείνω μια ενδιάμεση λύση η οποία θα έλυνε και το πρόβλημα εγκατάστασης και το πρόβλημα των περιβαλλοντικών επιπτώσεων .
Το αποτέλεσμα ήταν ότι ο κος ΠΡΟΕΔΡΟΣ του Δημ.Συμβουλίου σε αγαστή συμφωνία με τον κο ΔΗΜΑΡΧΟ μου αρνήθηκαν το λόγο ,παρ'ολες τις διαμαρτυρίες τις δικές μου και κάποιων άλλων παρευρισκομένων .
Την συμπεριφορά του ΠΡΟΕΔΡΟΥ και του ΔΗΜΑΡΧΟΥ την αφήνω στην κρίση των ΠΟΛΙΤΩΝ .
Όμως με θλίβει πραγματικά η <σιωπή των αμνών > δηλαδή των Δημοτικών Συμβούλων που υποτίθεται ότι το πρώτο καθήκον τους είναι η υπεράσπιση της Δημοκρατικής λειτουργίας του ΔΗΜΟΥ . Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν σε αντιδημοκρατικές και λοιπών χαρακτηρισμών ενέργειες της Δημοτικής Αρχής .
Όποιος εξ'άυτών έχει αντίρρηση τον προκαλώ σε Δημόσιο διάλογο.
Όσο για τον ΠΡΟΕΔΡΟ του Δημοτικού Συμβουλίου , ας κριθεί η πολιτική του εντιμότητα και επάρκεια στην διαχείριση του θεσμού από την κοινωνία ,όμως επειδή είμαστε πάνω από 53 χρόνια φίλοι και όχι μόνο,  ειλικρινά πικραίνομαι από τέτοιες συμπεριφορές όταν προέρχονται από την  πλευρά του.
Του θυμίζω απλώς σε ποιους δίνει τόσο καιρό τον λόγο επί παντός του επιστητού στο Δημοτικό Συμβούλιο με τον ισχυρισμό ότι είναι Πολίτες και το δικαιούται .
.Οποιαδήποτε σκοπιμότητα δεν μπορεί να κρύβει την αλήθεια και αυτός πλέον δείχνει να την  φοβάται .

.ΔΥΣΤΥΧΩΣ όπως λέει και ο ΕΛΥΤΗΣ στην <κακή την μοιρασιά πάντα ο Θεός ζημιώνει>. Στην περίπτωση μας Θεός είναι η αλήθεια και με το τι έγινε στο ΠΟΤΟΚΙ και πως θα μπορούσε τότε αλλά και τώρα να γίνει σωστά η εγκατάσταση του Δεματοποιητή.
Τα σχόλια και η ψήφος σας στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές δικά σας.
ΤΟ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟ

Ευτυχώς που ανοίξαμε  το  θέμα και φάνηκε πέραν  όλων των  άλλων  για άλλη μια φορά  η παθογένεια  των πολιτικών στην Ηλεία .
Σύρονται πίσω από τα γεγονότα  ,αντιδρούν στην επικαιρότητα και ποτέ δεν  έδρασαν και δεν  δρουν με βάση τις  ανάγκες  ενός  υπάρχοντος  σχεδίου  και μιας συμφωνημένης στρατηγικής .
Το ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ είναι η κορυφή του παγόβουνου .
Κάτω από την κορυφή κρύβονται οι γνωστές σε όλους απώλειες  ,[ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ ,ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ , ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ , ΒΙΟΜ.ΖΩΝΗ .ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΙΝΣΤΙΝΤΟΥΤΟ ,και τόσα άλλα .]
ΕΠΙΜΕΝΩ λοιπόν για πολλοστή φορά δημοσίως και ιδιωτικώς .
Οι   Δήμοι της Νότιας Ηλείας  μαζί με το Επιμελητήριο  οφείλουν,  <χθες> και όχι <αύριο> ,. να   συμπτύξουν ένα Αναπτυξιακό   Σύνδεσμο  με άμεσο στόχο την  εκπόνηση ενός Αναπτυξιακού σχεδίου Νότιας Ηλείας [όχι μελέτες για να τα αρπάξουν πάλι κάποιοι ] ,στηριζόμενοι σε ένα Αναπτυξιακό ,Τεχνοκρατικό και Επιστημονικό Συμβούλιο από ντόπιους Επιστήμονες και Τεχνοκράτες .
Το Αναπτυξιακό αυτό σχέδιο πρέπει να <ξεδιπλωθεί >  στους έξης άξονες .
1ον] Οργανωμένη και ενσωματωμένη στις ειδικές συνθήκες του περιβάλλοντος  Τουριστική προοπτική  του χώρου ενιαία .
Από το Γιαννιτσοχώρι , έως το Κατάκολο πρέπει να δημιουργηθεί μια ενιαία ζώνη διακοπών πολύπλευρων προσφορών Τουρισμού.[ ιστορικός ,πολιτιστικός ,θρησκευτικός ,ψυχαγωγικός ,εναλλακτικός ,υγείας ,Τουρισμός Κρουαζιέρας  ως παράγοντες προσέλκυσης Τουρισμού καλύπτονται απόλυτα και σε ανώτατο επίπεδο περιεχομένου σε αυτή την περιοχή.
Η προαναφερόμενη περιοχή μπορεί να εξελιχτεί πολύ καλύτερα από τις ΚΑΝΝΕΣ και την ΙΜΠΙΖΑ η την ΡΙΒΙΕΡΑ .

2ον] Οργάνωση  υποδομών  [στις Δημόσιες και Δημοτικές εκτάσεις ] οργανωμένων χώρων  εμπορίας και επιστημονικής υποστήριξης των αγροτικών προϊόντων της περιοχής και μέσω αυτών , των αγροτών της Περιοχής ,ιδιαίτερα των νέων . [Δημοπρατήριο   και Εργαστήριο πιστοποίησης Γεωργικών και  Κτηνοτροφικών προϊόντων ,Επιχειρηματικό Πάρκο Γεωργικής και Νέας Οικονομικής κατεύθυνσης.]
3ον]Οργάνωση  υποδομών , Παγίων και Ανθρώπινου δυναμικού,  νέων τεχνικών Γεωργίας και Κτηνοτροφίας για την απασχόληση   με στόχο την προσέλκυση Νέων Ανέργων Επιστημόνων και Αγροτών στην ενασχόληση με νέες ανταγωνιστικές
μορφές καλλιέργειας που παράγουν εξόχως ανταγωνιστικά προϊόντα και συμβάλλουν στην αύξηση των εξαγωγών και την μείωση των εισαγωγών Γεωργικών προϊόντων . [Υδροπονικό και Αεροπονικό Πάρκο Κ.Λ.Π.]  
Δεν μπορεί η Δράμα και η Βέροια να εξάγουν χιλ.τόνους ντομάτα και Εμείς, η γενέθλια γη της παραγωγής της,  να την έχουμε μόνο για τις λαϊκές και τα Μανάβικα .Η Αναπτυξιακή καταστροφική διαστροφή του Νομού και αυτών που τον καθοδηγούν τα τελευταία χρόνια  γίνεται ολοφάνερη εάν σκεφτεί κανείς ότι η Δράμα και η Βέροια  που αγόραζαν ντομάτες από Εμάς τώρα μας πουλάνε ντομάτες .Το χειρότερο είναι ότι αυτό ισχύει και για το Βέλγιο .
4ον] Αναβάθμιση των μεταφορών με τις υπάρχουσες υποδομές .
    Εκσυγχρονισμό και εξέλιξη μέσω ΕΣΠΑ και ΣΔΙΤ του Αεροδρόμιου Επιταλίου σε  cargo   και Τσάρτερ αεροδρόμιο , ώστε αφενός  τα οπωροκηπευτικά μας να βρουν αγορές Ευρώπης όπως η ντομάτα Ιεράπετρας  ,αφού το ίδιο βράδυ θα μπορούν να είναι στην αγορά του Μονάχου η άλλων πόλεων της Ευρώπης και της Ρωσίας ,αφετέρου  η ΟΛΥΜΠΙΑ και το ΚΑΤΑΚΟΛΟ θα γίνουν εύκολα σημεία  εισόδου  για την χώρα μας  και όχι σημεία μιας απλής επίσκεψης όπως είναι σήμερα.
Όλα αυτά μπορούν να σχεδιαστούν , να διεκδικηθούν και να υλοποιηθούν άμεσα  από το μέτωπο που προανέφερα,  αρκεί να  μην αρχίσουν κάποιοι , λόγω ανεπάρκειας και αγωνιώδους προσπάθειας να κρατήσουν την καρέκλα τους ,να λένε ότι αυτά δεν γίνονται,  η ναι μεν αλλά και άλλες ανοησίες,  που αυτούς μεν τους βόλεψαν , τον τόπο όμως τον έστειλαν εδώ που κατάντησε .
Η τώρα που υπάρχουν τόσα αδιάθετα λεφτά στο ΕΣΠΑ η ΠΟΤΕ δεν θα γίνουν τα
αναγκαία έργα στην Ηλεία.
Τελειώνοντας θέλω να πω δυο πράγματα .
1ον] Για όλα τα παραπάνω έχουν κατατεθεί πλήρεις προτάσεις εδώ και χρόνια και κατ’επανάληψη ,οι οποίες αγνοούνται με ψέματα και αλαζονικές συμπεριφορές από κάποιους .
Εν όψει των Δημοτικών εκλογών όλα θα βγουν στο φως ζητώντας απαντήσεις δημόσιες και τεκμηριωμένες και όχι καφενείου.
2ον]Κάποιοι εκμεταλλεύονται το θέμα του ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟΥ για να το μετατρέψουν σε κολυμβήθρα του Σιλωάμ ,  κάτι που καθιστά την επιχειρηματολογία τους  έωλη .Αντί λοιπόν να κοιτάνε για άλλη μια φορά την πάρτη τους ,ας κοιτάξουν για πρώτη φορά το καλό του τόπου και ας συστρατευθούν με σεμνότητα σε ένα μεγάλο στόχο ,δηλώνοντας έτσι την συγγνώμη τους διότι χρησιμοποίησαν την κοινωνία για πάρτη τους και όχι για την κοινωνία.
Όσοι δε συμμετέχουν θεσμικά στην Πολιτική ζωή του Νομού καλό είναι να αποδείξουν την πίστη τους στην υπηρεσία της τοπικής κοινωνίας και με καμιά παραίτηση και να μην κρύβονται πίσω από πολιτικάντικα επιχειρήματα και τακτικές ,διότι  η σήψη στην πολιτική ηθική και σκέψη δεν μεταμορφώνει το αντικείμενο σε ροκφόρ αλλά σε καρκίνωμα .



ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ 

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2013




Προς .
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ  και λοιπούς Άρχοντες του Νομού.
[Δημάρχους ,Βουλευτές, Επιμελητήριο ,Συνεταιρισμοί ,Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.λ.π.]

Και το Δημοπρατήριο στην Πάτρα;

Στις 28/8 το Περιφερειακό Συμβούλιο στην ΠΑΤΡΑ, αποφάσισε την ίδρυση Δημοπρατηρίου Αγροτικών Προϊόντων και προϊόντων Ιχθυοκαλλιέργειας.
Σύμφωνα με την πληροφόρηση μου ο χώρος εγκατάστασης του θα είναι στην περιαστική περιοχή της Πάτρας. Η απόφαση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά άλλων αποφάσεων  εις βάρος της Ηλείας, όπως Αναπτυξιακή εταιρία ,Επιχειρηματικά Πάρκα , Α.Π.Ε , Αεροδρόμιο, Ολυμπία, λιμάνια, αγροτικός εξηλεκτρισμός κα)

Η απόφαση αυτή δείχνει αφενός μεν την στενομυαλιά και το αναπτυξιακό αδιέξοδο των αποφάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου, όπου νομίζουν ότι όλα πρέπει να γίνονται στην Πάτρα, αφετέρου το «άβουλοι και άμοιροι αντάμα» των τοπικών παραγόντων (Περιφερειακών Συμβούλων, Δημάρχων, Δημοτικών Συμβούλων) οι οποίοι ανέχονται το μόνιμο θάψιμο της ΗΛΕΙΑΣ άνευ ουδεμίας αντίδρασης.

Το Δημοπρατήριο επιβάλλεται να γίνει στον ΒΩΛΑΚΑ για τους εξής επιστημονικούς λόγους  και αναπτυξιακούς λόγους:
Α)Τα δημοπρατήρια δεν είναι Λαχαναγορές, είναι χώροι «πλειστηριασμού» αγροτικών προϊόντων με οργάνωση ποιοτικού και ποσοτικού ελέγχου.
 Άρα δεν χρειάζεται να γίνει δίπλα σε πόλη, αλλά δίπλα στην παραγωγή.
Β)Τα Δημοπρατήρια αφορούν κυρίως οπωροκηπευτικά προϊόντα και όχι προϊόντα μακράς χρήσης ή μεγάλου όγκου (πχ λάδι, καρπούζι, ή πατάτες).Ο κύριος όγκος των οπωροκηπευτικών στην Ν. Ελλάδα παράγεται από τον Πύργο μέχρι την Κυπαρισσία όπου είναι και τα πολλά θερμοκήπια.
Άρα τι λέμε στον αγρότη του Γιαννιτσοχωρίου;
Τράβα την ντομάτα και το μαρούλι στην ΠΑΤΡΑ;



Γ)Τα οπωροκηπευτικά ,εάν θέλουν να έχουν μέλλον, πρέπει να καλλιεργηθούν με νέες ποιοτικές  και τεχνικές  προδιαγραφές ώστε να αποκτήσουν εξαγωγικό προσανατολισμό. Εάν συμβεί το πρώτο, το δεύτερο μπορεί να συμβεί μέσω του εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου του Βώλακα, ώστε η ντομάτα της Ζαχάρως να φτάνει το βράδυ στο Μόναχο ή όπου αλλού χρειάζεται, όπως γίνεται με τα οπωροκηπευτικά της Ιεράπετρας ή της Αλμέιρα της Ισπανίας.

Προς τι λοιπόν η απόφαση για ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΡΙΟ στην ΠΑΤΡΑ;

Οι ψίθυροι που ακούγονται για έλλειψη δρόμων  και άλλα αχαρακτήριστα επιχειρήματα δήθεν δυσκολιών,  όχι μόνο δεν ευσταθούν ,αλλά δείχνουν το προειλημμένο της  απόφασης και την προχειρότητα του σκεπτικού .
Ένα μόνο θα γράψω και το ξέρουν καλά όσοι πέρασαν από το πρώτο έτος Οικονομικού Πανεπιστημίου .
Όπου αυξάνεις την παραγωγικότητα ,αυξάνεις και την ωφελιμότητα των υποδομών ,άρα και την υλοποίηση τους .Ένα τέτοιο έργο στον Βώλακα θα αυξήσει τον δείκτη  ωφελιμότητας της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ άρα και τις  πιθανότητες υλοποίησης της .

Εάν τολμούν ας κάνουν δημόσια συζήτηση για το θέμα στο ΠΥΡΓΟ.


Καλά όμως οι Πατρινοί τα θέλουν όλα στην ΠΑΤΡΑ, εμείς τι κάνουμε;

Οι Περιφερειακοί μας Σύμβουλοι γιατί το έριξαν στην «σιγή ιχθύος»;(εκτός της Νίκης)

Ο Δήμαρχος Πύργου με μελέτη στα χέρια του πληρωμένη με δεκάδες χιλιάδες ευρώ για το Δημοπρατήριο στο Βώλακα τι έχει να πει;

Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι [συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης ] που τους εξέλεξε η κοινωνία για να κρίνουν και να αποφασίζουν τι έχουν να πουν;

Τέλος οι πολίτες του Νομού και ιδιαίτερα του ΠΥΡΓΟΥ θα μείνουμε πάλι «άβουλοι και σιωπηλοί» ή θα τους ζητήσουμε άμεσα την παραίτησή τους;

Μήπως κάποια πρόσωπα πρέπει να γίνουν <non grata> πλέον για τον Νομό ?

ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ

Υ.Γ Το κείμενο αυτό κυκλοφορεί και στο ιντερνέτ ,μαζεύοντας υπογραφές που διεκδικούν το αυτονόητο .Η αλλάζουν η σπίτι τους. Όποιος συμφωνεί καλό είναι να το προσυπογράψει στέλνοντας εμαιλ.


ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ



Σάββατο 24 Αυγούστου 2013



ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Ανάπτυξη είναι η διαχείριση των διανοητικών, ψυχικών και υλικών πόρων από τον άνθρωπο με αποτέλεσμα την παραγωγή αναλόγων αγαθών με ποσοτικά και χρηστικά κριτήρια, που ονομάζεται ‘’πλούτος’’.
Πολιτισμός είναι ο κώδικας που διέπει την ανθρώπινη συμπεριφορά στην διαχείριση των διανοητικών, ψυχικών και υλικών αγαθών με ποιοτικά κριτήρια ,  αποτέλεσμα δε αυτής της διαχείρισης είναι  ‘’πολιτιστικός πλούτος’’  της ανθρώπινης ομάδας αναφοράς.
Χωρίς πολλή προσπάθεια, μπορούμε να κατανοήσουμε ,  με ιστορικά, οικονομικά και παιδαγωγικά κριτήρια,  την άμεση συσχέτιση της πραγματικής οικονομικής ανάπτυξης  με την παράλληλη παραγωγή Πολιτισμού.
Η αναπτυξιακή πορεία μιας χώρας  ,οδηγείται κάποια στιγμή στην <παραγωγή του περιττού >από εκείνα τα ενεργούντα άτομα που έχουν την δυνατότητα συνθέσεων της παραγωγής σε άλλες φόρμες. Εκεί ξεκινά η Τέχνη και κατ’επέκταση  η παραγωγή του Πολιτιστικού πλούτου.
Σε αυτό τον πλούτο ενσωματώνονται και όλες οι χρηστικές παραγωγικές λειτουργίες ,όταν η ανάπτυξη της τεχνολογίας τις καθιστά μη χρήσιμες [διαδικασίες ,εργαλεία ,γνώσεις κ.λ.π.]
Οι  ιστορικές φάσεις άνθησης της οικονομικής παραγωγής πλούτου μιας χώρας συνήθως ακολουθούνται  από  ανάλογη πολιτιστική  παραγωγή .(Η Αθήνα του Περικλή, το Μιλάνο των Μεδίκων, το Βυζάντιο των Κωνσταντίνων, η Ρώμη του Καίσαρα, η Αίγυπτος του Χέοπα, η Βενετία των Δόγηδων, η Ισπανία  των Αποικιών ,το Παρίσι της Βιομηχανικής επανάστασης κ.α.)
Είναι ιστορικές στιγμές που συνδέουν άμεσα την παραγωγή οικονομικού πλούτου με όλες τις πτυχές του Πολιτισμού, το σημαντικότερο όμως ήταν και είναι η ενσωμάτωση  αυτών των παράλληλων δημιουργικών δράσεων  στην καθημερινότητα με ένα ευρύ πλέγμα αλληλεπιδράσεων .
Όταν μιλάμε λοιπόν για την σχέση Πολιτισμού και Ανάπτυξης, μιλάμε για μια συνεχή και καθημερινή σχέση αλληλεπίδρασης , η οποία διαχέεται και περικλείει όλες τις πτυχές αιτιών και αποτελεσμάτων της ανάπτυξης και όλες τις πηγές και τις εκφράσεις της έννοιας του Πολιτισμού.

Η περίπτωση του Αγ.Ανδρέα.
Που μας οδηγούν όλα αυτά ?

Στο να ξαναδούμε  την σχέση Πολιτισμού και Ανάπτυξης ,ιδιαίτερα τώρα που πρέπει να αξιοποιήσουμε ότι υλικό και πνευματικό διαθέτουμε για να ξεπεράσουμε την κρίση .
Απαιτείται ο ιστορικός μας πλούτος να περάσει από το στάδιο της νεκροφιλίας που είναι σήμερα ,σε διαδικασία  ενσωμάτωσης του στις καθημερινές  λειτουργιές της Οικονομίας.
Το μουσείο της Ακρόπολης έχει εστιατόριο ,όμως όλα τα μουσεία πρέπει να έχουν εστιατόρια. 
Οι Αρχαιολογικοί χώροι που έχουν αναδειχθεί με εξαιρετικές επιστημονικές προσπάθειες και πολύ μόχθο Ελλήνων και ξένων Αρχαιολόγων , δεν μπορούν να αποτελούν νεκροταφεία  Ιστορίας και πολιτισμού ,αλλά ζωντανά κύτταρα της καθημερινής οικονομικής άσκησης .Οφείλουν να ενσωματώσουν καθημερινές δραστηριότητες και να συμβάλλουν   στην Ανάπτυξη που χρειάζεται ο τόπος με σεβασμό αξιοποίησης και προστασίας ,χωρίς όμως θρησκευτικές υστερίες .
Διότι είναι θρησκευτική υστερία να κινδυνεύεις την ζωή σου  για να μπεις να κάνεις ένα μπάνιο στον Αγ.Ανδρέα ,αφού πρέπει να ακροβατήσεις σε βράχια , ενώ  δυο-τρεις πλωτές είσοδοι για το καλοκαίρι θα έκαναν την ζωή όλων μας  καλύτερη και βέβαια δεν θα πάθαινε τίποτα η Αρχ.Φειά .
Τα   μυαλά κάποιων ίσως πάθαιναν κάτι  [δεν εννοώ του Αρχαιολόγους ] ,αλλά τα αρχαία του κόλπου όχι.
Η τουριστική ανάπτυξη πρέπει να πάει παρέα με την σταδιακή ενσωμάτωση μέρους των αρχαιολογικών χώρων στην αναπτυξιακή λειτουργία των αντιστοίχων γεωγραφικών  οικονομικών  χωρών και να μην είναι αποκομμένοι από αυτούς. Αυτά οι ξένοι,  χρόνια τώρα τα έχουν αντιληφθεί ,  και αυτός είναι ο  λόγος που κάνουν δεξιώσεις ,θεατρικές παραστάσεις και άλλες εκδηλώσεις μέσα  στα Μουσεία τους ,[τώρα τελευταία το ανακαλύψαμε και εμείς ] αλλά δεν αρκεί .
Η σύνδεση του χθες με το σήμερα είναι η λύση.
Δεν χρειάζεται να υπάρχει  μια συνεχής εχθρική σχέση μεταξύ του αρχαιολογικού χώρου και του χώρου σύγχρονης ζωής.
Η υπέρβαση αυτής της εχθρότητας και η δημιουργία ενός φιλικού περιβάλλοντος ανάμεσα στα  <Αρχαία > και τους σημερινούς Έλληνες , θα οδηγήσει σε καλύτερη   η προστασία, η  δε διαχρονική σχέση κλασσικού ,χριστιανικού και νέου Ελληνικού Πολιτισμού θα φαίνεται ως μια συνεχής ενότητα στα μάτια των ξένων .
 Αυτή η αναγκαία νέα φιλικότητα ,θα δημιουργήσει περαιτέρω ανάπτυξη  μέσω νέας μορφής εσόδων [όχι μόνο από τα εισιτήρια ] , ο δε Τουρίστας  δεν θα βλέπει απλώς  αλλά θα <ζει>  μέσα στην Ιστορία .

Η προστασία της Αρχ.Φειάς στον Αγ.Ανδρέα ,η ότι έχει απομείνει από την χρόνια κλοπή των υποθαλασσίων αρχαιοτήτων , δεν επιβάλλει την παντελή έλλειψη ηπίων παρεμβάσεων προστασίας των λουομένων και των ακτών από την διάβρωση, διότι σε λίγα χρόνια οι Πολίτες του Πύργου δεν θα μπορούν να κάνουν μπάνιο εκεί και αυτό δεν είναι προστασία αρχαιολογικού χώρου είναι υστερία δημιουργίας πολιτιστικών νεκροταφείων ξεκομμένων από την σύγχρονη ζωή.
Είναι αυτό Πολιτική συσχέτισης του Πολιτισμού μας με την Ανάπτυξη?
Είναι αυτό διαδικασία δημιουργίας κοινής συνείδησης του χθές και του σήμερα με το αύριο?
Μήπως θα ήταν καλύτερα,  αντί αυτής της εχθρότητας που δημιουργεί το συναίσθημα της παρανομίας σε κάθε λουόμενο στον Αγ.Ανδρέα , να υπάρξουν ήπιες μη μόνιμες παρεμβάσεις  που θα αναδείκνυαν και δεν θα έκρυβαν το γεγονός της ύπαρξης μιας αρχαίας πόλης κάτω από τα νερά που κάνεις μπάνιο ?
Πόσο περισσότερο τουρισμό θα είχε ο Αγ.Ανδρέας ,εάν τις νύχτες με Λέιζερ δημιουργούντο μέσα στην θάλασσα εικόνες από την ζωή στην Αρχ.Φειά ?
Θα έβλαπτε κάτι τέτοιο τα θαμμένα αρχαία ?
Πόσες λιγότερες παρανομίες και αυθαιρεσίες θα είχαμε  εάν, από τον Αγ.Ηλία έως το Κατάκολο, σχεδιαζόταν ένας οικισμός Τουριστικού και Αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και πόσο περισσότερη προστασία και ανάπτυξη στο τόπο θα έφερνε κάτι τέτοιο?
Φταίνε οι Αρχαιολόγοι ? ΟΧΙ .
Φταίμε εμείς και οι Ταγοί μας ,που ποτέ δεν διεκδικήσαμε  ,μέσω ενός συνολικού σχεδίου, τον αναπτυξιακό σχεδιασμό της περιοχής μας και αφήσαμε κάποιους να σχεδιάζουν μόνο τα συμφέροντα κάποιων ατομικών παρουσιών.

ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ



Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013



ΟΛΥΜΠΙΑ –ΠΥΡΓΟΣ  ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗΣ

Η  <χάραξη>  Διοικητικών Περιφερειών ,οιουδήποτε βαθμού, οφείλει να λαμβάνει υπόψη της τρεις [3] κύριους παράγοντες   .
1ον]Την Ιστορική διαδρομή των κοινωνικών και οικονομικών χώρων που οργανώνει
2ον]Το Πολιτιστικό περιβάλλον
3ον]και πάνω απ’ όλα τις παραμέτρους  της Οικονομικής Γεωγραφίας του χώρου που   θεσμοθετεί.
Η τελευταία παράμετρος, ειδικά,  αποτελεί ευαγγέλιο κάθε μελέτης περιφερειακής ανάπτυξης,   αποτέλεσε δε από την εποχή του ΣΤΡΑΒΩΝΑ και του ΠΑΥΣΑΝΙΑ  μέχρι σήμερα,  κύριο εργαλείο ανάλυσης της εξέλιξης της ιστορίας , αποτελεί  δε  και σήμερα,  το βασικό υλικό σχεδιασμού νέων Γεωγραφικών και οικονομικών Ανθρώπινων χώρων . [από ΒΙΠΕ έως και εντελώς νέες πόλεις ,όπως η ΜΠΡΑΖΙΛΙΑ  η τεχνοπόλεων όπως η ΣΙΛΙΚΟΝ ΒΑΛΕΥ ]
Ο Καλλικράτης καταγγέλλεται πανταχόθεν και πολύπλευρα ,  στην  περίπτωση όμως της Αρχαίας Ολυμπίας και του Πύργου  ,ο σχεδιασμός και οι αποφάσεις  είναι τραγικές Πολιτικά και Επιστημονικά .
Εν συντομία
Α] Ποιος εγκέφαλος πιστεύει  ότι ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας  με ιστορικό και αναπτυξιακό ρόλο ανάδειξης του ισχυρότερου <BRAND NAME > παγκοσμίως ,  μπορεί  να  έχει και την αναπτυξιακή φροντίδα ενός ορεινού όγκου με εντελώς διαφορετικά οικονομικοκοινωνικά χαρακτηριστικά ? Μπορεί δίπλα στην υπεράσπιση και ανάπτυξη των ιστορικό-πολιτιστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής να σχεδιάσει και να υποστηρίξει την ανάπτυξη  του μεγαλύτερου άτυπου κτηνοτροφικού πάρκου του Νομού ?
Β] Ποιος εγκέφαλος πιστεύει  ότι ο Δήμος Αρχ. Ολυμπίας,  ακόμη και εάν είχε την απαραίτητη υποδομή , που δεν έχει ,θα μπορούσε ,  παράλληλα με την προσπάθεια του για διάχυση του τουρισμού στην Αρχ. Ολυμπία 12 μήνες τον χρόνο,   να ασχολείται με την αγροτική οδοποιία στην ΔΙΒΡΗ η τον εξηλεκτρισμό τόσων μικρών γεωργοκτηνοτροφικών μονάδων  που είναι στον ορεινό όγκο του?
Ο Καλλικρατικός διαχωρισμός της χώρας   έγινε   με όρους ασκήσεων επί χάρτου και με στόχευση την ψηφοθηρική  πελατεία ,αυτό όμως πρέπει άμεσα να ανατραπεί  διότι , δεν μας φτάνει η κρίση , έχουμε και τις <διατάξεις ενός αντιπαραγωγικού και αντιαναπτυξιακού συστήματος > που καθηλώνει στην αδράνεια και όσες δυνάμεις υπάρχουν ακόμη ενεργές.
Για να γίνει κατανοητό το παραπάνω ,αρκεί να σκεφτούμε από πότε τα ΔΟΥΝΕΙΚΑ έγιναν ΑΜΑΛΙΑΔΑ και από πότε το ΒΟΥΝΑΡΓΟ δεν ήταν σταθερά προάστιο του ΠΥΡΓΟΥ ώστε με τον ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ να γίνει Δήμος?
Σήμερα ο σχεδιασμός στην περιφέρεια ΠΥΡΓΟΥ –ΟΛΥΜΠΙΑΣ έχει αποτύχει με σημαντικότερο δυσάρεστο αποτέλεσμα  την επί της ουσίας υποβάθμιση  ενός παγκόσμιου Δήμου σε επαρχιώτικο θεσμό Τοπικής Αυτοδιοίκησης Β’ κατηγορίας .
Η ΟΛΥΜΠΙΑ είναι το  ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ  και το  ΒΑΤΙΚΑΝΟ του κλασσικού Πολιτισμού της Ανθρωπότητας .
Για σκεφτείτε το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ να είχε την ΙΕΡΙΣΣΟ τα ΝΕΑ ΡΟΔΑ και την ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗ στην δικαιοδοσία του η το ΒΑΤΙΚΑΝΟ την ΤΟΣΚΑΝΗ ?
Τι σχέση θα είχαν οι βασικοί στόχοι συγκρότησης αυτών των κλασσικών χώρων , με τις αγροτουριστικές  ανάγκες των υπολοίπων περιοχών ?
Η ανεπάρκεια  και  η μη  ύπαρξη   πραγματικής φροντίδας για τον τόπο ,  αυτών που αποφάσισαν,  είναι εμφανέστατη .
Ο ΔΗΜΟΣ του ΠΥΡΓΟΥ και ο ΔΗΜΟΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ πρέπει να γίνουν άμεσα μια ενιαία Οικονομική και Διοικητική ενότητα   με ιστορικό κέντρο την ΑΡΧ.ΟΛΥΜΠΙΑ και Διοικητικό κέντρο τον ΠΥΡΓΟ .
Η ενότητα αυτή θα είναι πλήρης και ικανή για μια πολύπλευρη και ολοκληρωμένη ανάπτυξη ,αφού θα έχει θάλασσα ,λιμάνι , Αρχαιολογικούς προορισμούς   και ενιαίο χώρο παραγωγής και αγοράς  προϊόντων.
 Έτσι  θα αναδειχθεί  το όνομα της ΑΡΧΑΙΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ και σε <BRAND NAME>  όλης της γκάμας των γεωργικών προϊόντων της περιοχής ,κάτι που θα βοηθούσε τα μέγιστα στην προώθηση των αγροτικών  προϊόντων του ενιαίου πλέον χώρου ,ο οποίος με την σειρά του θα αναδειχθεί σε ισχυρό  <place marketing >
Ο  αναγκαίος  εκσυγχρονισμός  του δρόμου ΒΩΛΑΚΑ -ΑΡΧ.ΟΛΥΜΠΙΑΣ  θα δημιουργήσει  ένα εύκολο κύκλο  κυκλοφορίας  Ανθρώπων και προϊόντων ,  δίνοντας στην ΑΡΧ.ΟΛΥΜΠΙΑ ένα νέο πλεονέκτημα .Την έξοδο στην θάλασσα.
Αυτό με την κατάλληλη πολιτική θα αύξανε τον χρόνο παραμονής των τουριστών στην Αρχ. ΟΛΥΜΠΙΑ  όπως και στον ΠΥΡΓΟ , με όλα τα εύλογα οφέλη που θα προέκυπταν από αυτό.
Ο υπόλοιπος ορεινός όγκος  επιβάλλεται να προσδιοριστεί ως ενιαία Διοικητική περιφέρεια [ΔΗΜΟΣ]  ενσωματώνοντας και ορεινά τμήματα από τον σημερινό Δήμο ΠΥΡΓΟΥ,   ώστε τα κοινά χαρακτηριστικά του σήμερα ,αλλά και οι σχεδιασμοί του αύριο  στα πλαίσια των κοινών αναγκών αυτών των περιοχών ,  να μπορούν να ενταχθούν  και να αποτελέσουν  ένα ολοκληρωμένο αυτόνομο και εφικτό σχέδιο ανάπτυξης .
Από του ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ έως την ΔΙΒΡΗ  μπορούν να σχεδιαστούν πρότυπα  πάρκα Ορεινής Γεωργίας ,  Κτηνοτροφίας , Αγροτικού και προσκηνηματικού Τουρισμού   με παράλληλες υποδομές Δευτερογενούς τομέα για τα τοπικά προϊόντα .[Τυροκομεία  ,εκχυλιστήρια  ορεινών φαρμακευτικών και αρωματικών φυτών ,εκπαιδευτικές δομές γεωκτηνοτροφικών εργασιών ,Ανανεώσιμες πηγές υποστήριξης του εξηλεκτρισμού των γεωργοκτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων  κ.α]  
Έτσι όπως είναι σήμερα οι δομές Διοικητικής διαχείρισης  του χώρου ,αυτά δεν μπορούν να σχεδιασθούν και να υλοποιηθούν.
Η σημερινή πολυδιάσπαση ενδιαφερόντων και στόχων ,δεν επιτρέπει στο ΔΗΜΟ ΑΡΧ.ΟΛΥΜΠΙΑΣ  να σχεδιάσει ολοκληρωμένη ανάπτυξη , αφού οι ίδιες ανάγκες ανάπτυξης εντάσσονται και στο  ΚΟΥΜΑΝΙ και στου ΔΟΥΚΑ  και σε όλες αυτές τις κοινότητες που είναι Γεωγραφικά παράλληλες και Διοικητικά άσχετες.
Εάν τα προηγούμενα είναι σωστά ,
απαιτείται άμεσα η κοινή συνεδρίαση των Δημοτικών Συμβουλίων των δυο Δήμων,    που θα οδηγήσει σε ανάλογες αποφάσεις και να χρεωθούν  όλοι οι ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ του Νομού να τις  επιβάλλουν άμεσα στην ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ .
Παράλληλα  πρέπει να δημιουργηθεί  μια Αναπτυξιακή εταιρία η να μετεξελιχθούν οι υπάρχουσες , η όπως αλλιώς θέλετε πέστε το ,η οποία να προχωρήσει στην πράξη τον ενιαίο σχεδιασμό αυτών των περιοχών ,ιδιαίτερα τώρα στα πλαίσια του νέου ΕΣΠΑ [2014 -2020] .
Θα το τολμήσουν ? η θα  αναπαράγουν την αδράνεια  κάποιοι διότι αυτό τους βολεύει .
Για τον ΠΥΡΓΟ μιλάω  ,όχι για την  Αρχ.Ολυμπία



ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ