Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

 Άδωνις για Ευρωπαία Εισαγγελέα για τα Τέμπη: «Δεν δεχόμαστε δερβέναγες να μας πουν τι θα κάνουμε στη χώρα μας»

Οταν φώναζε [το 2015] <κράτα γερά Γερούν, στον Ολλανδό > τι ήταν ??
Δεν ζητούσε δερβέναγα στην Χωρa μας ??
Δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου !!!

Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

 ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ !

Πετυχημένος Manager [Δήμαρχος, Επιχειρηματίας κ.λπ] είναι αυτός που καταφέρνει Ανθρώπους , πιό εξυπνους απο αυτόν να δουλεύουν για αυτόν !!!!!!
Εδώ συμβαίνει το αντίθετο και αυτή είναι η αιτία της Αναπτυξιακής μας κατάπτωσης !

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2024

 

Θα ερωτευτώ 12χρονη και από το <πολύ γαρ του 'Ερωτος > θα φωνάζω τους <Φίλους> μου να χαίρονται και αυτοί τον <Έρωτα> μου ,επειδή είμαι Κομμουνιστής και το επιβάλλει η Ιδεολογία μου !!!!!!
Κάποιοι θα με στείλουν Φυλακή στα γεράματα , διότι ως Πατέρας και Πολίτης δεν τους αντέχω !!!!

Εσείς ??

Την ανάρτηση αυτή, όπως και όλες τις άλλες τελευταία ,  την απέρριψε το Φ/Β στέλνοντας μου το παρακάτω μήνυμα !

·        <Η δημοσίευσή σας βρίσκεται υπό επεξεργασία. Θα σας ενημερώσουμε όταν είναι έτοιμη για προβολή.>

 Ο ΜΙΧΟΣ και ΕΓΩ !

Ευτυχώς που είμαι μακριά απο τα γεγονότα , διότι όταν θα εβγαινε αυτός θα έμπαινα εγώ φυλακή !!!!!!!!
Δεν είναι Παιδεραστία είναι Ερωτας , δεν είναι Μαστρωπεία είναι πρόσκληση για συμμετοχή σε Ερωτική χαρά , δεν είναι Αθλιότητα είναι υγιής Φιλοχριστιανική συμπεριφορά !!!!!!!!<Αφήστε τα Παιδιά να έλθουν σε μένα >!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ???

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

 ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ 

Τα παλιά τα χρόνια  οι  Απόκριες, Διονυσιακό απομεινάρι , ήταν το ετήσιο ραντεβού ανομολόγητων Πόθων και Ερώτων , ιδιαίτερα για τις Γυναίκες .Η Μάσκα και η στολή καταργούσαν κάθε συστολή , για μια βραδιά , και έτσι η φαντασίωση γινόταν πραγματικότητα και η πραγματικότητα φαντασίωση !

ΕΕμειναν ιστορικοί με θρύλους και ιστορίες , οι χοροί στις Αίθουσες μεγάλων Ξενοδοχείων !

Όλα αυτά για ένα βράδυ !!!!!!!που έτρεφε ένα ολόκληρο χρόνο !!!!!!!!!!

<Για μία Άνοιξη που θαρθεί μ'ενα Μπλούζ> , που έγραφε και η ΜΥΡΤΩ η ΠΙΣΣΑΛΙΔΟΥ !!!!

Τι κάθομαι και σκέφτομαι ο γέρος !


 Επαναχρησιμοποιώ, απο αύριο ,  το BLOG Argyris Salpeas , αφού το Φ/Β δεν μου επιτρέπει αναρτήσεις Κοινωνικού και Πολιτικού περιεχομένου  ! 

Οσοι <Πιστοί> προσέλθετε !!!!!!!!!!