ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ
Τα παλιά τα χρόνια οι Απόκριες, Διονυσιακό απομεινάρι , ήταν το ετήσιο ραντεβού ανομολόγητων Πόθων και Ερώτων , ιδιαίτερα για τις Γυναίκες .Η Μάσκα και η στολή καταργούσαν κάθε συστολή , για μια βραδιά , και έτσι η φαντασίωση γινόταν πραγματικότητα και η πραγματικότητα φαντασίωση !
ΕΕμειναν ιστορικοί με θρύλους και ιστορίες , οι χοροί στις Αίθουσες μεγάλων Ξενοδοχείων !
Όλα αυτά για ένα βράδυ !!!!!!!που έτρεφε ένα ολόκληρο χρόνο !!!!!!!!!!
<Για μία Άνοιξη που θαρθεί μ'ενα Μπλούζ> , που έγραφε και η ΜΥΡΤΩ η ΠΙΣΣΑΛΙΔΟΥ !!!!
Τι κάθομαι και σκέφτομαι ο γέρος !