Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

ΖΗΤΑΜΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ

Το θέμα «ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ» πρέπει να εξεταστεί σε μηδενική βάση.

Το προγραμματισμένο σχέδιο για την Τριανταφυλλιά πρέπει να επανεξεταστεί γιατί είναι πλέον ασύμφορο και κινδυνεύει να χρεώσει τους σημερινούς κατοίκους της Ηλείας πολλά χρήματα για πάρα πολλά χρόνια
Εν ολίγοις
Οι συμβατικές υποχρεώσεις της ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑΣ θα έχουν δύο όρους.
Α)Εγγυημένη ποσότητα
Β)Συμφωνημένη τιμή ανά τόνο αποβλήτων κάθε Δήμου
Οι δύο αυτοί όροι θα υποχρεώνουν τους Δήμους για 20,25 ή 27 χρόνια να πηγαίνουν συγκεκριμένες ποσότητες στο εργοστάσιο και να πληρώνουν ανάλογα ποσά. Με τους ψυθιριζόμενους υπολογισμούς ο Δήμος Πύργου θα πληρώσει 2,8 εκ ευρώ του χρόνου στον εργοστασιάρχη με τις πραγματικές τιμές της Ελληνικής αγοράς θα πληρώνει επί 20 ή 27 χρόνια 4-4,5 εκ ευρώ το χρόνο. Οι δε υπόλοιποι Δήμοι του Νομού, θα πληρώνουν ανάλογα ποσά.
Που θα τα βρουν και εάν τα βρουν γιατί να τα πληρώνουν αφού υπάρχουν ήδη πολλά συστήματα ολικής και ενεργειακής αξιοποίησης με τα οποία όχι μόνο δε χρειάζεται να πληρώνουν οι Δήμοι, αλλά μπορούν και να εισπράττουν, εάν γίνει σωστός και σύγχρονος σχεδιασμός.
ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Α)Να δημοσιοποιηθούν όλες οι υπογεγραμμένες συμβάσεις του ΦΟΣΔΑ και τα παρελκόμενα πρωτόκολλα.
Β)Να δημοσιοποιηθεί λεπτομερώς , ο υπάρχων σχεδιασμός και να υπάρξει δημόσια διαβούλευση.
Γ)Να μην υπογράψει ο Δήμαρχος Πύργου καμία σύμβαση που θα δεσμεύει την Πόλη για τα επόμενα 20 τουλάχιστον χρόνια και εάν έχει υπογράψει να αποσύρει την υπογραφή του μέχρι να ενημερωθούν οι πολίτες για την αλήθεια του εγχειρήματος σε δημόσιο διάλογο.
Δ)Δηλώνουμε ότι εάν δεν συμβούν τα παραπάνω θα προσφύγουμε οπωσδήποτε για να υπερασπιστούμε το μέλλον της πόλης μας και των παιδιών μας.

Για την κίνηση
ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΦΩΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΡΓΟΥ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου