Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011


H φόλα στον Argi.

Αυτές τις μέρες κάποιοι στην πολιτισμένη πόλη μας ,βάλθηκαν να αποδείξουν την ανωτερότητα  του Ανθρώπινου γένους απέναντι στα ζώα ,πετώντας φόλες στα σκυλιά. .
Αυτοί οι κάποιοι είναι αυτοί  που μισούν τα σκυλιά διότι είναι ανώτερα από αυτούς .
Διότι τα σκυλιά μπορούν   να αγαπήσουν τους ανθρώπους   ,μπορούν να νιώσουν τον άνθρωπο, χαίρονται μαζί σου γνήσια ,λυπούνται μαζί σου ,πεθαίνουν μαζί σου , σου λένε ευχαριστώ με υπέροχο τρόπο  για ένα  ένα πιάτο φαγητό και ένα χάδι , σκύβουν το κεφάλι και καταλαβαίνουν σε ένα λάθος ,μπορούν να θυσιάσουν
την ζωή τους  για τον άνθρωπο που αγαπάνε ,νιώθουν ακόμη γνήσιο έρωτα   για την σκύλα που σέρνει ,γαυγίζουν στον κίνδυνο  και δεν κρύβονται  ,προστατεύουν τά παιδιά και τά μικρότερα σκυλιά  , έχουν δε  πάντα ένα βλέμμα γεμάτο αγάπη να σου χαρίσουν αν και εσύ νιώθεις το ίδιο.
Διότι τα σκυλιά  παίρνουν από πάνω σου όλη την αρνητική ενέργεια που σου μεταδίδει το ανθρώπινο περιβάλλον , είναι σύντροφοι  χωρίς εισαγωγικά και πισώπλατα μαχαιρώματα  , είναι ασπίδες έναντι παιδικών ασθενειών όπως αποκαλύπτουν σύγχρονες επιστημονικές έρευνες,    είναι τελικά κάτι περισσότερο από το <ανθρώπινο είδος> που κυκλοφορεί γύρω μας και τα σκοτώνει  , είναι τελικά ανυπεράσπιστα και αθώα  απέναντι σε αυτά τα κτήνη .
Για αυτό τα μισούν .
Γιατί τα σκυλιά έχουν ανδρισμό και αυτοί δεν έχουν ,γιατί τα σκυλιά τα αγαπάμε  και αυτούς ούτε η μάνα που τους γέννησε  ,γιατί τα σκυλιά έχουν ένστικτα και αυτοί είναι ευνούχοι ,γιατί τα σκυλιά γλείφουν όπου αγαπάνε και όχι όπου έχουν ανάγκη ,
γιατί  τα σκυλιά δίνουν μάχη για την σκύλα και δεν κάνουνε <μόκο> όταν πηγαίνει με άλλους, γιατί τα σκυλιά γίνονται αρχηγοί στην γειτονιά με την αξία τους και όχι με τα κέρατα τους ,γιατί τα σκυλιά έχουν αξίες και αυτοί καρέκλα και λογαριασμό ,γιατί τα σκυλιά  ακόμη και όταν τα σκοτώνουν   έχουν  βλέμμα γεμάτο τρυφερότητα, απορία και αγάπη ,αυτοί μόνο φόβο , πανικό  και μίσος .
Αυτοί με την κονσέρβα ψυχή   και το απέραντο μίσος, είναι δίπλα μας και σκοτώνουν τα σκυλιά γιατί ακόμη φοβούνται να σκοτώσουν εμάς ,όμως φροντίζουν και για εμάς
κάθε μέρα ,εκλεγόμενοι και εκλέγοντες ,κυνικοί και ρεαλιστές ,<έξυπνοι >και τοκογλύφοι ,κοράκια στην  δυστυχία του καθενός μέσα  στη νύχτα της κοινωνίας ,με μεγαλόσταυρους στην εκκλησία   και μεγαλοηθικές κουβέντες στην πολιτική.
Αυτοί δώσανε την φόλα στον Argi γιατί είχε την αγάπη κάποιων ανθρώπων ,ήταν όμορφος ,ελεύθερος ,άρχοντας από DNA και όχι δοτός, ήρεμη δύναμη  και κάθε του
συναίσθημα  πλημμύριζε στο βλέμμα του, αλλά πρέπει να ξέρουν ότι η ψυχή του Argi.   θα είναι πάντα δίπλα μας και αλίμονο τους ένα τους συναντήσει.

Αντιγράφοντας το βλέμμα του Argi.
Γράφτηκε και δημοσιεύτηκε  το 2007
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου