Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ


Το παράλογο  των ημερων και το ανηθικο των λογων

Υπάρχει έστω και ένας Έλληνας < μη φανατικός οπαδός  δηλ. μη ηλίθιος>    που πιστεύει οτι, όλα αυτά που ακούει αυτές τις ημέρες στην Ελλάδα έχουν σχέση με το καλό της χώρας και όχι με το καλό αυτών που τα λένε,  οι οποίοι  πάντα συνέδεαν το καλό το δικό τους με το καλό της χώρας μας.
Ιστορικά  , εκτός από την περίπτωση του ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ , το καλό της χώρας εντελώς συμπτωματικά
ταυτίστηκε με το καλό της χώρας μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου