Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ

ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ

ΕΡΤ  και ΛΟΙΠΑ 


Έχει πλάκα και απελπισία  μαζί  να διαβάζεις και να ακούς τις αναλύσεις για τα γεγονότα των ημερών .
Ούτε ένας δεν διανοείται να πει  ότι ούτως η άλλως βουλιάζουμε  .
Η εγώ ζω σε άλλη χώρα η οι άλλοι ζουν στον κόσμο τους .Στην χώρα που ζω εξελίσσεται μια τραγωδία  διάλυσης των πάντων καθημερινά  και κάποιοι το βιολί τους .Ας ρωτηθεί και κανένας επιχειρηματίας της  πραγματικής οικονομίας ,όχι λαμόγιο , η κανένας εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα που δεν πληρώνεται ,διότι ξέρει ότι δεν έχει ο Επιχειρηματίας,   να  πει τον πόνο του  και τότε θα δούμε  <πόσα  απίδια χωράει ο σάκος >.

Όσο για την ΕΡΤ ,ανοίξει δεν ανοίξει σε λίγο καιρό θα κλείσει διότι δεν θα έχουμε λεφτά να την πληρώνουμε .ΑΥΤΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου