ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ
ΕΡΤ και ΛΟΙΠΑ
ΕΡΤ και ΛΟΙΠΑ
Έχει πλάκα και απελπισία μαζί να
διαβάζεις και να ακούς τις αναλύσεις για τα γεγονότα των ημερών .
Ούτε ένας δεν διανοείται να πει ότι ούτως η άλλως βουλιάζουμε .
Η εγώ ζω σε άλλη χώρα η οι άλλοι ζουν στον κόσμο τους .Στην χώρα
που ζω εξελίσσεται μια τραγωδία διάλυσης
των πάντων καθημερινά και κάποιοι το βιολί
τους .Ας ρωτηθεί και κανένας επιχειρηματίας της πραγματικής οικονομίας ,όχι λαμόγιο , η κανένας
εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα που δεν πληρώνεται ,διότι ξέρει ότι δεν έχει ο Επιχειρηματίας, να πει
τον πόνο του και τότε θα δούμε <πόσα
απίδια χωράει ο σάκος >.
Όσο για την ΕΡΤ ,ανοίξει δεν ανοίξει σε λίγο καιρό θα κλείσει
διότι δεν θα έχουμε λεφτά να την πληρώνουμε .ΑΥΤΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου