ΕΓΩ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΙ
ΟΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΤΩΝ
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ .
Η
ΕΡΤ και τα κλάματα
1ον]Η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι φασιστικής έμπνευσης .
2ον]Ο τρόπος διαχείρισης της <λειτουργίας> της ΕΡΤ από κάτι δήθεν Δημοκράτες Συνδικαλιστές τα τελευταία και όχι μόνο χρόνια ,ήταν φασίζουσας νοοτροπίας .
3ον]Απήλαυσα και εγώ όπως πολλοί άλλοι Έλληνες την εξαιρετική ποιότητα κάποιων εκπομπών της ΕΡΤ τα τελευταία 50 χρόνια ,που δεν θα γίνονταν σε ιδιωτικά ΜΜΕ.
4ον]Αγανάκτησα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι ΕΛΛΗΝΕΣ ,διότι είχαμε φτάσει στο σημείο πολλές φορές να μας ενημερώνουν <Δημοσιογράφοι > που δεν ήξεραν Ελληνικά
5ον]Η λαμογιά στον χώρο αυτό δεν είχε όρια. Ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω.
6ον]Δεν νοείται κράτος χωρίς Δημόσια Τηλεόραση . Το BBC δίδαξε δημοσιογραφία σε όλο τον κόσμο.
7ον]Οι Ηγετίσκοι της Κοινωνίας μας ,ένθεν και ένθεν , για άλλη μια φορά λεηλάτησαν την αλήθεια και εξευτέλισαν το αποτέλεσμα.
8ον]Οι δηλώσεις και τα συναφή μου θυμίζουν την απελπισία της επικοινωνιακής πολιτικής χωρίς ουσία και τα ψηφίσματα της δεκαετίας του 80 για αποπυρηνικοποιημένες πόλεις και για τον ρεβιζιονισμό Κομμουνιστικών κομμάτων της Λατινικής Αμερικής .Φώτο και δηλώσεις χωρίς νόημα.
9ον] Το κλείσιμο της ΕΡΤ πράγματι προδικάζει άλλα πράγματα ,αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι διαμαρτυρίες με τον τρόπο που γίνονται δεν προδικάζουν ισχυροποίηση του ΣΑΜΑΡΑ και την εξέλιξη μας σε μια
1Οον] και τελευταίο. Δεν άκουσα κανέναν να λέει <κλείστε το πολυέξοδο τμήμα εκπομπών και κρατήστε το Δημοσιογραφικό με περικοπές μισθών και δαπανών ,μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε .Αυτό θα ήταν πρόταση.
1ον]Η απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ είναι φασιστικής έμπνευσης .
2ον]Ο τρόπος διαχείρισης της <λειτουργίας> της ΕΡΤ από κάτι δήθεν Δημοκράτες Συνδικαλιστές τα τελευταία και όχι μόνο χρόνια ,ήταν φασίζουσας νοοτροπίας .
3ον]Απήλαυσα και εγώ όπως πολλοί άλλοι Έλληνες την εξαιρετική ποιότητα κάποιων εκπομπών της ΕΡΤ τα τελευταία 50 χρόνια ,που δεν θα γίνονταν σε ιδιωτικά ΜΜΕ.
4ον]Αγανάκτησα και εγώ όπως και πολλοί άλλοι ΕΛΛΗΝΕΣ ,διότι είχαμε φτάσει στο σημείο πολλές φορές να μας ενημερώνουν <Δημοσιογράφοι > που δεν ήξεραν Ελληνικά
5ον]Η λαμογιά στον χώρο αυτό δεν είχε όρια. Ξέρω από πρώτο χέρι τι λέω.
6ον]Δεν νοείται κράτος χωρίς Δημόσια Τηλεόραση . Το BBC δίδαξε δημοσιογραφία σε όλο τον κόσμο.
7ον]Οι Ηγετίσκοι της Κοινωνίας μας ,ένθεν και ένθεν , για άλλη μια φορά λεηλάτησαν την αλήθεια και εξευτέλισαν το αποτέλεσμα.
8ον]Οι δηλώσεις και τα συναφή μου θυμίζουν την απελπισία της επικοινωνιακής πολιτικής χωρίς ουσία και τα ψηφίσματα της δεκαετίας του 80 για αποπυρηνικοποιημένες πόλεις και για τον ρεβιζιονισμό Κομμουνιστικών κομμάτων της Λατινικής Αμερικής .Φώτο και δηλώσεις χωρίς νόημα.
9ον] Το κλείσιμο της ΕΡΤ πράγματι προδικάζει άλλα πράγματα ,αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι οι διαμαρτυρίες με τον τρόπο που γίνονται δεν προδικάζουν ισχυροποίηση του ΣΑΜΑΡΑ και την εξέλιξη μας σε μια
1Οον] και τελευταίο. Δεν άκουσα κανέναν να λέει <κλείστε το πολυέξοδο τμήμα εκπομπών και κρατήστε το Δημοσιογραφικό με περικοπές μισθών και δαπανών ,μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε .Αυτό θα ήταν πρόταση.
ΟΜΩΣ
Τον Αύγουστο του 2012, ο ανεκδιήγητος
Υφυπουργός Ενέργειας κος ΑΣΗΜΑΚΗΣ
ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ έστειλε αιφνιδιαστικά στην ανεργία ,εν μια νυχτί , 25.000 νέους Επιστήμονες και Τεχνικούς
που εργαζόταν στα Οικιακά Φωτοβολταικά και δεν άνοιξε μύτη. Επειδή έτυχε να
είμαι αμέσως μετά ,Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδικαλιστικού οργάνου έζησα, στις προσπάθειες μας να ανατρέψουμε την κατάσταση , την αθλιότητα και την
υποκρισία των κοπτομένων για την νεολαία
,την ανάπτυξη του τόπου , κ.λπ. καλό είναι να δούμε
και την σημειολογία των αντιστάσεων και των αντιδράσεων .
Οι νέοι αυτοί ,που έχασαν τον μπούσουλα μέσα σε μια νύχτα και
κάποιοι εξ'αυτών έκλαιγαν μπροστά μου, δεν ήταν δημοσιογράφοι .Ήταν παιδιά που
είχαν τελειώσει Πολυτεχνεία με σοβαρά Μεταπτυχιακά και κυνηγούσαν το μεροκάματο ανεβαίνοντας σε
στέγες .
Όμως δεν μπορούσαν ούτε να κατεβάσουν διακόπτες
,ούτε να καταλάβουν το Ραδιομέγαρο, ούτε
να φέρουν μέσα στο σπίτι μας τον πόνο τους .Τον τράβηξαν και τον τραβάνε μόνα τους. Αυτό που με πίκρανε όμως πάρα πολύ ,ήταν η στάση των <Αριστερών> κομμάτων ,τα οποία χωρίς γνώση του θέματος ,δεν καταδέχτηκαν να ασχοληθούν σοβαρά με το
θέμα ,αρνήθηκαν έστω και ενημερωτικές συναντήσεις , ώστε
τουλάχιστον να αποκτήσουν γνώση του θέματος ,ενώ τώρα κόπτονται .
Αρκέσθηκαν σε κάτι απόψεις ηλίθιο-ανεπαρκών Συμβούλων
τους, που δεν έχουν βγάλει μεροκάματο
στην ζωή τους και ότι ξέρουν για την ζωή ,το έμαθαν από κομματικά έντυπα και site.
Όταν λέω λοιπόν ότι δεν έχουμε ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
με ευαισθησίες κοινωνικού βάθους και σχέδιο για την χώρα, αυτά εννοώ .
Όποιος
θέλει, ας ανοίξουμε τον διάλογο ,όσο είναι νωρίς ακόμη ,χωρίς υστερίες
,ψυχοπαθολογικούς ελιτισμούς και παραληρήματα ιδεολογικού μεγαλείου.
Και επί τη ευκαιρία , εάν εκείνος ο
υστερικός και αλαζονικός σοσιαλ-φασίστας, μου πει για ότι το θέμα της ΕΡΤ είναι η <ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΡΕ ΗΛΙΘΙΕ> ,επειδή δεν ξέρει ούτε την πολιτική
θεωρία της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ,θα του πω ότι η
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι ένα κοινωνικό συμβόλαιο συμβίωσης με πρώτο άρθρο την Συνέπεια
λόγων και Πράξεων και δεύτερο άρθρο την ιεράρχηση των αναγκών της κοινωνίας σύμφωνα
με τις αρχές δικαίου και όχι σύμφωνα με την πρόσβαση η μη σε κέντρα εξουσίας
κάποιων οργανωμένων κοινωνικών ομάδων.
Έννοιες
και άρθρα που έχουν καταργηθεί προ πολλού στην πράξη από το σύνολο του
Πολιτικού κόσμου στην χώρα μας ,αλλά και
την κοινωνία μας
ΑΥΤΑ .ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΜΕ .ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΑΝ ΤΑ
ΣΚΥΛΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΝΗ ΤΩΝ {ΕΞΗΡΤΗΜΕΝΩΝ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΩΝ.}
ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΑΚΡΑΣ ΔΕΞΙΑΣ ΕΙΝΑΙ
ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ,ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟ
ΠΛΑΝΗΤΗ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου