Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013



ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ 



Ένα πράγμα που γουστάρω στην κρίση είναι κάτι τυπάκια που τα ήξεραν όλα ,που τα είχαν όλα ,που έφτυναν εύκολα τον διπλανό τους ,που έκαναν εύκολα κριτική στον άλλο , που το βλέμμα τους είχε κάτι από <μπλαζέ> αλλά του έλλειπε το νόημα ,που σου μόστραραν κάθε λίγο τα κλειδιά της Μερσεντές ,της Βίλλας και του εξοχικού ,να έχουν τώρα κρυφτεί και όσες φορές εμφανίζονται να έχουν το βλέμμα του χαμένου .

Η σιγουριά είναι ο καλύτερος τρόπος για την ξευτίλα .

Αυτό είναι ένα καλό αποτέλεσμα της κρίσης .


Ας το κρατήσουμε για το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου