Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013



ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ  5.000  .ΜΗΝΥΣΕΙΣ
Πόση  βλακεία  θα εισπράξουμε ακόμη για το θέμα των σκουπιδιών , επειδή κάποιοι αρνούνται να παραδεχτούν το λάθος τους και κάποιοι άλλοι ενδιαφέρονται για τον ντόρο που δημιουργείται και όχι για την λύση του προβλήματος
Όσο τα σκουπίδια πετάγονταν  στο έδαφος [1 χρόνο τώρα ] , μολύνοντας το υπέδαφος για 200 χρόνια τουλάχιστον,  κανένας δεν μίλαγε . Όταν πήγε να εγκατασταθεί  ο ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ  που μολύνει λιγότερο  ,[εάν οι Δημοτικοί Άρχοντες δεν ήταν τόσο …………θα μπορούσε να μην μολύνει καθόλου ] όλοι είπαν και λένε ΟΧΙ .
Άντε να βγάλεις άκρη .
Με πρώτο τον ΔΗΜΑΡΧΟ και τους συν αυτώ ,  που  δεν  εννοούν να παραδεχτούν ότι έχουν κάνει συνολικά λάθος με το θέμα του ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ  ,παρ' όλες τις έγγραφες προειδοποιήσεις το 2008, [μοντέλο ,σχεδιασμός εγκατάστασης  κ.λπ]   και δεύτερους μακράν τους κατοίκους  για ασχετοσύνη [κάποιοι και για υποκρισία ] έχει δημιουργηθεί μια χορωδία  αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης από το πραγματικό πρόβλημα  .
Καλά  πάμε .
Όμως ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ σε ποιους έκανε μήνυση ?

Στους κατοίκους  της περιοχής  η στον εαυτόν του και τους συνεργάτες του για ανόητη και πολιτικά ανεύθυνη [οι χαρακτηρισμοί  είναι επιεικείς ] οργάνωση του θέματος από το 2008 και εντεύθεν ?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου