ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ .ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ 5.000
.ΜΗΝΥΣΕΙΣ
Πόση βλακεία
θα εισπράξουμε ακόμη για το θέμα των σκουπιδιών , επειδή κάποιοι αρνούνται
να παραδεχτούν το λάθος τους και κάποιοι άλλοι ενδιαφέρονται για τον ντόρο που δημιουργείται
και όχι για την λύση του προβλήματος
Όσο τα σκουπίδια
πετάγονταν στο έδαφος [1 χρόνο τώρα ] , μολύνοντας
το υπέδαφος για 200 χρόνια τουλάχιστον, κανένας
δεν μίλαγε . Όταν πήγε να εγκατασταθεί ο
ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗΣ που μολύνει λιγότερο ,[εάν οι Δημοτικοί Άρχοντες δεν ήταν τόσο …………θα
μπορούσε να μην μολύνει καθόλου ] όλοι είπαν και λένε ΟΧΙ .
Άντε να βγάλεις άκρη .
Με πρώτο τον
ΔΗΜΑΡΧΟ και τους συν αυτώ , που δεν εννοούν
να παραδεχτούν ότι έχουν κάνει συνολικά λάθος με το θέμα του ΔΕΜΑΤΟΠΟΙΗΤΗ ,παρ' όλες τις έγγραφες προειδοποιήσεις το
2008, [μοντέλο ,σχεδιασμός εγκατάστασης
κ.λπ] και δεύτερους μακράν τους κατοίκους για ασχετοσύνη [κάποιοι και για υποκρισία ] έχει
δημιουργηθεί μια χορωδία αποπροσανατολισμού
της κοινής γνώμης από το πραγματικό πρόβλημα
.
Καλά πάμε .
Όμως ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ σε ποιους έκανε μήνυση
?
Στους κατοίκους
της περιοχής η στον εαυτόν του και τους συνεργάτες του για
ανόητη και πολιτικά ανεύθυνη [οι χαρακτηρισμοί είναι επιεικείς ] οργάνωση του θέματος από το
2008 και εντεύθεν ?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου