ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ
ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΡΟΡΑ ΤΟΥ ΣΕ ΜΕΝΑ
Το λέω και το γράφω για πρώτη φορά
Βρέθηκα στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ της Θεσ/νίκης από λάθος ,ψάχνοντας το ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.
Έξω από το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ χουντικοί φοιτητές [υπήρχαν και τέτοιοι πολλοί ] μαζί με Παλαιστές του Ηρακλή και καδρόνια γεμάτα πρόκες από τις γύρω οικοδομές [κτιζόταν ακόμη η Πανεπιστημιούπολη ]περίμεναν να σκοτώσουν αυτούς που θα έβγαιναν η περίμεναν το σύνθημα να κάνουν έφοδο .Πολιτικά ήμουν τυφλίτης ,αφού ήμουν μόνο 13 ημέρες φοιτητής και προερχόμουν από συντηρητική οικογένεια και από ένα φασιστικό εκπαιδευτικό σύστημα [67-73] που , ειρήσθω εν παρόδω, με απέβαλλε κάθε χρόνο 5-6 φορές .Με σταμάτησε για έλεγχο ο τελευταίος σκοπός των χουντικών στην περίμετρο του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ και γλύτωσα λόγω του ονόματος μου [Μανιάτικο] , διότι ο Επικεφαλής των σκοπιών ήταν Μανιάτης και αυτός .Έφτασα σπίτι και είδα τα πρώτα τανκς να βγαίνουν στους δρόμους .Δεν είχα ιδέα τι ήταν ο ΜΑΡΞ ,ο ΛΕΝΙΝ κ.λπ. ,όμως οι άοπλοι νέοι που ήσαν εντός και οι ένοπλοι που ήσαν εκτός είχαν φτιάξει μέσα μου δυο στρατόπεδα .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ μου έβαλλε διλλήματα σκέψης που μέχρι τότε δεν περνούσαν από το μυαλό μου .Αναγκάστηκα να αρχίσω να σκέφτομαι .Αργότερα στην κατάληψη του ΧΗΜΕΙΟΥ της Θεσ/νίκης έφαγα το ξύλο της Αρκούδας χωρίς λόγο ,πέρασα από δίκη ,αλλά αυτά ήσαν ανοησίες .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και τα γεγονότα που βίωσα μετά με αφορμή το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ,μου έδειξαν με το πιο υποδειγματικό τρόπο τον φασισμό σε όλο του το εύρος και το βάθος και τον εξευτελισμό κάθε ανθρώπινης έννοιας από τους κρατούντες της εποχής .ΜΗΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΗΡΩΙΣΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ .ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΙΣΧΙΣΤΟ ΦΑΣΙΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ .
ΑΥΤΑ .
Το λέω και το γράφω για πρώτη φορά
Βρέθηκα στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ της Θεσ/νίκης από λάθος ,ψάχνοντας το ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.
Έξω από το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ χουντικοί φοιτητές [υπήρχαν και τέτοιοι πολλοί ] μαζί με Παλαιστές του Ηρακλή και καδρόνια γεμάτα πρόκες από τις γύρω οικοδομές [κτιζόταν ακόμη η Πανεπιστημιούπολη ]περίμεναν να σκοτώσουν αυτούς που θα έβγαιναν η περίμεναν το σύνθημα να κάνουν έφοδο .Πολιτικά ήμουν τυφλίτης ,αφού ήμουν μόνο 13 ημέρες φοιτητής και προερχόμουν από συντηρητική οικογένεια και από ένα φασιστικό εκπαιδευτικό σύστημα [67-73] που , ειρήσθω εν παρόδω, με απέβαλλε κάθε χρόνο 5-6 φορές .Με σταμάτησε για έλεγχο ο τελευταίος σκοπός των χουντικών στην περίμετρο του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ και γλύτωσα λόγω του ονόματος μου [Μανιάτικο] , διότι ο Επικεφαλής των σκοπιών ήταν Μανιάτης και αυτός .Έφτασα σπίτι και είδα τα πρώτα τανκς να βγαίνουν στους δρόμους .Δεν είχα ιδέα τι ήταν ο ΜΑΡΞ ,ο ΛΕΝΙΝ κ.λπ. ,όμως οι άοπλοι νέοι που ήσαν εντός και οι ένοπλοι που ήσαν εκτός είχαν φτιάξει μέσα μου δυο στρατόπεδα .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ μου έβαλλε διλλήματα σκέψης που μέχρι τότε δεν περνούσαν από το μυαλό μου .Αναγκάστηκα να αρχίσω να σκέφτομαι .Αργότερα στην κατάληψη του ΧΗΜΕΙΟΥ της Θεσ/νίκης έφαγα το ξύλο της Αρκούδας χωρίς λόγο ,πέρασα από δίκη ,αλλά αυτά ήσαν ανοησίες .ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και τα γεγονότα που βίωσα μετά με αφορμή το ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ,μου έδειξαν με το πιο υποδειγματικό τρόπο τον φασισμό σε όλο του το εύρος και το βάθος και τον εξευτελισμό κάθε ανθρώπινης έννοιας από τους κρατούντες της εποχής .ΜΗΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΗΡΩΙΣΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ .ΤΟ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΑΤΡΕΠΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΙΣΧΙΣΤΟ ΦΑΣΙΜΟ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΛΛΩΝ .
ΑΥΤΑ .
ΧΑΡΙΣ ΣΤΟ
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΕΜΑΘΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΜΕ ΕΞΗΡΤΗΜΕΝΑ ΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ .
ΤΟΥ ΤΟ
ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΤΑΝΕΙ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου