Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014




ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Την παράσταση στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ πρέπει να την χαρούμε

Έφυγα χθες από την πρεμιέρα, των παιδιών που δεν θα μεγαλώσουν ποτέ ,  ευχαριστημένος με τον εαυτόν μου που άφησε για 2 ώρες τον καναπέ
 Αποφάσισα ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ να πάω θέατρο και μάλιστα σε πρεμιέρα που δεν έχω πάει ποτέ άλλοτε στην ζωή μου.
Γιατί ?
1ον]Είδα πραγματικό θέατρο ,κάτι που δεν συμβαίνει συχνά όταν πηγαίνεις θέατρο
2ον]Είδα ένα έργο ,λαϊκό [bulbar ] με γέλιο ,άψογο παίξιμο από τα παιδιά και έφυγα με καλύτερη διάθεση από ότι πήγα
3ο]Το έργο δεν είναι εύκολο ,παρότι σε παρασύρει σε κάτι τέτοιο οι αρχική διαδρομή του ανάμεσα σε ατάκες και μορφασμούς .Όταν ο πλοκή μπαίνει σε ατμόσφαιρα ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν και νοηματικά και ερμηνευτικά .Τότε πρέπει  οι Ηθοποιοί    να βοηθήσουν τους θεατές να  απαντήσουν  σε ερωτήματα δύσκολα .
Ο φυσικός δολοφόνος είναι πάντα ο δολοφόνος ?
Εάν σε χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο φόνου είσαι φονιάς η όχι ?
Εάν ο φυσικός δολοφόνος είναι εργαλείο ,τότε ποιος είναι ο δολοφόνος ?
Ότι και εάν έχετε να κάνετε ,αφήστε το και τραβάτε να δείτε την παράσταση ,διότι τα ερωτήματα περιμένουν απάντηση .
Το έργο γράφτηκε από τους ΡΗΓΑ –ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ και η γλυκιά  συμμορία ΛΑΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ,ΚΑΒΟΥΡΑ ,ΜΑΝΤΑ ,ΠΑΤΡΙΝΟΥ ,ΔΑΣΚΟΠΟΥΛΟΥ ,ΡΑΜΑΡΟΣΟΝ, και πολλοί άλλοι  το χρησιμοποίησαν για να μας χαρίσουν 2 πολύ όμορφες ώρες .

Μην το χάσετε 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου