ΑΥΤΟ ΔΕΝ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Την
παράσταση στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ πρέπει να την χαρούμε
Έφυγα χθες από την πρεμιέρα, των παιδιών που δεν θα
μεγαλώσουν ποτέ , ευχαριστημένος με τον εαυτόν
μου που άφησε για 2 ώρες τον καναπέ
Αποφάσισα
ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ να πάω θέατρο και μάλιστα σε πρεμιέρα που δεν έχω πάει ποτέ άλλοτε
στην ζωή μου.
Γιατί ?
1ον]Είδα πραγματικό θέατρο ,κάτι που δεν συμβαίνει
συχνά όταν πηγαίνεις θέατρο
2ον]Είδα ένα έργο ,λαϊκό [bulbar ] με γέλιο ,άψογο παίξιμο από τα παιδιά
και έφυγα με καλύτερη διάθεση από ότι πήγα
3ο]Το έργο δεν είναι εύκολο ,παρότι σε παρασύρει
σε κάτι τέτοιο οι αρχική διαδρομή του ανάμεσα σε ατάκες και μορφασμούς .Όταν ο
πλοκή μπαίνει σε ατμόσφαιρα ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ, τότε τα πράγματα δυσκολεύουν και
νοηματικά και ερμηνευτικά .Τότε πρέπει
οι Ηθοποιοί να βοηθήσουν τους
θεατές να απαντήσουν σε ερωτήματα δύσκολα .
Ο φυσικός δολοφόνος είναι πάντα ο δολοφόνος ?
Εάν σε χρησιμοποιήσουν ως εργαλείο φόνου είσαι φονιάς η όχι
?
Εάν ο φυσικός δολοφόνος είναι εργαλείο ,τότε ποιος είναι ο
δολοφόνος ?
Ότι και εάν έχετε να κάνετε ,αφήστε το και τραβάτε να δείτε
την παράσταση ,διότι τα ερωτήματα περιμένουν απάντηση .
Το έργο γράφτηκε από τους ΡΗΓΑ –ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ και η γλυκιά συμμορία ΛΑΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ,ΚΑΒΟΥΡΑ ,ΜΑΝΤΑ
,ΠΑΤΡΙΝΟΥ ,ΔΑΣΚΟΠΟΥΛΟΥ ,ΡΑΜΑΡΟΣΟΝ, και πολλοί άλλοι το χρησιμοποίησαν για να μας χαρίσουν 2 πολύ
όμορφες ώρες .
Μην το χάσετε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου