Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014



ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ .

Για το καλό της Πόλης ?
Πάλι ο ίδιος μύθος ή  ανάγκη για μια νέα  πολιτική ηθική και  πραγματικότητα;
Δυστυχώς το ενδιαφέρον για την πόλη επανεκδηλώνεται με συνταγές του πολύ παλιού χθες, δημιουργώντας μια θλίψη για τις προσδοκίες.
Ενώ διερχόμεθα περίοδο συνολικής κρίσης, ενώ η πόλη αφού ερήμωσε τώρα καταρρέει, οι υποψήφιοι Ηγέτες της και οι συν αυτούς,  βγαίνουν και μας λένε ότι μετά από 6 μήνες θα έρθουν αυτοί και θα μας σώσουν.
Μπορεί.
Αλλά τι θα σώσουν;
 Στους 6 μήνες που έρχονται η έρημη πόλη μας,  δυστυχώς  μοιάζει αρκετά με την αντίστοιχη «Έρημη χώρα» του Έλιοτ, θα είναι προοπτικά νεκρή.
Γιατί;
Α)Διότι θα έχει φορτωθεί ένα δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος για τα επόμενα 20 χρόνια , λόγω Τριανταφυλλιάς που θα ξεπερνάει τα 3.000.000 εκ ευρώ το χρόνο.

Β)Διότι αυτούς τους 6 μήνες τα σκουπίδια θα παίζουν στην ίδια ταινία ,αφού ο σημερινός Δήμαρχος και οι συνεργάτες του αρνούνται πεισματικά (λόγω τι;) να υιοθετήσουν προτάσεις και άμεσες λύσεις, επειδή δεν προέρχονται από τους δικούς τους ,παράλληλα δε τα πρόστιμα θα πέσουν βροχή και το ταμείο του Δήμου θα αδειάσει για να εξυπηρετηθούν οι εξ’αυτών προερχόμενες ανάγκες

Γ)Διότι θα έχει χαθεί το «Δημοπρατήριο Αγροτικών Προϊόντων» για πάντα .Θα έχει πάει στην ΠΑΤΡΑ

Δ)Διότι θα έχει χαθεί το «Επιχειρηματικό Πάρκο» για πάντα .Θα έχει πάει στην ΑΜΑΛΙΑΔΑ

Ε)Διότι θα έχει χαθεί η ένταξη του Κατακόλου στα «Πράσινα Λιμάνια» .

Στ)Διότι θα έχει χαθεί για πάντα η «Ζώνη Αγροτοβιοτεχνολογικής καινοτομίας» στη Νότια Ηλεία για πάντα, θα έχει πάει ΜΕΣΣΟΛΟΓΓΙ

 Ζ)Διότι θα έχει καταρρεύσει ο όποιος στοιχειώδης κοινωνικός ιστός της πόλης μπορεί να προσφέρει στην πόλη και όχι μόνο στον εαυτό του .
Η)Διότι ο Περιφερειακός σχεδιασμός που βάζει και πάλι την πόλη μας στο περιθώριο θα έχει εγκριθεί, ενώ «ημείς άδομεν».
Ουδείς εκ των παραγόντων, που θέλουν να μας σώσουν,  έκανε έστω και μια ένσταση η έστω  μια πρόταση για το σχέδιο οργάνωσης του αστικού και περιαστικού  χώρου της Πόλης μας .
Οι μόνοι που παλεύουμε αυτό το θέμα είναι η κίνηση Αυτόνομων πολιτών,  οι οποίοι,  από το υστέρημα του χρόνου μας,  προσπαθούμε να σώσουμε ότι μπορούμε χωρίς να έχουμε και καμιά θεσμική αρμοδιότητα .
Όλα τα παραπάνω θα αποφασισθούν μέχρι τον Μάιο και δεν ισχύει βέβαια το κάτσε Μάη μου  να φας τριφύλλι.

Το τι Δημοτική Αρχή χρειαζόμαστε θα το γράψω σε προσεχές σημείωμά μου. 
Το τι χρειαζόμαστε σήμερα όμως πρέπει όλοι να το κατανοήσουμε και να το φωνάξουμε ,διότι εδώ που έφτασε η πόλη κάθε σιωπή είναι συνενοχή.

ΠΡΟΤΑΣΗ

Οφείλουμε όλοι [υποψήφιοι και στελέχη της Πόλης ],   τώρα και όχι αύριο, να κάτσουμε σε ένα τραπέζι και να δούμε τι μπορούμε να σώσουμε πριν το Μάιο.
Οφείλουμε να υποχρεώσουμε την Δημοτική αρχή να συμπλεύσει άμεσα με αυτό το  άτυπο αλλά ουσιαστικό όργανο, ώστε να διεκδικήσουμε όλοι μαζί τα ελάχιστα από όλα αυτά που δικαιούμαστε ως Πόλη.
Οφείλουν τα κόμματα να συμμετάσχουν αφήνοντας για λίγο κατά μέρος τον αγώνα για την αύξηση της επιρροής τους και να ρίξουν τον  βάρος τους στις άμεσες ανάγκες της Πόλης .

Δέχομαι χωρίς καμία προσωπική φιλοδοξία, να συντονίσω αυτή την Δημόσια προσπάθεια και να απέχω μετά από κάθε προεκλογική δραστηριότητα.
Η κοινωνία οφείλει να στηρίξει αυτή την πρόταση και να απομονώσει άμεσα και όσο πιο σκληρά  μπορεί. αυτούς που ενδιαφέρονται για την καρέκλα και όχι για την πόλη.
Αυτούς που ενδιαφέρονται για τη δύναμη του κόμματός τους και όχι για την πόλη και αυτούς που στήνουν περιγύρους προωθώντας πρόσωπα διότι μέσω αυτών θα κάνουν δουλειές αύριο.
Όσοι πιστεύουν ότι γεννήθηκαν για να είναι Αρχηγοί ας το αποδείξουν ότι κάνουν για Αρχηγοί βάζοντας το καλό της Πόλης πάνω από το προσωπικό τους καλό.
Αυτό κάνουν οι Ηγέτες ,τα άλλα τα κάνουν αυτοί που νομίζουν ότι τους οφείλουμε να τους έχουμε Ηγέτες
Εάν περιμένουν να καταστραφεί η Πόλη για να εμφανιστούν ως σωτήρες τότε χάσανε και για αυτό δεσμεύομαι προσωπικά και δημοσίως, διότι δεν θέλω  να συμμετάσχω στην <ταφή του νεκρού > που λέει και ο ΕΛΙΟΤ


ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου