ΠΥΡΓΟΣ 17/5/2012
Το Σοσιαλδημοκρατικό ρεύμα στη χώρα μας, που μέχρι σήμερα φιλοδοξούσε να εκφράσει το ΠΑΣΟΚ, κινδυνεύει να χαθεί ως ρεύμα ιδεολογίας και οργάνωσης της κοινωνίας κα της πολιτικής για τους εξής λόγους:
• Διότι σε κάθε κρίση ενισχύονται παραδοσιακά τα άκρα λόγω των μη ΛΟΓΙΚΏΝ αντιδράσεων πανικοβαλλόμενων μαζών ,όπου κάνουν σπέκουλα διάφοροι τυχοδιώκτες κινητοποιώντας τα χαμηλότερα ένστικτα τους
• Διότι το ΠΑΣΟΚ, όπως έχω αναλύσει σε άλλα κείμενα μου, εκφύλισε αυτό το ρεύμα στη πράξη, δημιουργώντας στελέχη -βδέλλες ενός κρατικού συστήματος, συνδικαλιστές, εκπληστηριαστές διεκδικήσεων, και Τοπικής αυτοδιοίκηση χωρίς πρόταση ανάπτυξης και με μεγάλα πεδία διαφθοράς, όπως έχουν αποδείξει μέχρι σήμερα πολλαπλές έρευνες αλλά και η καθημερινή λειτουργία τους είτε σε πρώτο βαθμό είτε σε δεύτερο.
Άρα, ο μόνος δρόμος για το παρόν και το μέλλον, είναι η επανίδρυση του σοσιαλδημοκρατικού ρεύματος στη χώρα, σε πραγματικά μηδενική βάση με μόνη προϋπόθεση τον Πρόεδρο του κινήματος.
Αυτό δεν πρέπει να διακηρύσσεται αλλά και να γίνει άμεσα πράξη.
Πράξη 1η
Κατάργηση των οργάνων σε περιφερειακό επίπεδο και άμεση αντικατάσταση του ς από επιτροπές ανασυγκρότησης και εκλογών σ τις οποίες θα μπουν κατά 80% άνθρωποι που μέχρι σήμερα δεν είχαν καμιά καρέκλα πολιτικού προσωπικού.
Πράξη 2η
Δημόσιες δηλώσεις στήριξης όλων των εκλεγμένων με χρίσμα ΠΑΣΟΚ σε Τοπική Αυτοδιοίκηση υπέρ του ΠΑΣΟΚ.
Όσοι δεν το κάνουν να διαγράφονται άμεσα.
Θυμίζω ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν είχε ανοδική πορεία εγγράφοντας αλλά διαγράφοντας.
Πράξη 3η
Άνοιγμα πραγματικών ιδεολογικών και πολιτικών διαλόγων μέσα στο κίνημα και το κόμμα ,που θα οδηγήσουν σε μια νέα διακήρυξη θέσεων και αρχών μέσω της ανάλυσης της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας αλλά και της Ευρωπαϊκής
Πράξη 4η
Συγκρότηση τοπικών κλιμακίων από παλιά και νέα πρόσωπα σε κάθε περιφέρεια για περιοδείες σε χωριά και χώρους δουλειάς.
Όποιος φοβάται ή κρύβεται τώρα, δείχνει και τι είδους πολίτες μετέτρεψε «εν μία νυκτί» σε παράγοντες της κοινωνίας ,της πολιτικής και της οικονομίας το ΠΑΣΟΚ
Πράξη 5η
Θα μιλήσουμε για το τώρα αλλά και το μέλλον σε σταθερή τροχιά ηθικής και πολιτικής.
Ο πολιτικός λόγος θα είναι ουσιαστικά αυτοκριτικός [ όχι υποκριτικός]για τα προηγούμενα Χρόνια αλλά και υποστηρικτικός για την ευθύνη με την οποία ο σημερινός πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, αντιμετώπισε την κατάσταση στη Χώρα , αφού το εύκολο και κερδοφόρο για αυτόν ήταν να καθίσει στην άκρη και να εκμεταλλευτεί τις καταστάσεις.
Είχε και τις αιτίες και τις δικαιολογίες για κάτι τέτοιο αλλά δεν το έκανε.
Τέλος τονίζω:
1. Εάν ψάχνουμε αυτούς που φύγανε θα χαθούν όλοι οι εν δυνάμει νέοι υποστηρικτές του ΠΑΣΟΚ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ,οι οποίοι, χωρίς να παραγνωρίζουν το βεβαρημένο παρελθόν του ΠΑΣΟΚ , ελπίζουν στην προσωπικότητα του νέου Προέδρου και την στάση ευθύνης του απέναντι στην χώρα και θέλουν μαζί του να κάνουν μια νέα αρχή.
Οι αλλοι θα πάνε η Τσιπρα η Σαμαρά.
Εάν χάσουμε και αυτούς τότε το ΠΑΣΟΚ τελείωσε για πάντα ,αφου ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΕΙΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΕΙ ΞΑΝΑ.
2. Τα περιφερειακά στελέχη στην συντριπτική πλειοψηφία τους, δεν ενδιαφέρονται για το ΠΑΣΟΚ αλλά για τους εαυτούς τους .
3. Απόδειξη αυτού ήταν κατά την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα στις συγκεντρώσεις των Βουλευτών μαζεύονταν 300- 500 άτομα κατά μέσο όρο και στις κομματικές ποτέ πάνω από 50. Αυτό λέει πολλά.
4. Τελειώστε με όλους αυτούς η θα τελειώσετε με όλους όσους ανιδιοτελώς, υπηρετώντας την ιδεολογία τους και τις απόψεις τους είναι στην ιδιώτευση λόγω ειδικών αποκλεισμών .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου