Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ .


Κάθε χρόνο οι παράγοντες του Δήμου και του Νομού κάνουν ειδικές τελετές βράβευσης των νέων επιτυχόντων  στα Πανεπιστήμια της χώρας.

Κάθε χρόνο δεκάδες νέοι συμπολίτες μας παίρνουν τα πτυχία τους και τότε κανείς δεν τους σκέφτεται, πέραν των γονιών τους που καταλαβαίνουν  ότι χιλιάδες ευρώ και μια καταληστευμένη εφηβεία,  μένουν χωρίς αντίκρισμα και προοπτική.
Κανείς δεν τους θυμάται τότε.
Οφείλουμε και μπορούμε όμως να κάνουμε κάτι  έστω ελάχιστο για αυτά τα παιδιά , ακόμη  και μέσα στην κρίση ,για να ζητήσουμε δειλά και σεμνά μια  συγγνώμη.

Μπορούν και οφείλουν άμεσα οι Αρμόδιοι [Δήμαρχοι και Περιφέρεια ]  .

1/ Να  προβούν  σε πλήρη καταγραφή του Επιστημονικού άνεργου δυναμικού της Πόλης τους και της Περιφέρειας..

2/ Μετά την καταγραφή, σε συνεννόηση μαζί τους να  δημιουργήσουν  ολοκληρωμένες    επιστημονικές ομάδες, ικανές να στηρίξουν  μικρές επιστημονικές εταιρείες Μελετών , Έρευνας και Ανάπτυξης.

3/ Ο  κάθε Δήμος σε συνεργασία με αυτές τις ομάδες να  δημιουργήσει προτάσεις ερευνητικών επιχειρηματικών προγραμμάτων και θα διεκδικήσει τη χρηματοδότησή τους από τη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας, Συναρμόδια Υπουργεία και την Ευρωπαϊκή Ένωση κατ’ ευθείαν.
Τις ερευνητικές επιχειρηματικές δράσεις αυτές των νέων Επιστημόνων μας, το Γραφείο Ανάπτυξης του κάθε Δήμου, που θα πρέπει να δημιουργηθεί θα τις διασυνδέει με Πανεπιστήμια, Επιχειρηματικά κεφάλαια και μεγάλες ομοειδείς επιχειρήσεις.
 Τα χρήματα αυτών των δράσεων θα είναι ανταποδοτικά για την τοπική οικονομία και πολλαπλασιαστικά για τούς κεφαλαιακά και επιστημονικά συμμετέχοντες.

Το όλο σχέδιο να  το εντάξουν  σ’ ένα «Τεχνολογικό Πάρκο Βιοτεχνικής  και Γεωργικής Τεχνολογίας και Καινοτομίας» , που ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΘΕΊ από την Περιφέρεια , και να ενταχθεί  στο Ε.Σ.Π.Α
 Έτσι θα δημιουργηθεί μια συνεχώς, διαρκώς διευρυνόμενη και ευκαιριακά εμπλουτιζόμενη αγορά εργασίας για νέους Επιστήμονες, διότι μόνο έτσι θα δείξουμε έμπρακτα ότι πιστεύουμε σε αυτούς να πάρουν το μέλλον του Δήμου στα χέρια τους.
Τα άλλα είναι λόγια αέρα για τους πολλούς και ειδικά συμφέροντα για λίγους.







Πρέπει να υπερβούμε μαζί με τους Νέους - Επιστήμονες  τη κρίση και την μιζέρια .
Η πόλη μας και ο   Νομός μας έχει εξαιρετικά νέα μυαλά με πολύ σοβαρές σπουδές .
Με αυτούς μπορούμε να παράγουμε  Προοπτική για το μέλλον τους και το μέλλον του  τόπου.


Οι Πολιτικοί Α΄’ Β’ και Γ’ βαθμού του τόπου μας  ,ας κόψουν  τις ανοησίες
[η λέξη είναι επιεικής ] πανικού και ας συμπράξουν στην δημιουργία ενός συλλογικού οράματος για τον τόπο ,το οποίο θα χρεωθούν να το στηρίξουν με όλες τις δυνάμεις τους . Ειδ’ άλλως  θα είναι άχρηστοι και εμπόδια στις εποχές που έρχονται ,  πρέπει δε να κάνουν άμεσα πέρα.
 Όταν λέμε άμεσα εννοούμε άμεσα .

Τέλος ας κόψουν το ηλίθιο επαρχιωτισμό ,ότι όποιος έρχεται από την Αθήνα λέει σοφίες και όποιος είναι εδώ δεν ξέρει τι λέει .Δεν μπορεί η τοπική κοινωνία των Νέων Επιστημόνων να πληρώνει το κόμπλεξ καταγωγής του οιουδήποτε <Άρχοντα> ,ούτε φταίνε αυτά τα παιδιά μας  επειδή αυτός  δεν έζησε σε άλλες μεγαλύτερες πόλεις . 

Εκτός και εάν είναι άλλοι οι λόγοι. !

Οι κρίσεις ξεπερνιούνται με αλήθειες και αυτές πρέπει να ειπωθούν πλέον από όλους και για όλους .Τα παιδιά μεγάλωσαν και δεν αρκούνται σε υποσχέσεις ,θέλουν το μέλλον τους στα χέρια τους και ας κάνουν τα δικά τους λάθη.

ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου