Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Ο κο ΛΥΜΠΕΡΗΣ και ο κος ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ απο κοντα ,αφου δεχτηκαν εγγραφες προτασεις εδω και χρονια για την χρηση ανανεωσιμων Πηγων Ενεργειας στα Αθλητικά κεντρα των Πολεων τους , λογω της μεγαλης εμπιστοσυνης που τρεφουν για το Επιστημονικό δυναμικό των Πολεων τους , εδοσαν τις μελετες των εργων σε Αθηναιους . Αυτο αποτελει <υβρη> για τους νεους Ανεργους Επιστημονες της Περιοχης τους ,αλλα και για τους γονεις αυτων των παιδιων που μοχθησαν για να τα σπουδασουν.
ΜΠΡΑΒΟ και στους ΔΥΟ . Να τους ξαναψηφισετε για να μην χασει ο Νομος τοσο κορυφαιους Πολιτικους ,που νιαζονται για το Ανθρωπινο μελλον του Νομού . Εγω παντως ντρεπομαι για ολα αυτά ,παροτι ημουν και θα ειμαι απο την απεναντι πλευρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου