Θα ερωτευτώ
12χρονη και από το <πολύ γαρ του 'Ερωτος > θα φωνάζω τους <Φίλους>
μου να χαίρονται και αυτοί τον <Έρωτα> μου ,επειδή είμαι Κομμουνιστής και
το επιβάλλει η Ιδεολογία μου !!!!!!
Κάποιοι θα με στείλουν Φυλακή στα γεράματα ,
διότι ως Πατέρας και Πολίτης δεν τους αντέχω !!!!
Εσείς ??
Την ανάρτηση
αυτή, όπως και όλες τις άλλες τελευταία , την απέρριψε το Φ/Β στέλνοντας μου το παρακάτω
μήνυμα !
·
<Η δημοσίευσή σας βρίσκεται υπό
επεξεργασία. Θα σας ενημερώσουμε όταν είναι έτοιμη για προβολή.>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου