Ο ΜΙΧΟΣ και ΕΓΩ !
Ευτυχώς που είμαι μακριά απο τα γεγονότα , διότι όταν θα εβγαινε αυτός θα έμπαινα εγώ φυλακή !!!!!!!!Δεν είναι Παιδεραστία είναι Ερωτας , δεν είναι Μαστρωπεία είναι πρόσκληση για συμμετοχή σε Ερωτική χαρά , δεν είναι Αθλιότητα είναι υγιής Φιλοχριστιανική συμπεριφορά !!!!!!!!<Αφήστε τα Παιδιά να έλθουν σε μένα >!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ !
ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΩΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ???
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου