Επαναχρησιμοποιώ, απο αύριο , το BLOG Argyris Salpeas , αφού το Φ/Β δεν μου επιτρέπει αναρτήσεις Κοινωνικού και Πολιτικού περιεχομένου !
Οσοι <Πιστοί> προσέλθετε !!!!!!!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου