Άδωνις για Ευρωπαία Εισαγγελέα για τα Τέμπη: «Δεν δεχόμαστε δερβέναγες να μας πουν τι θα κάνουμε στη χώρα μας»
Οταν φώναζε [το 2015] <κράτα γερά Γερούν, στον Ολλανδό > τι ήταν ??Δεν ζητούσε δερβέναγα στην Χωρa μας ??
Δεν έχουμε όλοι μνήμη χρυσόψαρου !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου