Eλλάδος εγκώμιον
Δεν ταυτίστηκα ποτέ με όλους αυτούς που υποτιμούν και βρίζουν την χώρα μας και χώρα τους ,διακρίνοντας πάντα μέσα μου δυο Ελλάδες .
Μια αυτή των λαμογιών, μετρίων αχρήστων και λοιπών φρούτων και μια εκείνων που με εκκωφαντικές σιωπές παρήγαγαν έργο για την οικουμένη και όχι μόνο για την χώρα μας
Η γλυπτική συναισθημάτων της Παπαγιαννοπούλου και η γραφή χρωμάτων του Ελύτη είναι ο μίτος που οδηγεί στην ψυχή του Έλληνα, που δυστυχώς ελάχιστοι κρύβουν πλέον μέσα τους.
Η αισιοδοξία του Φασιανού και η κατάθλιψη του Ελ Γκρέκο είναι η διαδρομή ενός καθαρού ελληνικού βλέμματος που πλέον ελάχιστοι διαθέτουν.
Το Test-Pap του Παπανικολάου και οι θεωρητικές επεξεργασίες Φυσικής του Νανόπουλου είναι το ιδανικό εφαλτήριο του ελληνικού μυαλού που ελάχιστοι πλέον γνωρίζουν τη χρήση του.
Ο Βενιζέλος, ο Τρικούπης, ο Καζαντζάκης, ο Θεόφιλος, ο Εγγονόπουλος, ο Εμπειρίκος, ο Καραθοδωρής, ο Αγγελόπουλος, ο Μπενάκης, ο Καβάφης, ο Αξελός, ο Καστοριάδης, ο Πουλατζάς, ο Ωνάσης, η Μελίνα, ο Θεοδωράκης ,ο Χατζιδάκης , η Παξινού, ο Γαβράς, ο Ρίτσος ,είναι το μέγα της Ελλάδος εγκώμιον απέναντι στους «απειροελάχιστους» που έφεραν τη χώρα μας εδώ που είναι σήμερα.
Δείτε τους πρώτους, προσθέστε αυτούς που ξεχάσαμε και αντλείστε αισιοδοξία για εσάς και τη χώρα μας.
Διότι αυτοί θα μας ξαναβγάλουν από την συνολική πτώχευση που έχουμε υποστεί
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου