Το παιδί και ο Θάνατος
μας.
Ο θάνατος ενός παιδιού είναι το απόλυτο πένθος.
Αναφέρομαι στον θάνατο του ΜΠΑΜΠΗ ,γιού του φίλου Γιώργου Ντοά .
Δεν έχω τίποτα να γράψω ,πέρα από την πιστοποίηση της
πλήρους ανεπαρκείας μου απέναντι στα απόλυτα μεγέθη της ζωής .
Τι να πεις σε μια μάνα που θα κηδέψει τον γιο της
ανήμερα στην γιορτή της ,πριν καλά-καλά τον χαρεί , σαν Επιστήμονα και Επαγγελματία στην Πόλη μας?
Απέναντι στο απόλυτο πένθος αυτού του θανάτου ,
δεν μπορούν να σταθούν ούτε δάκρυα ,ούτε λόγια .
Μόνο
η επιβληθείσα από το γεγονός απόλυτη σιωπή
και
ότι ξεφεύγει ,
είναι
μόνο ένας ψίθυρος του αναπάντεχου και αδυνάτου να κατανοηθεί.
Βάρυνε
πολύ πλέον η ζωή μας .
Σε
αύτη τη μοιρασιά του θανάτου ,πάλι ο Θάνατος έκλεψε.
ΑΡΓΥΡΗΣ
ΣΑΛΠΕΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου