Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

ΕΦΥΓΕ Ο ΦΩΤΗΣ




Ο μικρός ξάδερφος , ο υπό προστασία φίλος στα χρόνια της εφηβείας ,αποφάσισε πάλι να με εκπλήξει ,κάτι που έκανε συχνά όλα τα χρόνια που τον ήξερα και αυτά τα χρόνια ήσαν 53. Όμως τούτη την φορά ξεπέρασε και τις προσδοκίες  η τις φοβίες  μου και με άφησε άφωνο. ΠΕΘΑΝΕ .

Έτσι για να μου αποδείξει ότι ακόμη και αυτό ήταν ικανός να κάνει!
Τα περίμενα όλα από αυτόν και τίποτα δεν θα με εξέπληττε!
Από την μικρή εφημερίδα <ΠΡΩΙΝΗ> στον Πύργο ,
βρέθηκε τεχνικός Υπεύθυνος του <ΒΗΜΑΤΟΣ> συνομιλώντας με τον ΨΥΧΑΡΗ και τον ΛΑΜΠΡΑΚΗ ,
μετά  στα ξαφνικά  υπεύθυνος του Συγκροτήματος ΒΕΛΛΙΔΗ στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ  ,
 και αμέσως μετά εκδότης του περιοδικού ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ και ΑΜΥΝΑ με παρεμβάσεις σε θέματα και χώρους που πολύ δύσκολα ακουμπάς και ακόμη πιο δύσκολα μπαίνεις .
ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ .
ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΑΝΚΣ,
 ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΝΙΓΗΡΙΑ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ .
Ένα δεν περίμενα και δεν πίστευα ότι θα μου το έκανε .
 ΝΑ ΤΟΝ ΔΩ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ .
Και όμως μου το έκανε και αυτό.
ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ .
ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ.
  Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ .
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑΞΙΔΙ ΦΩΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου