Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

ΖΑΛΑΔΕΣ

Εχω ζαλιστεί απο την εξης απορια. 

1ον] Προς τι τα κειμενα συμπαραστασης προς τον κο ΚΑΦΥΡΑ [σημειωνω οτι δεν συμφωνω με την αποφαση αλλα θα τα πουμε γι' αυτο αλλη φορά.] οταν για τοσες αλλες αδικες και καταστρεπτικές αποφασεις της δικαιοσυνης ,οι τοπικοι Αρχοντες ειχαν παντα μια ηχηρη σιωπή .
 Μηπως απλως συμπαριστανται στην συνομοταξία τους και οχι στην ουσια της σχεσης Δικαιου και διαχρον
ικής δικαιοσυνης.


 Συμφωνω οτι αλλο δικαιοσυνη επικαιροτητας και αλλο νομικός Πολιτισμος ,αλλά ποσες φορές εχει λασπωθεί ο Νομικός μας Πολιτισμός και ποσες φορές διαμαρτυρηθηκαν ? 


Επειδη δε ,μπορει να μου πουν οτι ισως δε το αντιληφθηκαν ,τους λεω οτι 


ο Νομικός μας Πολιτισμός προσβαλλεται καθημερινά οταν διασυρονται πολιτες που συνεληφθησαν να δουλευουν Κυριακή και περνούν σιδηροδεσμιοι μπροστα απο την Πλατεια Δικαστηριων ,μπροστα απο συμπολιτες τους που πινουν καφε ,εξευτελιζομενοι ενω μπορουν να προσαχθούν στο Εισαγγελεα απο την πισω πορτα των Δικαστηρίων .
Ο Δημαρχος και ο Προεδρος του Δημ.Συμβουλίου της Πολης [ως Μεγαλοδικηγοροι] , ο Προεδρος του Δικ.Συλλογου ,οι εκλεγμενοι Δικηγοροι στην υπερασπιση της Δημοκρατίας και λοιποί σημερινοί τεθλιμμενοι συγγενείς , πως ανεχονται εδω και χρονια καθημερινά αυτο τον εξευτελισμό του Πολιτη και την συνεχή διακορευση του Νομικού μας Πολιτισμού?


 ΑΠΟΡΙΑ. Μηπως η υποκρισια συνεχιζει να περισευει?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου