Εχω ζαλιστεί διοτι
1ον] δεν εχω ακομη καταλαβει τι ακριβως θα γινει με την τελεταια αποφαση της Ευρωπης [Γερμανιας ] για την χωρα μου.
2ον] Δεν καταλαβαινω γιατι Οι Τοπικοι Αρχοντες ,συνεχιζουν να ζητανε λεφτα απο το Κρατος ,που δεν εχει .Ειναι εκτος τοπου και χρονου ,η απλως θελουν να ριχνουν τουφεκιές οπως τοσα χρονια που δηθεν αγωνιζονται για την Αναπτυξη του τοπου .
3ον] Ο ΣΥΡΙΖΑ που θελει να διωξει την Κυβερνηση , παραλληλα συνεχιζει εμπρηστικές δηλωσεις ,που πιθανον να διωχνουν συντηριτικους ,αλλα πιθανους ψηφοφορους του . Το πλειψηφικο ρευμα που φιλοδοξει να εκφρασει θα εχει μονο Αριστερους .Που θα τους βρει? Δεν φτανουν.
4ον]Πιστευουν ολοι οτι η κριση που περναμε και θα περναμε για πολλα χρονια μπορει να ξεπεραστει μονο με λεφτα? Το ρωταω διοτι ολοι με αυτό ασχολουνται . Εαν δηλ. το ιδιο πολιτικο προσωπικο παρει λεφτα θα τα διαχειριστει τουτη τη φορα καλυτερα απο την προηγουμενη .
Εαν καππιος πιστευει κατι τετοιο ,ας μου υποδειξει μια ενεργεια του Παλιου πολιτκου προσωπικου ,κεντρικα και τοπικά που αποδεικνυει οτι εχουν αλλαξει .
Την υπολοιπη ζαλαδα μου θα την γραψω αυριο
1ον] δεν εχω ακομη καταλαβει τι ακριβως θα γινει με την τελεταια αποφαση της Ευρωπης [Γερμανιας ] για την χωρα μου.
2ον] Δεν καταλαβαινω γιατι Οι Τοπικοι Αρχοντες ,συνεχιζουν να ζητανε λεφτα απο το Κρατος ,που δεν εχει .Ειναι εκτος τοπου και χρονου ,η απλως θελουν να ριχνουν τουφεκιές οπως τοσα χρονια που δηθεν αγωνιζονται για την Αναπτυξη του τοπου .
3ον] Ο ΣΥΡΙΖΑ που θελει να διωξει την Κυβερνηση , παραλληλα συνεχιζει εμπρηστικές δηλωσεις ,που πιθανον να διωχνουν συντηριτικους ,αλλα πιθανους ψηφοφορους του . Το πλειψηφικο ρευμα που φιλοδοξει να εκφρασει θα εχει μονο Αριστερους .Που θα τους βρει? Δεν φτανουν.
4ον]Πιστευουν ολοι οτι η κριση που περναμε και θα περναμε για πολλα χρονια μπορει να ξεπεραστει μονο με λεφτα? Το ρωταω διοτι ολοι με αυτό ασχολουνται . Εαν δηλ. το ιδιο πολιτικο προσωπικο παρει λεφτα θα τα διαχειριστει τουτη τη φορα καλυτερα απο την προηγουμενη .
Εαν καππιος πιστευει κατι τετοιο ,ας μου υποδειξει μια ενεργεια του Παλιου πολιτκου προσωπικου ,κεντρικα και τοπικά που αποδεικνυει οτι εχουν αλλαξει .
Την υπολοιπη ζαλαδα μου θα την γραψω αυριο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου