Το παρακάτω κείμενο ,μετά τις εξελίξεις για την ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ ,το ξανασηκώνω ,όχι για να παραστήσω τον προφήτη ,αλλά για να ξαναπώ ότι ΟΛΟ το πολιτικό προσωπικό του ΝΟΜΟΥ πρέπει να πάει σπίτι του ΑΜΕΣΩΣ.
Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ ούτε σκοπεύω να κάνω μεταγραφή επικαιρότητας , αλλά θέλω να συμβάλλω στην διαχείριση της τύχης του ΝΟΜΟΥ από νέα [πραγματικά και όχι ηλικιακά] πρόσωπα .Κάποιοι πρέπει να κάνουν
Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ ούτε σκοπεύω να κάνω μεταγραφή επικαιρότητας , αλλά θέλω να συμβάλλω στην διαχείριση της τύχης του ΝΟΜΟΥ από νέα [πραγματικά και όχι ηλικιακά] πρόσωπα .Κάποιοι πρέπει να κάνουν
τα δικά τους λάθη και όχι να πληρώνουν τα λάθη μιας συνομοταξίας ανεπαρκών τα τελευταία 40 χρόνια.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Συγγνώμη ,αλλά δεν μου φάνηκε καθόλου σοβαρή εικόνα ,η φωτογραφία των Θεσμικών του Νομού στους Βενιζέλο και Κουβέλη για το θέμα της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ. Ένα θεσμικό μέτωπο δεν είναι Θίασος παραστάσεων σε Πολιτικούς Αρχηγούς και λοιπούς Άρχοντες.
Ένα θεσμικό μέτωπο είναι αποτέλεσμα ενός επεξεργασμένου ,κοινωνικοποιημένου και εγκεκριμένου από την κοινωνία Αναπτυξιακού σχεδίου για τον τόπο , το οποίο δεσμεύονται όλοι οι φορείς να το υπερασπίσουν πάνω από κομματικά και προσωπικά συμφέροντα .Είναι οι υπερασπιστές της κόκκινης γραμμής κάθε τόπου .Αυτά έγιναν στην ΚΑΛΑΜΑΤΑ ,ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ και στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ το 89 , όπου είχα την τιμή να συμμετέχω .Για αυτό φτιάχνεται σήμερα μέτρο στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ και έγιναν σύγχρονες πόλεις η ΤΡΙΠΟΛΗ και η ΚΑΛΑΜΑΤΑ.
ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ
Συγγνώμη ,αλλά δεν μου φάνηκε καθόλου σοβαρή εικόνα ,η φωτογραφία των Θεσμικών του Νομού στους Βενιζέλο και Κουβέλη για το θέμα της ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ. Ένα θεσμικό μέτωπο δεν είναι Θίασος παραστάσεων σε Πολιτικούς Αρχηγούς και λοιπούς Άρχοντες.
Ένα θεσμικό μέτωπο είναι αποτέλεσμα ενός επεξεργασμένου ,κοινωνικοποιημένου και εγκεκριμένου από την κοινωνία Αναπτυξιακού σχεδίου για τον τόπο , το οποίο δεσμεύονται όλοι οι φορείς να το υπερασπίσουν πάνω από κομματικά και προσωπικά συμφέροντα .Είναι οι υπερασπιστές της κόκκινης γραμμής κάθε τόπου .Αυτά έγιναν στην ΚΑΛΑΜΑΤΑ ,ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ και στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ το 89 , όπου είχα την τιμή να συμμετέχω .Για αυτό φτιάχνεται σήμερα μέτρο στην ΘΕΣ/ΝΙΚΗ και έγιναν σύγχρονες πόλεις η ΤΡΙΠΟΛΗ και η ΚΑΛΑΜΑΤΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου