Τον ΜΙΧΑΛΗ τον ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ,είχα την τιμή να τον γνωρίσω γύρω στα 1984 και να περάσω 2-3 βραδιές μαζί του .Οι βραδιές είχαν την πολιτική αλλά και την ανθρώπινη πλευρά τους.Για αυτή την πλευρά θέλω να γράψω δυο λόγια .ΗΤΑΝ ΜΑΓΚΑΣ .ΑΣΦΑΛΗΣ[λόγω στέρεας γνώσης των πραγμάτων ] και ΑΝΕΠΙΤΗΔΕΥΤΟΣ σε όλα του.
Για αυτό κάτι Αριστεροηγετισκοι δεν τον πήγαιναν. Διότι ήσαν παιδιά του σωλήνα και αυτός χάλαγε την μαγιά.Θα ήθελα να πω περισσότερα ,νιώθοντας πόσο μίζερη υπήρξε η ΑΡΙΣΤΕΡΑ σε αυτόν τον τόπο,απέναντι σε αυτούς που θα μπορούσαν πράγματι να την πάνε μπροστά ,αλλά νομίζω ότι δεν ήρθε ακόμη η ώρα για ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Για αυτό κάτι Αριστεροηγετισκοι δεν τον πήγαιναν. Διότι ήσαν παιδιά του σωλήνα και αυτός χάλαγε την μαγιά.Θα ήθελα να πω περισσότερα ,νιώθοντας πόσο μίζερη υπήρξε η ΑΡΙΣΤΕΡΑ σε αυτόν τον τόπο,απέναντι σε αυτούς που θα μπορούσαν πράγματι να την πάνε μπροστά ,αλλά νομίζω ότι δεν ήρθε ακόμη η ώρα για ξεκαθάρισμα λογαριασμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου