Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΗΛΕΙΑΣ
Με αφορμή την αποψινή εκδήλωση
Το Επιμελητήριο επιμένει να μπερδεύει την αναγκαιότητα  ενός Αναπτυξιακού ρόλου για την Περιοχή, με  εκδηλώσεις καταναλωτικού χαρακτήρα  και Δημόσιες σχέσεις .Παράλληλα προσβάλλει τοπικούς Επιστήμονες που τους καλεί να ακούσουν  και να συμβουλευτούν  Αθηναίους ,οι οποίοι γνωρίζουν λιγότερα από αυτούς .Τέτοιες ενέργειες ,που εμμέσως στρέφουν  τοπικούς Επιχειρηματίες ως   πελάτες σε Γραφεία των Αθηνών η της Πάτρας,  αντί των τοπικών πολλών και νέων Επιστημόνων είναι βοήθεια στην τοπική αγορά?
Για να μην παρεξηγηθούν τα γραφόμενα ,λέω ότι τα ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ έχει στελέχη για τέτοιες εκδηλώσεις ,τα οποία και λόγω θέσης δεν μπορεί να κατηγορηθούν  ότι αγρεύουν πελάτες.
Νομίζω ότι η περίοδος χάριτος της νέας Διοίκησης πέρασε και δεν υπάρχει άλλος χρόνος για χάσιμο .Θα πάρει πρωτοβουλίες για  Επιχειρηματικό Πάρκο και Βιοτεχνικό Πάρκο ,που είναι έτοιμες οι προτάσεις η   για την αλλαγή του επιχειρηματικού χώρου Ζ.Ο.Ε .που είναι επίσης έτοιμο η θα το αμελεί επειδή είναι προτάσεις κάποιων εκτός παρέας.Τα παιδιά της Διοίκησης καιρός να αρχίσουν να απαντάνε για το σήμερα και το αύριο και οχι μόνο για το χθές


ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου