Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
Στη Διοίκηση Ανθρώπινου
Δυναμικού λεγόταν παλιά το εξής <Οι μεγάλοι στόχοι είναι σαν τις ωραίες γυναίκες
.Κοιμούνται μόνες διότι όλοι είναι σίγουροι ότι θα αποτύχουν μαζί τους.> Έτσι
και με την ΗΛΕΙΑ. Όλοι οι Διοικούντες αυτήν , το έχουν ρίξει εδώ και χρόνια
στην ζητιανιά ,αντί να οργανώσουν μόνοι τους τα πλεονεκτήματα τις περιοχής και
να παράγουν σε όλους τους τομείς τον Πλούτο που μπορούμε να παράγουμε .Βέβαια δίπλα
σε αυτούς υπάρχουν και εκείνοι οι οποίοι είτε από βλακεία και ανεπάρκεια είτε από
λαμογιά ,εμποδίζουν την προώθηση σχεδίων Αναπτυξιακού χαρακτήρα. Φτύστε τους να
μην τους ματιάσουμε !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου