Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Ευτυχώς που για το <Αντιρατσιστικό Νομοσχέδιο > γίνεται τόση φασαρία .Εάν πέρναγε χωρίς φασαρία δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι κανείς .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου