Argyris Salpeas
Παρασκευή 31 Μαΐου 2013
Ευτυχώς που για το <Αντιρατσιστικό Νομοσχέδιο > γίνεται τόση φασαρία .Εάν πέρναγε χωρίς φασαρία δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι κανείς .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου