Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Όποιος Βουλευτής ,γελάει η κάνει οποιαδήποτε ενέργεια που προσβάλλει το Κοινοβούλιο ,να πηγαίνει σπίτι του για ένα μήνα και σε περίπτωση επανάληψης να πηγαίνει για πάντα με στέρηση των Πολιτικών του δικαιωμάτων .Το ιδιο να συμβαίνει και για όποιον Βουλευτή βρίζει η δεν αναγνωρίζει το ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ της ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ . ΑΥΤΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου