Παρασκευή 31 Μαΐου 2013



Η γενιά μου από εδώ και πέρα.


Το μόνο καθήκον [πολιτικό ] που νιώθω πλέον είναι να βοηθήσω την νέα γενιά να κάνει τα δικά της λάθη . Δεν χρειάζεται να συνεχίσει να πληρώνει τα δικά μας .Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να είναι το καθήκον της γενιάς μου από εδώ και πέρα.



ΑΡΓΥΡΗΣ  ΣΑΛΠΕΑΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου