Η γενιά μου από εδώ και πέρα.
Το μόνο καθήκον [πολιτικό ] που νιώθω πλέον είναι να βοηθήσω την νέα γενιά
να κάνει τα δικά της λάθη . Δεν χρειάζεται να συνεχίσει να πληρώνει τα δικά μας
.Αυτό πιστεύω ότι πρέπει να είναι το καθήκον της γενιάς μου από εδώ και πέρα.
ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΑΛΠΕΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου