Μετά την συνάντηση των παραγόντων του ΝΟΜΟΥ με τον Υπουργό για τα Τ.Ε.Ι ,οι εφημερίδες λένε ότι ο Υπουργός περιμένει σοβαρή πρόταση από τον Νομό και για τον Νομό .Εάν δείτε εσείς σοβαρή πρόταση να μου γράψετε .Θα γίνει ότι με το Νοσοκομείο ,την Βιομηχανική ζώνη ,κ.α . ο Λυμπερης θα ζητάει της Παναγιάς τα μάτια και οι άλλοι της Παναγιάς τα μαλλιά .Στο τέλος θα μείνει και θα γίνει κάτι ελάχιστο και θα βγουν φωτογραφίες .Έλεος.
Διότι εάν υπήρχε πρόταση ,που έπρεπε να υπάρχει στα πλαίσια ενός ΑΝ.Σχεδίου για την Ηλεία ,θα μπορούσε να κατατεθεί και χτες .ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ .ΧΑΣΑΜΕ.
Νομίζω οτι το αποτέλεσμα με δικαίωσε ,για αυτό αναδημοσιεύω το σχόλιο από το Facebook
Διότι εάν υπήρχε πρόταση ,που έπρεπε να υπάρχει στα πλαίσια ενός ΑΝ.Σχεδίου για την Ηλεία ,θα μπορούσε να κατατεθεί και χτες .ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ .ΧΑΣΑΜΕ.
Νομίζω οτι το αποτέλεσμα με δικαίωσε ,για αυτό αναδημοσιεύω το σχόλιο από το Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου